• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -SherIock
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance

    Invullijstje

    Naam; Alleen een voornaam is opzich wel goed. Wel vraag ik je een naam te nemen dat wel wat middeleeuws klinkt. Een naam is genoeg, twee namen mag ook nog wel.
    Leeftijd; 8 tot 23
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; graag uitgebreid
    Opleiding; 17 tot 18 jarige volgen een opleiding
    Baan; Vanaf je 18e ga je de baan doen waarin je de opleiding in hebt gekregen
    Extra;


    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raccoon schreef:
    Oh Kelly, anders kan Anouk haar personage, Cédrick wel het hulpje zijn van Lancelyn? :3 En dat Lance hem af en toe wat leert ?

    Dat kan wel ja, is Anouk het er mee eens?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    (...)
    Dat kan wel ja, is Anouk het er mee eens?


    Ja is top!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zin om te beginnen~


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Je kunt al beginnen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tootles schreef:
    (...)

    Ja is top!

    Ik heb het erbij gezet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje? Of ben ik te laat?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tuurlijk mag jij een meisje, maak maar aan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Amelia Claire Lee

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Amelia heeft lange bruine haren die ze meestal in een vlecht draagt. Dit doet ze, omdat ze niet wil dat het in de weg zit, maar ze het zonde vindt om het af te knippen. Haar ogen hebben ongeveer de zelfde kleur als haar haar; donkerbruin. Haar ogen zijn diep, net als in die liefdesliedjes; je zou er in kunnen verdrinken. Amelia heeft een blanke huid, wat mooi contrasteert met haar ogen en haar. Ze heeft een slank figuur en is lang en dun.

    Innerlijk: Amelia is een slim meisje. Dit kan een voordeel zijn, maar tegelijkertijd ook een nadeel. Ze heeft hierdoor namelijk snel dingen door en kan goed verbanden leggen tussen moeilijke dingen. Ook is ze erg nieuwsgierig. Ze zou het liefst alles willen weten. Door deze eigenschap is ze ook erg doelgericht; als ze iets wil weten of doen, gaat ze er honderd procent voor. Bij Amelia kan je ook je geheimen kwijt. Ze zal er altijd zijn om met je te praten, troosten of tips te geven voor alles en nog wat. Hierdoor doet ze zichzelf soms te kort. Vaak is ze te veel bezig met de problemen van anderen, dat ze haar eigen laat wachten.
    Amelia is geen meisje-meisje en ook geen jongens-meisje, gewoon een meisje. Ze kan bijvoorbeeld niet tegen bloed of lijdende mensen en dieren, maar houdt er wel van op avontuur te gaan. Amelia staat open voor nieuwe ervaringen, behalve als ze weet dat het niet slim is om te ondernemen. Dan bemoeit ze zich er niet mee, zodat ze niet in de problemen zal komen.

    Extra: ~

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 16:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is Amelia goed?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik kom net terug, maar ik probeer zo snel mogelijk te beginnen (:


    Tijd voor koffie.

    Oh, ik heb geen pb gehad nog, omdat mijn naam dus inderdaad een hoofdletter 'i' is. Ik ga nu beginnen aan mijn rol.


    Tijd voor koffie.

    LyraPhoenix schreef:
    Naam; Fawkus 'Fawk'
    Leeftijd; 20
    Uiterlijk :



    Fawkus is voor hem doen best lang, en over het algemeen behoolijk gespierd, aangezien hij kruisbogen moet laden. Hij draagt een malien trui met daaroverheen zijn leren tuniek. Hij houd er zeker niet van om harnas te dragen. Verder heeft hij een riem om zijn veel te grote broek op te houden, waar zijn simpele zwaard aan zijn schede gebonden is. Zijn kruisboog is met een leren koort op zijn rug gebonden.
    Fawkus gezicht is rond, met een bos zwart bruine krullen. Hij heeft schattige ogen, waarbij die boombruin van kleur zijn. Verder heeft hij wat littekens van simpele gevechten op zijn lichaam zitten. Zijn kruisboog is een appart ding. Hij heeft al zijn geld erin gestopt om het zo uniek mogelijk te maken. Het handvat is zo gevormt dat alleen Fawkus hem kan hanteren.
    Zijn pijlenen hebben ieders een andere vorm, sommige met weerhaken, en lange punten.
    Innerlijk; Fawkus, is een man van grappen en grollen. Als hij de wacht moet houden, kan hij het niet laten om grapjes te maken over van alles en nog wat. Zelf is hij een gedreven persoon die wel eens fouten in het leven maakt.
    Zijn vaardigheden is daarbij achteruit gegaan, vanwege het oefenen met zijn kruisboog. Fawkus is altijd loyaal gebleven bij de koning en de kerk. Hij kan ook een hele andere hoek hebben, hij kan met iedereen goed opschieten en helpt ook hierbij de mensen om dingen te leren.
    Voor dat hij ridder werd, was zijn leven zwaar en had het idee dat hij geen persoon kon zijn voor het ridderschap, maar de koning had het allang gezien en zijn ouders waren er ook van overtuigd dat hij ridder zou worden.
    Fawkus heeft een oog van een havik, zeggen bepaalde dorpelingen, aangezien hij een oog heeft op het richten van zijn kruisboog en mist zelden. Het enige waar hij niet tegen kan is dat iemand vervelende opmerkingen over hem maakt.
    Opleiding; non
    Baan; Ridder (Crossbowman), deze baan heeft hij gekregen, toen hij aan het oefenen was met pijl en boog, daarna is hij overgestapt op de kruisboog en sindsdien wilt hij niets liever.
    Extra; Fawkus heeft zijn kruisboog de naam, Hawk gegeven.


    Zijn grijze paard heet FireFly.
    Hoop dat het zo goed is.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 8:07 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam; Dida. Al is haar 'officiële' naam Albelendina. Niemand noemt haar eigenlijk zo, dus die naam gebruikt Dida nooit.
    Leeftijd; De datum waarop Dida geboren is, is niet helemaal duidelijk. Wel weten ze dat ongeveer 19 of 20 jaar oud is. Hoogstwaarschijnlijk eind 19, begin 20. Ze was de eerste vrouwelijke bastaard.
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; Dida is een bijzondere jongedame. Niet goed te beschrijven, door haar wispelturige karakter.
    Haar karakter is meestal gewoon aardig. Ze kan zich goed alleen én samen vermaken en heeft een gave voor geruststellen en troosten. Ze is betrouwbaar en alle nieuwelingen en geheimen kunnen goed bij haar terecht. Betrouwbaar en aardig. Dat zijn twee grote karaktereigenschappen.

    Maar dat is niet wat Dida wilt zijn.
    Dida neemt zichzelf veel kwalijk. Bijna altijd geeft ze zichzelf de schuld van dingen die er fout gaan.
    Bovendien vind ze zichzelf niet erg dapper, terwijl dat juist is hoe ze zichzelf wilt zien! Dapper, heldhaftig.
    Echter, Dida is bang. Doodsbang. Bang voor wat er komen gaat. Ze weet namelijk dat ze verkocht gaat worden en vreest haar leven. Dit haat Dida van zichzelf. Ze wilt koen en dapper zijn, en ondanks dat het heel logisch is, vind ze het verschrikkelijk laf van zichzelf dat ze bang is. Rampscenario's vormen zich in haar hoofd en gaan er niet meer uit. Dida maakt zich snel zorgen, al is het niet altijd ongegrond.
    Ook is Dida heel erg gesloten en soms behoorlijk brutaal. Dida verkiest altijd haar eigen weg en het duurt een behoorlijk tijdje voor je haar hebt overgehaald van gedachten te veranderen. Vooral in last-minute-choices kan Dida behoorlijk impulsief zijn, al heeft ze normaal veel moeite met keuzes nemen. Dan twijfelt en piekert ze eindeloos.
    Bovendien kan heel gemeen zijn, als ze een woedeuitbarsting heeft. Dan snauwt ze, beledigt je en kan soms schreeuwen. Vaak is dat behoorlijk beangstigend, aangezien Dida normaal zo nooit is. Tijdens zo'n woedeaanval, kent Dida geen genade, voor niemand niet, al blijven de kleinsten vaak gespaard. Aangezien Dida goed luistert, weet ze precies waar ze je kan kwetsen en als ze verblind raakt door woede, krijst ze alles naar je toe, wat iemand kan breken. Dit is ook een gevolg van het opkroppen van gevoelens.
    Dida kropt al haar gevoelens namelijk op en kan zich soms hier niet overheen zetten. Dan is ze somber en depressief en piekert en peinst ze veel, wat ze sowieso al veel doet. Haar zelfbeeld is lager dan laag en ze behandelt zichzelf ook zo. Wegcijferen kan ze als de beste, vooral als het gaat om een probleemsituatie.
    Verder is Dida koppig en eigenwijs, maar komt wel op voor haar vrienden, en vaak ook vijanden, wat helaas niet immer in haar voordeel is. Al is het dan wel weer een soort vorm van dapperheid.

    Toch is ze de laatste tijd triestig en vooral verbitterd, door angst voor wat er komen gaat.
    Opleiding; Niet van toepassing.
    Baan; Voor Dida is het te laat.
    Voor ze echt begon met een vaste baan, werd ze onwaardig geacht. Toch heeft Dida alles geprobeerd. Ze begon in een kroeg. De graaiende mannenhanden en de afgesloten ruimte vond Dida niks en vooral haar klunzigheid viel de bazen op. Dida deed haar best, maar het was niet goed genoeg.
    Vervolgens ging ze borduren en breien. Haar fijne handen leken het goed te doen bij de kledingmakers en ze was behendig. Zo leerde Dida snel. Edoch, de andere meiden raakten jaloers op haar fijne handen en logen en bedrogen de gouvernante zo vaak, dat de gouvernante geloofde dat Dida geld had gegapt, kleren had stukgemaakt en erger. Dida werd weggestuurd.
    Daarna werd paardenmeid, wat redelijk goed ging. Dida kon goed paardrijden en kan binnen een mum van tijd een wild paard temmen, communiceren met dieren en ze rustig krijgen. Echter, haar lievelingspaard, Kosha, ging naar de slacht. Daar raakte ze zo overstuur van, dat de paardenmeesters besloten dat ze te gevoelig was om te werken met de dieren. Wat als ze later zou moeten werken met zieke en gestoorde dieren?
    Verbitterd leerde Dida om gouvernante te worden, maar de kinderen die ze zou moeten onderwijzen, werkte haar tegen en gaven haar de schuld van alles. Alweer een mislukking
    Toen, als allerlaatst, ging ze werken bij de bakker. Hier vond ze wel haar plekje, maar de jongens waren niet zo aardig als ze had gehoopt. Haar mannelijke collega's zorgden ervoor dat ze ook hier werd ontslagen. Gekwetst, verbitterd en vooral onrecht aangedaan.
    Nu wordt Dida verkocht. Ze moet wachten op de volgende lading karren die naar de grote stad zullen trekken, daarmee zal ze mee moeten gaan, om verkocht te worden op de markt.
    Extra;

    Ik maak hem z.s.m af.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 23:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Confiance, Amelia is goed. Ga maar beginnen (:
    Ze is een dienstmeisje neem ik aan ook?

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Confiance, Amelia is goed. Ga maar beginnen (:
    Ze is een dienstmeisje neem ik aan ook?


    Jep


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman