• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -SherIock
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance

    Invullijstje

    Naam; Alleen een voornaam is opzich wel goed. Wel vraag ik je een naam te nemen dat wel wat middeleeuws klinkt. Een naam is genoeg, twee namen mag ook nog wel.
    Leeftijd; 8 tot 23
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; graag uitgebreid
    Opleiding; 17 tot 18 jarige volgen een opleiding
    Baan; Vanaf je 18e ga je de baan doen waarin je de opleiding in hebt gekregen
    Extra;


    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is Dida's begin ook goed?


    Tijd voor koffie.

    Ja die is goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, ik doe mee aan te veel rpg, daarom schrijf ik me voor deze uit. Het is een leuk verhaal en alles, maar toch. Heel erg sorry!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tja tis toch al dood --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik noem het eerder stilte voor de vakantie.
    Maar ja het is dood.
    Zal als ik thuis ben wel wat schrijven.


    Vampire + Servant = Servamp

    Keb nog geen vakantie. Volgende week een weekje :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er moet weer wat leven komen dan ! :3 desnoods een paar personen Gb'en ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik voel de stilte van de topic. ^^
    Wanneer begint de RPG (of heb ik het weer gemist)
    Misschien dat mensen nu denken van, oke ik heb me aangemeld, wanneer beginnen we.
    Idk


    wat was dit ookalweer

    Het topic is allang begonnen :x Speeltopic 1


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Het topic is allang begonnen :x Speeltopic 1


    Woops :$
    Ik ben niet zo slim enzow.....
    Is er iets boeiends gebeurt?


    wat was dit ookalweer

    Mag ik een bastaard jongen met opleiding tot ridder?


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Ik zal wel wat leven brouwen in deze RPG!


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Naam; Adam
    Leeftijd; net 15
    Uiterlijk + foto;


    De ogen van Adam zijn helder en donkerblauw. Ze staan vaak heel onschuldig, wat best handig is. Hij heeft warrige, lichtbruine haren, die net iets boven zijn ogen hangen. Er zit een lichte slag in z'n haren.
    Adam is een paar cm langer dan zijn leeftijdsgenoten, maar dat valt niet heel erg op omdat hij altijd aardig platte schoenen/laarzen draagt.

    Innerlijk; Adam staat bekend als een kwajongen, maar op het eerste gezicht verbergen zijn onschuldige ogen dat. Hij kan goed klimmen, en daardoor kan hij veel streken uithalen, ook is hij erg snel. Adam is een held onder zijn vrienden, wat hem een kleine eigendunk bezorgd heeft. Dit heeft hij dus niet van hem zelf, dit is er later pas bijgekomen. Tegen meisjes is hij wel een gentleman, Adam zou nooit een meisje pijn kunnen doen. Maar hij houd er niet van als meisjes hem uitdagen, dan zal hij ze dik inmaken. Zoals je net al wel begreep; Adam behoud zijn eer altijd, en kan niet tegen zijn verlies.
    Hij is een goede zwaardvechter, boogschieten werkt hij nog aan.
    Opleiding; Hulpje van de ridders
    Baan; Adam wil later heel graag een ridder worden
    Extra; 's Avonds traint Adam stiekem met boogschieten, et de boog van iemand anders.


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Ga maar beginnen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er nog plek voor een meisje - stalmeisje?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow