• Maar ik heb daar heel wat hulp voor nodig.
    Het is namelijk voor een goed doel, er wordt heel wat geld ingezameld voor het kankerfonds. Helaas heb ik de middelen niet om het te doen, het is namelijk per fiets. Hiervoor heb ik een fundraiser opgezet om geld in te zamelen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Hier kunnen jullie mijn verhaal en de fundraiser vinden, ik zou het fijn vinden als jullie willen helpen om deze te verspreiden, op Facebook bijvoorbeeld.
    Voor degene die niet zo goed in Engels zijn, vertel ik het nog even in het kort.

    Recent heeft mijn moeders beste vriendin en collega gehoord dat ze darmkanker had. Ze heeft een operatie gehad en alles leek goed te gaan, tot ze voor controle naar het ziekenhuis ging. Ze vonden een tumor van ongeveer 3 cm op haar darm. Nu moet ze bestraald worden en krijgt ze chemotherapie en misschien nog een operatie. Ze is nog niet eens veertig en heeft vier kinderen, waarvan twee nog jonger van 6 zijn. Voor mijn moeder is dit heel moeilijk, aangezien haar moeder ook overleden is aan darmkanker. Mijn opa is ook overleden aan kanker en de andere twee hebben het gelukkig overleefd. Nu is haar beste vriendin uit haar thuisstad ook net geopereerd aan baarmoederhalskanker. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik heel graag wil helpen en geld wil inzamelen voor het kankerfonds, er moet iets aan gebeuren!
    Hiervoor heb ik dus een fiets nodig, en wat andere kleine dingen, maar ook geld om daarheen te gaan (het is in Frankrijk) en inschrijfgeld. Alles wat ik ophaal en overhoud, gaat regelrecht naar het kankerfonds.

    Je mag ook een pbtje sturen met de informatie die je bij je donatie wilt hebben en het bedrag, dan stuur ik een pbtje terug met mijn rekeningnummer, waar je dan iets op kan storten en dan zet ik het zelf over met jouw naam erbij.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:38 ]


    Your make-up is terrible

    SkyVanilla schreef:
    Ik vind het een heel mooi gebaar.. Maar helaas kan ik niet doneren omdat ik onder bewindvoering zit. Ik zou graag doneren hoor maar sorry ik kan het niet doen helaas.. Maar super goed dat je dit doet. Mijn oma had ook kanker, botkanker..
    Sterkte en ik hoop echt dat je heel veel sponsers krijgt.

    Maar ik heb het wel gedeeld op FB :)


    Je hoeft ook niet te doneren, ik weet dat mensen op Q vaak maar weinig geld hebben of het niet mogen, daarom ben ik al heel blij als iemand het deelt of gewoon steun geeft.


    Your make-up is terrible

    Hij heeft gereageerd, over de fiets.

    Ik zou gewoon eens op marktplaats kijken, daar staan best veel tweede hans fietsen. Een paar adviezen om op te letten: - Kies de goede framemaat, tabellen met lichaamslengte en bijbehorende framemaat vind je op internet. - Neem een gerenommeerd merk. Er zijn er heel veel... Trek, Giant, Wilier, Orbea, Bianca, gewoon ff het merk natrekken. - De afmontage is ook belangrijk, dit is alles rondom de versnellingen, aandrijving en de remmen. Bijna alle racefietsen zijn afgemonteerd met shimano. Shimano sora is het minste, dat zou ik niet nemen voor de Mont Ventoux, 105 is al iets beter, maar Ultegra en Dura Ace zijn het beste. Campagnolo is ook goed. - Zeker als je niet zo heel erg geoefend bent is een triple wel nodig om boven te komen. D.w.z. rondom de trappers drie tandwielen. - Ik zou niet een te oude fiets nemen, de leeftijd zie het gemakkelijkste aan de pion, dat is het blok met tandwielen rondom de achteras. 7 of minder: te oud 8/9: kan wel 10: paar jaar oud, best goed, heb ik ook, 11: splinternieuw. Soms kiezen mensen voor hun eigen verzetten, dan gaat dit niet op.
    en klikpedalen zijn wel handig... dat is met speciale schoenen. ff oefenen en dan heb je het onder de knie, fiets je gelijk een stuk harder van

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is echt geweldige informatie, dankjewel. ;3


    Your make-up is terrible

    Even een enorme update!
    Mijn zusje heeft besloten om mee te gaan met mij, dus het bedrag is nu verdubbeld en we gaan samen fiets! Ik heb er echt heeeel veel zin in.


    Your make-up is terrible

    Yeah, we hebben al 9 dollar!


    Your make-up is terrible

    Ik vind het heel mooi dat je dit doet!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik vind het heel mooi dat je dit doet!


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel doneren, maar ik kan alleen contant geld doneren... Heb je misschien een adres ofzo waar ik iets naar toe kan sturen? :)
    Ik kan ook niet aan mijn ouders vragen of ze wat willen storten want ze weten niet dat ik Quizlet heb, lol.

    + Misschien kun je aan wedstrijden op Facebook ofzo meedoen om een fiets te winnen? Zo ben ik namelijk ook aan mijn fiets gekomen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik wil wel doneren, maar ik kan alleen contant geld doneren... Heb je misschien een adres ofzo waar ik iets naar toe kan sturen? :)
    Ik kan ook niet aan mijn ouders vragen of ze wat willen storten want ze weten niet dat ik Quizlet heb, lol.

    + Misschien kun je aan wedstrijden op Facebook ofzo meedoen om een fiets te winnen? Zo ben ik namelijk ook aan mijn fiets gekomen :)


    Awh, dat zou echt heel lief zijn, maar weet je zeker dat je dat wilt doen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Awh, dat zou echt heel lief zijn, maar weet je zeker dat je dat wilt doen?


    Ja natuurlijk!
    Ik vind het echt heel goed van je dat je je inzet voor zo'n doel, ik ben zelf ook altijd heel fanatiek als ik ergens aan mee doe en dan wil ik zoveel mogelijk geld ophalen, dus ik wil jou graag steunen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het echt een mooi dat je dit wilt doen, dus ik zal mijn ouders wel proberen over te halen voor te doneren.
    Maar voor nu, deel ik het even op Facebook (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik wil heel graag doneren hiervoor, maar ik weet gewoon dat ik niet ga mogen van mijn ouders en ik heb geen flauw idee hoe ik met mijn eigen bankkaart moet overschrijven ^^ Ik zoek het wel nog een keer, maar ik kan niets beloven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedank iedereen. ;3
    We hebben heel wat geld opgehaald op Koningsdag ervoor, maar dat moet nog op de site gestort worden.


    Your make-up is terrible

    Mijn budget is momenteel niet erg groot waardoor ik zelf geen bijdrage kan leveren, maar ik heb het wel even gedeeld op FB ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik kan helaas niks doneren maar ik ga aan mijn moeder vragen of ze het wil delen op fb (je weet die heeft mega veel vrienden op fb) en ik zal t zelf ook ff doen als ik thuis ben


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]