• Maar ik heb daar heel wat hulp voor nodig.
    Het is namelijk voor een goed doel, er wordt heel wat geld ingezameld voor het kankerfonds. Helaas heb ik de middelen niet om het te doen, het is namelijk per fiets. Hiervoor heb ik een fundraiser opgezet om geld in te zamelen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Hier kunnen jullie mijn verhaal en de fundraiser vinden, ik zou het fijn vinden als jullie willen helpen om deze te verspreiden, op Facebook bijvoorbeeld.
    Voor degene die niet zo goed in Engels zijn, vertel ik het nog even in het kort.

    Recent heeft mijn moeders beste vriendin en collega gehoord dat ze darmkanker had. Ze heeft een operatie gehad en alles leek goed te gaan, tot ze voor controle naar het ziekenhuis ging. Ze vonden een tumor van ongeveer 3 cm op haar darm. Nu moet ze bestraald worden en krijgt ze chemotherapie en misschien nog een operatie. Ze is nog niet eens veertig en heeft vier kinderen, waarvan twee nog jonger van 6 zijn. Voor mijn moeder is dit heel moeilijk, aangezien haar moeder ook overleden is aan darmkanker. Mijn opa is ook overleden aan kanker en de andere twee hebben het gelukkig overleefd. Nu is haar beste vriendin uit haar thuisstad ook net geopereerd aan baarmoederhalskanker. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik heel graag wil helpen en geld wil inzamelen voor het kankerfonds, er moet iets aan gebeuren!
    Hiervoor heb ik dus een fiets nodig, en wat andere kleine dingen, maar ook geld om daarheen te gaan (het is in Frankrijk) en inschrijfgeld. Alles wat ik ophaal en overhoud, gaat regelrecht naar het kankerfonds.

    Je mag ook een pbtje sturen met de informatie die je bij je donatie wilt hebben en het bedrag, dan stuur ik een pbtje terug met mijn rekeningnummer, waar je dan iets op kan storten en dan zet ik het zelf over met jouw naam erbij.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:38 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder heeft zelf kanker en ik wil met alle liefde helpen daarom, maar dan moet ik echt even wachten op mijn loon haha.


    -

    Ik zal mijn ouders vragen of ze iets willen doneren en zal dit ook op Facebook delen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Helaas, ik mag niet storten.
    En ik wil niet als een betweter overkomen, maar het is "Mont Ventoux" en niet "Mount Ventoux" :x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Helaas, ik mag niet storten.
    En ik wil niet als een betweter overkomen, maar het is "Mont Ventoux" en niet "Mount Ventoux" :x


    Dat weet ik, maar ik heb het een beetje internationaal gedaan, zodat de niet zo slimme (of gewoon niet weten wat 'mont' is) mensen in het buitenland het ook allemaal meteen zullen begrijpen.

    Bedankt iedereen!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik heb het een beetje internationaal gedaan, zodat de niet zo slimme (of gewoon niet weten wat 'mont' is) mensen in het buitenland het ook allemaal meteen zullen begrijpen.

    Bedankt iedereen!


    Oh, zo.
    Ik vond het gewoon wat vreemd staan, aangezien het de naam is van een berg en je namen nogal moeilijk in een andere taal kunt schrijven, maar ik snap het wel ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Oh, zo.
    Ik vond het gewoon wat vreemd staan, aangezien het de naam is van een berg en je namen nogal moeilijk in een andere taal kunt schrijven, maar ik snap het wel ^^


    Oh wel ja, Fransen doen zelf ook hetzelfde. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ga vanavond ook wat storten. Ik geef het anders toch maar aan prut uit en nu kan er iets moois mee worden gedaan.


    Can't control my second personality

    Als het goed is, heb ik straks weer 15 euro erbij. *O* Ik heb twee oude fietsen uit onze schuur verkocht waar niks mee gedaan werd.


    Your make-up is terrible

    Yeah, weer een mooie donatie van 33 dollar!


    Your make-up is terrible

    Het is dat ik geen paypal of iets heb, want ik wil eigenlijk wel doneren ='D
    Ik heb voor nu het maar gedeeld op facebook.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je mag ook een pbtje sturen met de informatie die je bij je donatie wilt hebben en het bedrag, dan stuur ik een pbtje terug met mijn rekeningnummer, waar je dan iets op kan storten en dan zet ik het zelf over met jouw naam erbij.


    Your make-up is terrible

    Ik ben heel blij want we gaan morgen kijken bij een roze racefiets voor mij. *O*


    Your make-up is terrible

    Hell yeah, roze fiets! And it's miiiine. <3


    Your make-up is terrible

    Whiee, die's echt nice :')


    made a list of my regrets and you were the first, love