• Maar ik heb daar heel wat hulp voor nodig.
    Het is namelijk voor een goed doel, er wordt heel wat geld ingezameld voor het kankerfonds. Helaas heb ik de middelen niet om het te doen, het is namelijk per fiets. Hiervoor heb ik een fundraiser opgezet om geld in te zamelen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Hier kunnen jullie mijn verhaal en de fundraiser vinden, ik zou het fijn vinden als jullie willen helpen om deze te verspreiden, op Facebook bijvoorbeeld.
    Voor degene die niet zo goed in Engels zijn, vertel ik het nog even in het kort.

    Recent heeft mijn moeders beste vriendin en collega gehoord dat ze darmkanker had. Ze heeft een operatie gehad en alles leek goed te gaan, tot ze voor controle naar het ziekenhuis ging. Ze vonden een tumor van ongeveer 3 cm op haar darm. Nu moet ze bestraald worden en krijgt ze chemotherapie en misschien nog een operatie. Ze is nog niet eens veertig en heeft vier kinderen, waarvan twee nog jonger van 6 zijn. Voor mijn moeder is dit heel moeilijk, aangezien haar moeder ook overleden is aan darmkanker. Mijn opa is ook overleden aan kanker en de andere twee hebben het gelukkig overleefd. Nu is haar beste vriendin uit haar thuisstad ook net geopereerd aan baarmoederhalskanker. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik heel graag wil helpen en geld wil inzamelen voor het kankerfonds, er moet iets aan gebeuren!
    Hiervoor heb ik dus een fiets nodig, en wat andere kleine dingen, maar ook geld om daarheen te gaan (het is in Frankrijk) en inschrijfgeld. Alles wat ik ophaal en overhoud, gaat regelrecht naar het kankerfonds.

    Je mag ook een pbtje sturen met de informatie die je bij je donatie wilt hebben en het bedrag, dan stuur ik een pbtje terug met mijn rekeningnummer, waar je dan iets op kan storten en dan zet ik het zelf over met jouw naam erbij.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:38 ]


    Your make-up is terrible

    Mooi hoor!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het duurde ff maar ik heb het gedeeld op facebook! Mijn moeder heeft het ook al een keer gedeeld zegt ze.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het duurde ff maar ik heb het gedeeld op facebook! Mijn moeder heeft het ook al een keer gedeeld zegt ze.


    Dankjewel!

    Nu is het sparen voor kleding, die is eeeerg duur.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dankjewel!

    Nu is het sparen voor kleding, die is eeeerg duur.


    Je kan ook vaak wielren kleding krijgen bij de liddl he!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Je kan ook vaak wielren kleding krijgen bij de liddl he!:)


    Had ik al gekeken in het krantje, maar het is alleen voor mannen. ;c Dat is sowieso allemaal te groot voor mij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hell yeah, roze fiets! And it's miiiine. <3



    Nice!


    16 - 09 - '17

    Leuke roze racefiets Nikki 8D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik geef heel veel om mijn medequizletters, ze zijn net als familie voor mij. <3 Jullie doneren ook gewoon veel meer dan mijn eigen familie, die hooguit de moeite neemt om de pagina te liken, terwijl jullie meteen opstaan om iets te doneren. Jullie zijn echt geweldig!


    Your make-up is terrible

    Als ik deze maand wat over heb zal ik ook doneren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    (...)

    Had ik al gekeken in het krantje, maar het is alleen voor mannen. ;c Dat is sowieso allemaal te groot voor mij.


    Hmmm en de aldi en dat soort winkels? Wel jammer dat het bij de liddl te groot is, daar is het juist vet goedkoop.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Echt enorm gaaf, en mooi!
    Mijn vader heeft een aantal keer de Mount Ventoux beklommen, en het schijnt erg zwaar te zijn! Maar ik weet zeker dat jullie het redden!
    Als ik volgende maand mijn salaris weer krijg zal ik wat doneren (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb geweldige ouders! Ze hebben heel wat spullen gedoneerd in plaats van geld, fietshelmen, schoentjes, een broekje, een bidon. Het was heel veel geld, maar we zijn er zo blij mee!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb geweldige ouders! Ze hebben heel wat spullen gedoneerd in plaats van geld, fietshelmen, schoentjes, een broekje, een bidon. Het was heel veel geld, maar we zijn er zo blij mee!


    Het komt steeds dichterbij, is het niet?=D Wat moeten jullie nu nog allemaal?=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Het komt steeds dichterbij, is het niet?=D Wat moeten jullie nu nog allemaal?=D


    Nog meer dan een jaar, hoor. ;3
    We moeten nog geld ophalen voor onderhoud van de fietsen, om aan het goede doel te geven uiteraard en voor de reis erheen + deelname.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nog meer dan een jaar, hoor. ;3
    We moeten nog geld ophalen voor onderhoud van de fietsen, om aan het goede doel te geven uiteraard en voor de reis erheen + deelname.


    Nou ja, maar ik bedoelde eerder dat het nu echt mogelijk begint te worden om het te doen.c=


    You were born original, don't die as a copy.