• Ik mocht het nieuwe topic van Syll. c: Maar aangezien zij half aan Kevin beloofde dat ze een Clannad gif in de beginpost zou stoppen ga ik dat ook maar doen, voordat er gewonden vallen. >< ~

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Nai/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Wil je gewaarschuwd worden als er een nieuw topic is? Meld het en je naam wordt in dikke letters gezet ;d!

    Join us! ;D
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 16 - MAL

    GIFSGIFSGIFSHEELVEELGIFS *O*
    Drie keer Fairy Tail, omdat FAIRY TAIL TERUG IS en omdat het kan. :Y)







    Anime's van de gifs:
    Fairy Tail - Clannad
    Nagi no Asukara - Fairy Tail
    Fairy Tail - Black Bullet

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 19:47 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazet schreef:
    (...)
    Ik ship Gajeel en Levy echt ziek hard ;p Verder kan ik niet echt een fave kiezen, maar het is altijd zo geniaal hoe Natsu en Gray bang zijn voor Erza, al was dat in het begin erger.
    En hebben jullie ook Tumblr? Had al een paar mensen van q gevolgd, maar weet niet of ik jullie al heb (;


    Yay! ;D Ik ship hen ook, gehehe. En ook Erza en Jellal, Natsu en Lucy en Gray en Juvia. :Y)
    Erza vind ik ook echt geweldig, zij is echt één van m'n favo's. c: Maar ik vind het ook altijd moeilijk om één favoriet te kiezen. D:
    En ja, ik heb Tumblr, dit is 'm. Wat is de jouwe? Dan volg ik je ook even. ^^
    Ik heb je trouwens ook op MAL toegevoegd. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    (...)
    Gewoon erbij zeggen dat hij wel lief is en dan komt alles weer goed :'D


    Ok bij deze; je bent wel lief hoor, Kevin. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Yay! ;D Ik ship hen ook, gehehe. En ook Erza en Jellal, Natsu en Lucy en Gray en Juvia. :Y)
    Erza vind ik ook echt geweldig, zij is echt één van m'n favo's. c: Maar ik vind het ook altijd moeilijk om één favoriet te kiezen. D:
    En ja, ik heb Tumblr, dit is 'm. Wat is de jouwe? Dan volg ik je ook even. ^^
    Ik heb je trouwens ook op MAL toegevoegd. c:

    Omfg dat Erza en Jellal moment in de oude Fairy Tail /space
    En ik heb jullie gevolgd. zelf heb ik niet echt een anime blog, meer een disney/band blog, maar ben wel van plan meer de anime kant op te gaan. Alleen ik heb een beetje een beperkte laptop, die vastloopt door al die plaatjes en gifs bij elkaar, dus ik heb er de laatste tijd niet zoveel meer op gezeten haha
    Dit is 'm btw (;

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:00 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Omfg dat Erza en Jellal moment in de oude Fairy Tail /space
    En ik heb jullie gevolgd. zelf heb ik niet echt een anime blog, meer een disney/band blog, maar ben wel van plan meer de anime kant op te gaan. Alleen ik heb een beetje een beperkte laptop, die vastloopt door al die plaatjes en gifs bij elkaar, dus ik heb er de laatste tijd niet zoveel meer op gezeten haha
    Dit is 'm btw (;


    Omg ja, ik ging echt dood daar. D: Hoe kunnen ze het ons aandoen? D:
    Als Erza en Jellal niet bij elkaar komen sterf ik echt. Zij niet dan niemand niet. D: Het is zo overduidelijk dat ze elkaar leuk vinden. D:
    Wauw, dat waren behoorlijk veel D:'s achter elkaar. :'D
    I followed you. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Omg ja, ik ging echt dood daar. D: Hoe kunnen ze het ons aandoen? D:
    Als Erza en Jellal niet bij elkaar komen sterf ik echt. Zij niet dan niemand niet. D: Het is zo overduidelijk dat ze elkaar leuk vinden. D:
    Wauw, dat waren behoorlijk veel D:'s achter elkaar. :'D
    I followed you. c:

    Ja Erza en Jellal, maar what about Lucy en Natsu omfg als díé niet bij elkaar komen sterf ik pas haha
    Maar in de intro zie je toch zo'n best wel intiem momentje tussen ze, dikke omhelzing enzo, dus ik heb hoge verwachtingen ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja Erza en Jellal, maar what about Lucy en Natsu omfg als díé niet bij elkaar komen sterf ik pas haha
    Maar in de intro zie je toch zo'n best wel intiem momentje tussen ze, dikke omhelzing enzo, dus ik heb hoge verwachtingen ;p


    Bij Natsu en Lucy, bedoel je? Ja, dat is echt enorm obvious gedaan in de opening. ;o In de ending ook trouwens, dus daarvan heb ik ook een beetje high hopes gekregen inderdaad. :Y) Eerst had ik zoiets van; nah, het is een shounen, daarin komen nooit koppeltjes samen... Maar op zich zit er in Fairy Tail behoorlijk wat romantiek, vooral voor een shounen serie, dus niets is onmogelijk. :Y) Bij alle vier die ships zou het best wel kunnen, er zijn zoooo veel hints. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazet schreef:
    (...)
    Omfg dat Erza en Jellal moment in de oude Fairy Tail /space
    En ik heb jullie gevolgd. zelf heb ik niet echt een anime blog, meer een disney/band blog, maar ben wel van plan meer de anime kant op te gaan. Alleen ik heb een beetje een beperkte laptop, die vastloopt door al die plaatjes en gifs bij elkaar, dus ik heb er de laatste tijd niet zoveel meer op gezeten haha
    Dit is 'm btw (;

    Jij bent dus diegene die mij voor paar weken terug volgde!! ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Jij bent dus diegene die mij voor paar weken terug volgde!! ;o

    Haha ja ik zag ook dat ik je al had, zoals ik al zei, ik had al een paar mensen van q gevolgd ;p Ik was aan het zoeken naar nieuwe mensen om te volgen, meer naar anime toe, en toen was er zo'n topic over tumblr, en jij had erin gereageerd dus ik dacht yolo die volgen we /stalk enzo haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Bij Natsu en Lucy, bedoel je? Ja, dat is echt enorm obvious gedaan in de opening. ;o In de ending ook trouwens, dus daarvan heb ik ook een beetje high hopes gekregen inderdaad. :Y) Eerst had ik zoiets van; nah, het is een shounen, daarin komen nooit koppeltjes samen... Maar op zich zit er in Fairy Tail behoorlijk wat romantiek, vooral voor een shounen serie, dus niets is onmogelijk. :Y) Bij alle vier die ships zou het best wel kunnen, er zijn zoooo veel hints. ;o

    Ja verbaast me ook best hoeveel hints er zijn. Diep van binnen houdt iedereen gewoon van elkaar en zouden ze nu al met elkaar moeten gaan, maar ik wacht geduldig af :Y) Ben ook best benieuwd naar wat er gaat gebeuren nu, met dat Eclipse project oid, 't is allemaal weer lekker vaag en onduidelijk. Maar ik ben al lang blij dat Jellal weer voorkomt, ik vind 'm te leuk (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja verbaast me ook best hoeveel hints er zijn. Diep van binnen houdt iedereen gewoon van elkaar en zouden ze nu al met elkaar moeten gaan, maar ik wacht geduldig af :Y) Ben ook best benieuwd naar wat er gaat gebeuren nu, met dat Eclipse project oid, 't is allemaal weer lekker vaag en onduidelijk. Maar ik ben al lang blij dat Jellal weer voorkomt, ik vind 'm te leuk (':


    Ja, ik heb ook nog wel een beetje geduld. :') Jaaaaa, Jellal. Omg ik ben zo'n fan van hem. c: Ik vind zijn groepje met Ultear en Meredy ook zo leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook nog wel een beetje geduld. :') Jaaaaa, Jellal. Omg ik ben zo'n fan van hem. c: Ik vind zijn groepje met Ultear en Meredy ook zo leuk. ^^

    Ja hè! Alleen ik vond z'n smoes tegen Erza zo zwak, maarja dat zien we maar door de vingers ;p Ik vergeef 't 'm.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hoezo berucht? :P
    maar in ieder geval kun je niet zeggen dat ik ongelijk heb :P
    Clannad is gewoon ontzettend goed en Yuri is voor mijn doelgroep nou eenmaal erg populair xd

    Maar ik ben ook groots fan van Little Busters & Angel Beats! :'D
    Eigenlijk moet ik in mijn handtekening iets zetten van: "Kevin, Groots Key en Yuri fan." :P

    En dan heb ik het nog geen eens over Naruto! :P

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:33 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lazet schreef:
    (...)
    Haha ja ik zag ook dat ik je al had, zoals ik al zei, ik had al een paar mensen van q gevolgd ;p Ik was aan het zoeken naar nieuwe mensen om te volgen, meer naar anime toe, en toen was er zo'n topic over tumblr, en jij had erin gereageerd dus ik dacht yolo die volgen we /stalk enzo haha

    Ahh ok ;o.. Dat verklaard dan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wauw ik heb net Mekakucity Actors gekeken, tot waar het kon, en ik vind het echt superawesome (': Alleen een beetje onbegrijpelijk soms. Die verhaaltjes aan het einde vind ik hartstikke mooi, maar ik snap niet wat ze met het hele verhaal te maken hebben. Maar de muziek is echt supermooi, vooral de intro vind ik leuk!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @ Iris: Je hebt echt een leuke profielfoto ^^

    OT: Ik heb weer wat vrije tijd dus ik ga weer anime kijken ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.