• Ik mocht het nieuwe topic van Syll. c: Maar aangezien zij half aan Kevin beloofde dat ze een Clannad gif in de beginpost zou stoppen ga ik dat ook maar doen, voordat er gewonden vallen. >< ~

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Nai/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Wil je gewaarschuwd worden als er een nieuw topic is? Meld het en je naam wordt in dikke letters gezet ;d!

    Join us! ;D
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 16 - MAL

    GIFSGIFSGIFSHEELVEELGIFS *O*
    Drie keer Fairy Tail, omdat FAIRY TAIL TERUG IS en omdat het kan. :Y)







    Anime's van de gifs:
    Fairy Tail - Clannad
    Nagi no Asukara - Fairy Tail
    Fairy Tail - Black Bullet

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 19:47 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xPluviophile is weer terug gegaan naar Tragically (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nai schreef:
    Waarom het zo goed is.. Ehm..
    Vind het sowieso al lastig te vertellen waarom ik iets goed vind ;d. Maar ik luister al een lange tijd naar Vocaloid en zo, waaronder ook Kagerou Project. aangezien dat van oorsprong liedjes waren dat gezongen werd door de Vocaloids IA en Hatsune Miku.
    Toen ik er achter kwam dat er een manga is van gemaakt was ik al enthousiast, aangezien het niet vaak voorkomt dat er van een lied een manga of iets dergelijks word gemaakt. Bovendien vind ik het verhaal ook interessant. Op het eerste gezicht lijkt het afzonderlijke verhalen, maar naar mate je beter op let merk je dat veel dingen met elkaar in verband raakt. Heb het trouwens nu over de liedjes. Bij de manga was wat makkelijker om te zien dat alles bij elkaar zit ;d.
    Ik denk dat ik gemeen ga doen en de rest van de uitleg aan Dirkje over laat, aangezien zij het nog maar kort kent en het ook leuk vind ;D. Ze weet in ieder geval nu al meer dan mij erover o-o.


    Oh oke ik de anime er van op Ptw en ik heb idd gezien dat er een Novel en manga was.
    Bedankt voor je infomatie misschien kan Dirkje er nog wat aan toe voegen ik ben benieuwd.
    Ik ga in ieder geval wachten de anime klaar is met uitzenden en de manga ga ik daarna lezen als de anime leuk is.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik zeg wel gelijk dat de manga en anime niet helemaal gelijk lopen.. Het idee ervan is wel gelijk.. Als je voorbeelden wilt weten dan staan ze in de spoiler ;d.

    Als eerste is de volgorde anders. In de manga heb je bijvoorbeeld het verleden van Momo nog niet te zien gekregen, maar in de anime al wel.
    In de manga heb je 7 andere onderwerpen die voor Heat haze days kom terwijl in de manga het als 4e kwam.
    Daarnaast zijn er nog kleine dingetjes.. Zoals in episode 4 kreeg Hibiya de sleutelhanger die hij aan Hiyori geeft van Ayano, terwijl hij hem in de manga hem van Momo kreeg.
    En een ander klein dingetje wat mij gelijk op viel is dat in de anime in Kisaragi Attention Momo Hibiya tegen kwam, terwijl zij hem niet tegen kwam in de manga


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    @Dirkje, het duurde zo lang op mijn mobiel totdat ik dat stukje kon lezen o-o.. Hij klapte er iedere keer weer uit.. Me mobiel mag Q niet meer denk ik..
    Mja over je stukje;
    - Oh zo zat dat dus met Mary, zat ik er toch niet helemaal naast ;d.
    - Nu weet ik wel zeker dat Kido en Kano geen leuk verleden hebben gehad, kom op er is iemand dood gegaan voor hun ogen D:
    - Ik dacht trouwens dat Shintaro Ayano daarvoor al kende.. Hij werd een kluizenaar zeg maar doordat Ayano zelfmoord had gepleegd ;o.
    - en er staat mij wel iets van bij van de 2 soorten Shintaro's.. Ik heb alleen onthouden dat hij in 1 versie zijn hoodie niet heeft aangezien hij die van ayano heeft gekregen ;d. en er was nog iets.. Volgens mij had het te maken met de sjaal van Ayano... Kreeg ze die niet van Shintaro?


    @Shirley, voornamelijk Kagerou Project ;D.. en Kevin en ik hebben het nog vaag gehad over schrijven en 3D shit ;d.


    Ze hebben sowieso geen leuke jeugd gehad, Kido, Kano en Seto... Eerst ging er iemand voor hun ogen dood, daarna werden ze jarenlang gezien als monsters door hun eye abilities, dan worden ze geadopteerd door mensen die hen uiteindelijk puur als onderzoeksobjecten of proefkonijnen zien...
    Dat van Ayano en Shintaro klopt inderdaad. Shintaro was altijd al een buitenbeentje en Ayano was zo'n beetje de enige die tegen hem praatte. Toen werd hij inderdaad shut in en vanaf dat moment krijg je route XX (slecht einde) en route 1 (goed einde). Bij route XX pleegt hij zelfmoord en vermoordt hij Ene en komt hij in de Heat Haze wereld, ziet hij Ayano, maar durft hij haar niet te facen omdat hij het ziet als zijn fout, en dan blijft hij zeg maar dood. Bij route 1 komt hij op een andere manier in de wereld (ik weet alleen niet meer hoe), ontmoet hij Ayano, praat met haar, krijgt een ability en keert terug.
    Ja je ziet daar als het goed is Shintaro met rode hoodie ( = goed) en zwarte hoodie ( = slecht). c:
    Van de sjaal weet ik niet, eigenlijk. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh en mijn reden om Kagerou Project geweldig te vinden:
    Nou, allereerst is het begonnen met liedjes, zoals Syll al zei. Ik ben eigenlijk al helemaal weg van liedjes die echt een verhaal vertellen, bijvoorbeeld net als bij veel liedjes van nano. De liedjes van Kagerou vormen een heel plot, een hele wereld, maar je moet heel goed opletten en zelf nadenken voor je alles aan elkaar kunt knopen en begrijpen. Dat vind ik ook geweldig, het wordt niet zo aan je gegeven, maar je moet zelf echt je hersenen laten kraken voor je het helemaal begrijpt. De manga en de novels helpen je daarbij, en uiteindelijk is het een beetje het doel om een compleet beeld te hebben. Dus het mysterieuze en het raadselachtige, dat is een één.
    Verder zijn de personages stuk voor stuk fascinerend. Allemaal dragen ze zware, donkere herinneringen met zich mee en hebben ze een eigen verhaal dat ze uiteindelijk samenbrengt. De band tussen sommige personages is ook heel erg mooi. Je begrijpt hun emoties echt. Of je komt er in ieder geval op een bepaald moment achter.
    Ten slotte de thema's. Tijdparadoxen, dystopische werelden, bovennatuurlijke krachten... Dat zegt voor mij al genoeg. :Y).
    Uiteindelijk is het verhaal een soort van messed up hopeloze strijd tegen het lot en de tijd, die zich telkens weer herhaalt. En dat idee fascineert mij gewoon heel erg. ^^ Het klinkt vast heel erg vaag nu, maar je moet het gewoon eens proberen. ^^ Daarbij is bij mij alles begonnen met mijn liefde op het eerste gezicht voor de personages, dus als je dat hebt, zal je de rest misschien ook leuk vinden. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk trouwens dat ik morgen (en nu echt!) mijn naam ga veranderen naar Tsubomi. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ze hebben sowieso geen leuke jeugd gehad, Kido, Kano en Seto... Eerst ging er iemand voor hun ogen dood, daarna werden ze jarenlang gezien als monsters door hun eye abilities, dan worden ze geadopteerd door mensen die hen uiteindelijk puur als onderzoeksobjecten of proefkonijnen zien...
    Dat van Ayano en Shintaro klopt inderdaad. Shintaro was altijd al een buitenbeentje en Ayano was zo'n beetje de enige die tegen hem praatte. Toen werd hij inderdaad shut in en vanaf dat moment krijg je route XX (slecht einde) en route 1 (goed einde). Bij route XX pleegt hij zelfmoord en vermoordt hij Ene en komt hij in de Heat Haze wereld, ziet hij Ayano, maar durft hij haar niet te facen omdat hij het ziet als zijn fout, en dan blijft hij zeg maar dood. Bij route 1 komt hij op een andere manier in de wereld (ik weet alleen niet meer hoe), ontmoet hij Ayano, praat met haar, krijgt een ability en keert terug.
    Ja je ziet daar als het goed is Shintaro met rode hoodie ( = goed) en zwarte hoodie ( = slecht). c:
    Van de sjaal weet ik niet, eigenlijk. :/

    Ik wil ze een knuffel geven allemaal.. Ik weet niet of ze hun jeugd na die dood nog herinneren, maar alsnog ik vind het knap hoe ze nu zijn na hun jeugd ;o, maar ook soort van zielig. Maar dat heb ik met de meeste personages die zo iets hebben.
    Ik heb dan meestal het zelfde gevoel als een beste vriend ofzo die er bij is die zich afvraag hoe je zo vrolijk kan blijven na dat alles.
    Ik snap het nu wel een beetje hoe het zit met shintaro ;d. Zal de liedjes nog maar eens luisteren en naar de lyrics kijken.. Om het zo te horen in het Japans hoor ik waarschijnlijk losse woorden waar ik niks aan heb.
    -leest even Ayano's ding de sjaal-
    Oh wacht de 1 moet een bijna dood ervaring hebben ;o.. "It is then revealed that one can obtain red eyes when exposed to near-death experience."
    Dankje MAL :'D..
    Hmm kan het even niet zo gauw vinden van de sjaal.. Maar er was daar wel iets mee..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Ik denk trouwens dat ik morgen (en nu echt!) mijn naam ga veranderen naar Tsubomi. c:

    Zal ik hem dan Shuuya doen? ;D.. Was het toch al van plan, ben alleen te lui xd. Een plaatje heb ik namelijk al xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Syll

    Ja, ze kunnen het zich zeker nog herinneren... :/ Ik wil ze ook knuffelen. Allemaal. ;c Ugh als Outer Science in de anime gaat komen en iedereen doodgaat ga ik het echt niet overleveren, ook al wordt de tijd dan toch weer gereset door Mary, dan is het nog niet leuk...
    Oh! Een bijna dood ervaring dus, maar ze gaan niet echt dood? Wacht, dat is wel in strijd met wat ik op de tumblr las... Daar stond echt dat twee personen tegelijk dood moesten gaan, dan werd een opening naar de wereld gecreëerd. Dan snap ik trouwens alleen niet hoe bepaald wordt wie de ability krijgt en wie niet... Dan klinkt dat op MAL logischer.
    Ik maak me trouwens echt zorgen om dat Kano & kat gedoe... Ik wil niet dat Kano erachter zit. D:


    Oeh ja, verander je naam naar Shuuya, dan matchen we! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Syll
    Ja, ze kunnen het zich zeker nog herinneren... :/ Ik wil ze ook knuffelen. Allemaal. ;c Ugh als Outer Science in de anime gaat komen en iedereen doodgaat ga ik het echt niet overleveren, ook al wordt de tijd dan toch weer gereset door Mary, dan is het nog niet leuk...
    Oh! Een bijna dood ervaring dus, maar ze gaan niet echt dood? Wacht, dat is wel in strijd met wat ik op de tumblr las... Daar stond echt dat twee personen tegelijk dood moesten gaan, dan werd een opening naar de wereld gecreëerd. Dan snap ik trouwens alleen niet hoe bepaald wordt wie de ability krijgt en wie niet... Dan klinkt dat op MAL logischer.
    Ik maak me trouwens echt zorgen om dat Kano & kat gedoe... Ik wil niet dat Kano erachter zit. D:


    Oeh ja, verander je naam naar Shuuya, dan matchen we! ;D


    Waarschijnlijk krijgen we het wel zoiets net zoals in de manga.. Dat hij gewoon random iedereen neer schiet en dat de volgende episode vrolijk begint met een cola fles die over konijnenvoer komt :'D..
    Misschien gaan ze wel bijna dood, maar doordat 1 weer terug komt dat het lijkt alsof het een bijna dood ervaring is aangezien ze niet echt dood zijn..
    Mja met Kano.. Ik weet het niet ;o.. Maak me daar ook zorgen om..
    Ik wilde net gaan vragen wanneer we meer te weten kwamen over Azami.. Maar dat is dus die oma.. Wel raar dat ik dat niet onthouden heb, aangezien ik alles wel een keer gelezen had. hmm.. trouwens is zij diegene die we telkens in de anime zien na het eind lied?
    Dit had ik wel een soort van onthouden "It is said in the Children Record booklet that she is seen in Kagerou Days. Fans assume that she is the cat that Hiyori is holding at the end of the PV, others that she is the laughing heat." Daarom vroeg ik mij ook af of we nog meer van haar te weten kwamen..
    Raak er wel van in de war met die hele kat gedoe.. Zeker aangezien het die kat zijn/haar/het schuld is dat Hiyori oversteekt en word overreden..
    Oh en daarna zie ik dat het inderdaad Azami is die we aan het eind van de anime iedere keer zien xd. Mysterie opgelost :'D..


    Ok dan verander ik hem morgen naar Shuuya ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk krijgen we het wel zoiets net zoals in de manga.. Dat hij gewoon random iedereen neer schiet en dat de volgende episode vrolijk begint met een cola fles die over konijnenvoer komt :'D..
    Misschien gaan ze wel bijna dood, maar doordat 1 weer terug komt dat het lijkt alsof het een bijna dood ervaring is aangezien ze niet echt dood zijn..
    Mja met Kano.. Ik weet het niet ;o.. Maak me daar ook zorgen om..
    Ik wilde net gaan vragen wanneer we meer te weten kwamen over Azami.. Maar dat is dus die oma.. Wel raar dat ik dat niet onthouden heb, aangezien ik alles wel een keer gelezen had. hmm.. trouwens is zij diegene die we telkens in de anime zien na het eind lied?
    Dit had ik wel een soort van onthouden "It is said in the Children Record booklet that she is seen in Kagerou Days. Fans assume that she is the cat that Hiyori is holding at the end of the PV, others that she is the laughing heat." Daarom vroeg ik mij ook af of we nog meer van haar te weten kwamen..
    Raak er wel van in de war met die hele kat gedoe.. Zeker aangezien het die kat zijn/haar/het schuld is dat Hiyori oversteekt en word overreden..
    Oh en daarna zie ik dat het inderdaad Azami is die we aan het eind van de anime iedere keer zien xd. Mysterie opgelost :'D..


    Ok dan verander ik hem morgen naar Shuuya ;D.


    Zou heel goed kunnen ja. :') Damn logic... Ik weet zeker dat als ik dat in de anime zou zien zonder achtergrondinformatie ik helemaal gek zou worden. :') Nu nog steeds, maar nu weet ik ten minste dat zolang Mary nog leeft alles weer goed komt. xd
    Ik denk wel dat we nog meer gaan leren over Mary's oma. Zij is ook eigenlijk de grote veroorzaker van alles. Alles is bij haar begonnen. Plus, het zou ook best kunnen dat zij de kat is, zou me ook niet heel veel verbazen, ej dat zou ik beter kunnen accepteren xd. Als Kano het is... Mweh, hij mag niet bij de slechten horen. D:
    En ja, dat is Azami. c: Ik dacht eerst nog dat het misschien Mary zou kunnen zijn of zo, maar het is zij. Aan het einde van deze epi werd toch ook gezegd dat ze een wereld wilde maken of zo waarin zij geaccepteerd werd of iets dergelijks en dat er mensen zoals zij zijn? Dat is de Heat Haze wereld. - denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Zou heel goed kunnen ja. :') Damn logic... Ik weet zeker dat als ik dat in de anime zou zien zonder achtergrondinformatie ik helemaal gek zou worden. :') Nu nog steeds, maar nu weet ik ten minste dat zolang Mary nog leeft alles weer goed komt. xd
    Ik denk wel dat we nog meer gaan leren over Mary's oma. Zij is ook eigenlijk de grote veroorzaker van alles. Alles is bij haar begonnen. Plus, het zou ook best kunnen dat zij de kat is, zou me ook niet heel veel verbazen, ej dat zou ik beter kunnen accepteren xd. Als Kano het is... Mweh, hij mag niet bij de slechten horen. D:
    En ja, dat is Azami. c: Ik dacht eerst nog dat het misschien Mary zou kunnen zijn of zo, maar het is zij. Aan het einde van deze epi werd toch ook gezegd dat ze een wereld wilde maken of zo waarin zij geaccepteerd werd of iets dergelijks en dat er mensen zoals zij zijn? Dat is de Heat Haze wereld. - denk ik.

    Ik kan het van Azami ook wat beter accepteren dan van Kano :'D.. + hij kan alleen zijn uiterlijk veranderen voor hoe anderen hem zien, het werkt geloof ik niet als iemand hem aanraakt, toch? Zelfde geld voor Kido ;o.. Haar kracht werkt ook niet als iemand tegen haar opbotst..
    Mweh ik had nooit echt gedacht dat het Mary was, aangezien het al een donker persoontje was qua kleur geloof ik.. Eerlijk gezegd onthoud ik die verhaaltjes niet zo heel erg.. Ze worden een soms een beetje langdradig, al heb ik het wel al vanaf het begin door dat het belangrijke informatie was wat vooraf speelde xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    (...)
    Ik kan het van Azami ook wat beter accepteren dan van Kano :'D.. + hij kan alleen zijn uiterlijk veranderen voor hoe anderen hem zien, het werkt geloof ik niet als iemand hem aanraakt, toch? Zelfde geld voor Kido ;o.. Haar kracht werkt ook niet als iemand tegen haar opbotst..
    Mweh ik had nooit echt gedacht dat het Mary was, aangezien het al een donker persoontje was qua kleur geloof ik.. Eerlijk gezegd onthoud ik die verhaaltjes niet zo heel erg.. Ze worden een soms een beetje langdradig, al heb ik het wel al vanaf het begin door dat het belangrijke informatie was wat vooraf speelde xd.


    Ik las ergens dat Kano's kracht stopt als hij zich pijndoet of iemand hem pijndoet. Niet alleen met aanraken. Mensen gingen heel enthousiast zeggen dat Kido Kano altijd mept omdat ze dat weet of hij liegt of niet, maar ik weet niet of dat waar is, vond het alleen wel een awesome idee en als dat klopt over Kano's kracht klinkt het nog best logisch. :Y)
    Ja, dat herken ik wel eigenlijk. XD Je hebt die verhaaltjes ook bij Clannad bijvoorbeeld en Chobits en dat is superbelangrijk, maar ik geef het vaak al op omdat ik er niks van snap of geen link zie met de rest van het verhaal. :') Vanaf nu moet ik eens beter op gaan letten bij die dingen. Bij Mekakucity Actors let ik al beter op dan eerder. ;d


    Ik ga nu maar eens slapen... Ondertussen is iedereen verdwenen uit de woonkamer en ik zit hier nog in mijn eentje en ik ben stiekem een beetje paranoia in mijn eentje in het donker. :'D
    Dus, welterusten, minna-san! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik las ergens dat Kano's kracht stopt als hij zich pijndoet of iemand hem pijndoet. Niet alleen met aanraken. Mensen gingen heel enthousiast zeggen dat Kido Kano altijd mept omdat ze dat weet of hij liegt of niet, maar ik weet niet of dat waar is, vond het alleen wel een awesome idee en als dat klopt over Kano's kracht klinkt het nog best logisch. :Y)
    Ja, dat herken ik wel eigenlijk. XD Je hebt die verhaaltjes ook bij Clannad bijvoorbeeld en Chobits en dat is superbelangrijk, maar ik geef het vaak al op omdat ik er niks van snap of geen link zie met de rest van het verhaal. :') Vanaf nu moet ik eens beter op gaan letten bij die dingen. Bij Mekakucity Actors let ik al beter op dan eerder. ;d


    Ik ga nu maar eens slapen... Ondertussen is iedereen verdwenen uit de woonkamer en ik zit hier nog in mijn eentje en ik ben stiekem een beetje paranoia in mijn eentje in het donker. :'D
    Dus, welterusten, minna-san! ^^

    Pijndoet, aanraken.. Hetzelfde? :'D.. I dunno. Ik dacht dat Kido het gewoon leuk vond om hem te meppen als hij haar irriteerde zoals in de 2e episode :'D..
    Oh dus bij Clannad en Chobits ook al mini verhaaltjes die belangrijk zijn D: .. Ik vind nooit zo leuk om op te letten.. Zo nu ook bij Mahouka koukou nog wat.. Ze veel informatie telkens over magie en ik snap er geen ene sikkepit van o-o. bij K was dat ook, ook zo veel informatie over die seven kings D: Blergh.. Bij vast nog wel meer heb je van die informatie die ze zo heerlijk langdradig maken en ik gewoon de neiging heb om te kappen (wat ik dus stiekem gedaan heb bij Suisui no Gargantia ding)

    Zal ook maar eens op bed gaan.. Niet veel zin tho.. Iedereen is hier ook al beetje verdwenen van de woonkamer.. Een half uur geleden al.. Niet dat ik paranoia ben.. Tenzij ik mijn muziek uit heb.. Als ik muziek in heb hoor ik amper wat om mij heen :'D.. Dan valt er niet paranoia te zijn :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weetje ik kom deze gif best vaak tegen ;d'


    Oh ik zal netjes wezen en hier bij mededelen dat mijn username veranderd is van Nai naar Shuuya ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you