• Ik heb mijn abonomenten lijst eens flink opgeruimd en heb nu eigenlijk maar 2 abo's op nog actief lopende story's. Daarom zoek ik nieuw leesvoer!
    Ik heb een aantal eisen:

    - Ik zoek naar Harry Potter of Hungergames fanfic, ik heb geen interesse in 1D, Justin Bieber etc (of je moet een hele goede 1D Bromance hebben)
    - Andere fanfictions lees ik misschien wel (je bent mijn held als je Hannigram hebt haha)
    - Ik lees onbekende personen, als het verhaal me heel erg aanspreekt.
    - In het algemeen lees ik het liefste wat langere hoofdstukken.
    - Actief verhaal! Ik hoef niet elke dag een nieuwe hoofdstuk, maar gemiddeld een keer per week zal fijn zijn.
    - Geen Nederlands met Engels gesproken. Verder maakt taal niet zo veel uit.

    Zouden jullie een korte uitleg + link naar story in dit topic willen plaatsen?

    Alvast bedankt!


    Alleen maar tranen van geluk

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lost ~ Annie Cresta

    She won the 70th anual Hunger Games
    But lost the rest of her life
    She lost her districtpartner
    Lost her independence
    Lost her mind
    'Cause you can't win the games without loosing
    The odds are never in your favor

    The novels of Suzanne Collins told us the story about Katniss and Peeta
    So here is her story
    The story about the girl who Finnick loves,
    A poor, mad girl back home





    Gebaseerd op De Hongerspelen Trilogie van Suzanne Collins ||
    Personages bedacht door Suzanne Collins ||
    Geschreven in het Nederlands ||
    Gestart op 17'07'13 ||
    ©Celebration ||


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleep in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?







    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 18:28 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb twee story's voor je. Harry Potter en Hunger Games!

    FORGET (Hogwarts story)
    I don't know it anymore

    I don't know you anymore

    I don't know life anymore

    I don't know myself anymore

    But I know that I want to try to remember everything




    Primrose Everdeen - The Hungergames
    Ze heeft niet meegedaan aan de spelen, maar ze heeft de spelen wel verloren, net zoals iedereen verliest.
    Tegen de spelen kan je niet vechten, hoe hard je ook vecht en hoe oneerlijk het ook is.
    Het maakt niet uit wie je bent of wat je doet, de spelen zal je wel vinden. Het Capitool zal je wel vinden. Vluchten heeft geen zin.
    Je kan net zo goed stil blijven staan en de dood recht in de ogen kijken. Het maakt niets uit, je verliest toch. Doodgaan is zelfs de makkelijkste keuze, als je een keuze hebt.
    Het is vredig en niemand kan je meer kwaad doen.
    Het is erger als juist jij niet degene bent die de dood in de ogen kijkt, maar als dat iemand is waarvan je houd, iemand om wie je geeft.
    Een vriend, een kind of een zus.
    Daarom is het voor haar zo moeilijk.
    Dit is haar verhaal.
    Primrose Everdeen.

    Ik hoop dat je het leuk vind!


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo


    Where would we walk, where would we run? If we could stay all day in the sun. Just you and me, and I could be part of your world.


    Light as the wind


    The sea is my home
    Return to dust
    Reduced to foam

    Castle waters
    Binding me below
    My heart, not yet
    I’m just for show

    The spell stalked on
    Hanging over my head
    Voices from my past
    Said he should be dead

    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb Hobbit fanficties, maar ik weet niet of je die wilt proberen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb momenteel twee actieve lopen. De eerste doet mee aan zowel SOTY als NaNoWriMo en zal ik in juli gaan herschrijven (als ik hem voor die tijd af heb, natuurlijk). De tweede ben ik sinds kort begonnen. Dit is een 1D verhaal, maar er zit een beetje Narry/Ziall in. Dit heeft nog maar twee hoofdstukken en zou je makkelijke kunnen bijhouden, aangezien de eerste al meer dan dertig hoofdstukken heeft.

    Slaap lekker.





    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Mark in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?







    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    'Nee echt niet! Ik zweer het!'

    ...


    * SOTY 2014.
    * NaNoWriMo ~ Camp April 2014.
    * Alles bedacht en geschreven door mij. Ik wil dit dan ook nergens anders zien, want ik post dit alleen hier!
    * Neem abo, ik waarschuw niet.
    * Het kan zijn dat er spelfouten inzitten, Want ik schrijf dit voor NaNoWriMo en kijk de hoofdstukjes niet na. Dit doe ik pas als NaNoWriMo afgelopen is. Wees vrij om spelfouten etc. te melden, dan pas ik dat later aan! .
    Behaalde Badges:






    Krankzinnig | One Direction | Harry Styles.





    Een vriendengroep van vier vrienden, waarvan één de losse draadjes krampachtig vast houdt. Ieder leven ze in hun eigen wereldje en hebben hun eigen problemen en onzekerheden. Totdat Harry Styles in hun vriendengroepje terecht komt. De draden lijken uit zijn handen te glippen, als hij de vier vrienden diep in zijn wereldje meetrekt. Verdwijningen, drugs en geweld. Problemen zijn in opkomst en er lijkt geen einde meer aan te komen. Hoe loopt dit af?










    Heart's on fire tonight
    Feel my bones ignite
    Feels like war, war
    Feels like war, war
    Heart's on fire tonight
    Feel my bones ignite
    Feels like war, war
    Feels like war, war

    We go together or we don't go down at all
    We go together or we don't go down at all
    We go together or we don't go down at all





    - Begint op 01-05-2014
    - One Direction bestaat niet.
    - Warning: Drugs, alcohol, eetstoornissen en moord komen er in voor.
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Een klein beetje Narry & Ziall
    - Cover dat boven elk hoofdstuk staat is gemaakt door Miserables

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:34 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Bianca is vijftien als ze Benjamin tegen het lijf loopt. Ze is op slag verliefd, maar één ding zit haar in de weg om haar liefde te verklaren. Benjamin is een drugdealer en alles aan hem is allesbehalve betrouwbaar. Misschien opwindend, maar aan het eind van de dag is zijn wereld vooral onveilig. Als Benjamin op een dag zichzelf in de nesten heeft gewerkt en zijn schulden maar blijven opstapelen, vraagt hij iets van Bianca dat geen man van een vrouw hoort te eisen. Hij wil dat ze haar maagdelijkheid verliest aan Carlos, de leider van Benjamins gang, zodat hij van zijn schulden is verlost. Bianca bevindt zich nu in een strijd met zichzelf. Aan de ene kant wil ze haar maagdelijkheid niet kwijt, maar aan de andere kant zal het Benjamins eeuwige liefde en dankbaarheid kunnen betekenen.


    Het was een regenachtige maandag en normaal zou ik rond tienen nog steeds in mijn bed te vinden zijn, maar al om zeven uur maakte de wekker me wakker en begon ik met tegenzin aan mijn dag. De douche was lekker warm door de verwarming die we in huis hadden, maar buiten vroor ik bijna dood. De weg was zoals al te verwachten was nat en vooral slipperig. Met mijn regenjas aan begon ik tegen de wind in te fietsen richting het oosten. Nog altijd was het genadeloos aan het regenen en niet eens een kwart kilometer verder was ik al doorweekt, ondanks alle verpakking waarin ik me gewurgd had. Mijn zicht was wazig en al gauw gebeurde er wat iedereen kon voorspellen. Ik botste tegen hem op en mijn leven was nooit meer hetzelfde.


    -



    Omdat je ontbreekt

    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn?

    En wat deed ze met de breekbare letters geschreven in vierentwintig zachtvergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?

    Op mijn profiel zijn meerdere short story bromance over One Direction te vinden. Of je het goed vindt, moet je natuurlijk zelf ondervinden.


    Pretty is just a pretty word.




    De vier elementen zullen zich verbinden.
    Water, vuur, aarde en lucht
    Zullen elkaar verenigen
    De vijand verslaan
    Hun krachten bundelen
    De wereld redden
    van deze duistere kracht
    Alleen met de vier elementen is het mogelijk
    De krachtigste kracht die je kan hebben
    Die tot redding kan leiden
    maar ook tot vernietiging...


    http://www.quizlet.nl/stories/137454/the-four-elements-hp/



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')


    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.







    • Nederlands gesproken en geschreven
    • 12 jaar en ouder
    • Gebaseerd op waargebeurde feiten
    • Neem abo, ik waarschuw niet
    • Ik probeer 2-3 hoofdstukken per week
    • Reacties/kudo's zijn altijd welkom

    |Door Decimoway|


    "I'm gonna be alone in the heaven," I said.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass