• Omdat er niet veel users zijn die alle drie delen van de Matched Trilogie hebben gelezen, is deze RPG alleen opgebouwd met informatie uit het eerste boek, Matched. De RPG speelt zich af tijdens een generatie vóór Ky, Xander en Cassia, zodat het originele einde van de trilogie niet verkeerd zal lopen in de RPG.



    In de Society lijkt alles zijn gang te gaan. Er gebeurt nooit iets tegen de regels en iedereen is gelukkig. Dit is natuurlijk precies wat de Society wil.
    Tien jongeren zitten in een lastige periode van hun leven: De periode waarin ze gematched worden, hun definitieve werkplek krijgen, hun Match voor het eerst ontmoeten of wanneer ze zullen trouwen. Natuurlijk loopt niet alles op rolletjes, al is dat wel wat de Society zou willen. De jongeren worden verliefd op de verkeerde mensen of zijn opstandig. Alles lijkt een puinhoop te worden, maar zelfs deze puinhoop is voor de Society gemakkelijk op te lossen.
    Maar tot op welke hoogte? Mogen de jongeren blijven wonen op hun eigen plek? Behouden ze hun werkrang? Of worden ze weggestuurd naar de buitenprovincies, waar ze hard moeten werken.. tot aan hun dood?




    Matches:
    - Ivy Olivia Welch || Burger || Markham [Page_5]
    - ... || Burger ||
    - Alix Sienne Mastrano || Burger || Kairos [Page_2]
    - Megan Rose Emerson || Burger || Celebration [Page_4]

    - Stefan Acus || Burger || WillNotLearn [Page_5]
    - Chad Lowell || Burger || Finnow [Page_4]
    - Matthew Isaac Greyson || Burger || Misao [Page_5]
    - Adrian Romanov || Burger || Inanis [Page_5]


    Singles:
    - Islay Davina Bryant || Aberration || Finnow [Page_4]
    - Xaviera Contra || Burger || Inanis [Page_5]
    - Uriah Vaughn Charé || Aberration || Coombs [Page_6]
    - Nathaniel Kao Brous || Aberration || WillNotLearn [Page_5]



    EDIT: De provincies die we gebruiken zijn Central en Oria. We houden deze kaart aan als richtlijn. Ik deel jullie in per provincie, zodra alle rollen zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:08 ]


    :)

    Misschien kan je iets kiezen dat hetzelfde is als dat van een ander, zodat je meteen een reden hebt om contact te hebben?


    :)

    Ik twijfel ook nog :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zo'n sorteer-iemand kan nog, of misschien nog iemand die wordt opgeleid tot Official.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Of kok, onderwijzer.. Noem maar op. :]


    :)

    Ivy is creatief, maar er worden geen verhalen etcetera meer geschreven worden denk ik dat ik voor iets met bloemschikken ga (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoe gaan de Matches eigenlijk bepaald worden en mag je ook voorkeuren of dergelijke aangeven?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew en Chad hebben trouwens volgens mij ook hetzelfde uiterlijk :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Matthew en Chad hebben trouwens volgens mij ook hetzelfde uiterlijk :'x

    Daar zat ik ook al naar te kijken, maar dat zijn net twee verschillende personen volgens mij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Triplepost.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Triplepost.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Daar zat ik ook al naar te kijken, maar dat zijn net twee verschillende personen volgens mij.


    Toen ik Chad ging searchen met Google images kreeg ik Jeremy Irvine er uit, en die heeft Misao ook.

    Weet iemand trouwens wat voor sportactiviteiten ze allemaal hebben?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat ze van alles hebben, aangezien Cassia in het boek ook fitnessapparatuur thuis heeft staan - als het goed is ;s.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zouden ze dan ook dingen als tennis of boksen hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk het wel. In het boek wordt er gesproken over een zwembad, dus snorkelen of iets dergelijks zo ook mogelijk zijn - lijkt mij. Ook wordt er gesproken over hiken en zoals ik al zei ze hebben fitnessapparatuur, dus ik denk dat ze sporten zoals tennis of boksen ook wel hebben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zal de foto van mijn perso anders voor de zekerheid veranderen. ^^


    A girl who wonders.