• Omdat er niet veel users zijn die alle drie delen van de Matched Trilogie hebben gelezen, is deze RPG alleen opgebouwd met informatie uit het eerste boek, Matched. De RPG speelt zich af tijdens een generatie vóór Ky, Xander en Cassia, zodat het originele einde van de trilogie niet verkeerd zal lopen in de RPG.



    In de Society lijkt alles zijn gang te gaan. Er gebeurt nooit iets tegen de regels en iedereen is gelukkig. Dit is natuurlijk precies wat de Society wil.
    Tien jongeren zitten in een lastige periode van hun leven: De periode waarin ze gematched worden, hun definitieve werkplek krijgen, hun Match voor het eerst ontmoeten of wanneer ze zullen trouwen. Natuurlijk loopt niet alles op rolletjes, al is dat wel wat de Society zou willen. De jongeren worden verliefd op de verkeerde mensen of zijn opstandig. Alles lijkt een puinhoop te worden, maar zelfs deze puinhoop is voor de Society gemakkelijk op te lossen.
    Maar tot op welke hoogte? Mogen de jongeren blijven wonen op hun eigen plek? Behouden ze hun werkrang? Of worden ze weggestuurd naar de buitenprovincies, waar ze hard moeten werken.. tot aan hun dood?




    Matches:
    - Ivy Olivia Welch || Burger || Markham [Page_5]
    - ... || Burger ||
    - Alix Sienne Mastrano || Burger || Kairos [Page_2]
    - Megan Rose Emerson || Burger || Celebration [Page_4]

    - Stefan Acus || Burger || WillNotLearn [Page_5]
    - Chad Lowell || Burger || Finnow [Page_4]
    - Matthew Isaac Greyson || Burger || Misao [Page_5]
    - Adrian Romanov || Burger || Inanis [Page_5]


    Singles:
    - Islay Davina Bryant || Aberration || Finnow [Page_4]
    - Xaviera Contra || Burger || Inanis [Page_5]
    - Uriah Vaughn Charé || Aberration || Coombs [Page_6]
    - Nathaniel Kao Brous || Aberration || WillNotLearn [Page_5]



    EDIT: De provincies die we gebruiken zijn Central en Oria. We houden deze kaart aan als richtlijn. Ik deel jullie in per provincie, zodra alle rollen zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:08 ]


    :)

    Misao schreef:
    Mijn rol komt er strakjes op - maar even een vraagje: We gaan uiteindelijk allemaal opgedeeld worden in verschillende provincies? Betekent dat dat we dan niet kunnen Rp'en met degenen wiens personage in een andere provincie leeft?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh ik lees het gedeelte van de leeftijden nu pas, ik zal die van mij wel veranderen. En ja, ik loop ook vast met beroepen. Voor beide.

    edit;

    Mijn persos komen denk ik morgen. Ik heb vandaag echt zo'n huisvrouw dag gehad aangezien mijn tante moest werken. Dus ben nu echt dood.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 0:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sport valt onder de recreatieve activiteiten. Een fitnessapperaat is bij iedereen wel te vinden om de gezondheid op peil te houden. Er zijn inderdaad nog verschillende andere sporten die beoefend kunnen worden, maar dat zijn net als het hiken activiteiten die niet altijd mogelijk zijn en waarvoor men zich moet inschrijven.
    Wat de provincies betreft: Het klopt dat mensen die in een andere provincie wonen niet veel contact kunnen hebben met de anderen, maar let wel dat ik het zo indeel dat er voor iedereen genoeg personages zijn om mee te spreken. Ik deel in op base van werk, Match en leeftijd. Jullie mogen natuurlijk ook voorkeuren geven. (:

    Iedereen die nog zoekt naar een bepaald beroep, zou ik willen vragen om iets te nemen dat een ander ook al heeft.


    :)

    Hm, dan ga ik denk ik voor hetzelfde beroep als Misao's personage, als dat oké is. Ik heb nogal weinig tijd op de computer, maar ik zal zo veel mogelijk proberen te doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb een hekel aan het uitwerken van character sheets. shit joh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Ik heb een hekel aan het uitwerken van character sheets. shit joh.


    Waar loop je vast?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Finnow schreef:
    Sport valt onder de recreatieve activiteiten. Een fitnessapperaat is bij iedereen wel te vinden om de gezondheid op peil te houden. Er zijn inderdaad nog verschillende andere sporten die beoefend kunnen worden, maar dat zijn net als het hiken activiteiten die niet altijd mogelijk zijn en waarvoor men zich moet inschrijven.
    Wat de provincies betreft: Het klopt dat mensen die in een andere provincie wonen niet veel contact kunnen hebben met de anderen, maar let wel dat ik het zo indeel dat er voor iedereen genoeg personages zijn om mee te spreken. Ik deel in op base van werk, Match en leeftijd. Jullie mogen natuurlijk ook voorkeuren geven. (:

    Iedereen die nog zoekt naar een bepaald beroep, zou ik willen vragen om iets te nemen dat een ander ook al heeft.


    Ik snap ergens wel dat je verschillende provincies wilt, vooral omdat de matches vaak niet uit dezelfde provincie komen, maar kun je dan niet doen dat iedereen uiteindelijk in dezelfde provincie komt? Die matches gaan tenslotte toch samenwonen en dat stuk zou dan gewoon vooruitgespoeld kunnen worden. Anders heb je praktisch twee RPG's in één.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Waar loop je vast?


    Ehm, het innerlijk. Ik weet precies wat voor persoon Adrian is, maar om het uit te schrijven is soms zo rot :(


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik snap ergens wel dat je verschillende provincies wilt, vooral omdat de matches vaak niet uit dezelfde provincie komen, maar kun je dan niet doen dat iedereen uiteindelijk in dezelfde provincie komt? Die matches gaan tenslotte toch samenwonen en dat stuk zou dan gewoon vooruitgespoeld kunnen worden. Anders heb je praktisch twee RPG's in één.

    Ja, dat klopt. Ik zal nog even kijken hoe ik het kan verdelen en als dat niet goed lukt, dan kan ik het altijd nog aanpassen naar een provincie in plaats van twee.


    :)

    Oh, top!

    Ik vroeg me trouwens af of het mogelijk is dat we ergens deze week beginnen met de RPG, aangezien volgende week mijn examens beginnen en ik het wel prettig zou vinden als ik voor mijn examens minstens één keer heb kunnen posten, want ik denk niet dat ik tijdens mijn examens zelf hier veel tijd voor heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat is het stil in de topics.


    A girl who wonders.

    Yup, nogal ja.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja,inderdaad.

    Trouwens wanneer wordt het topic geopend?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik hou niet van stiltes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    Ik hou niet van stiltes.


    Die zijn ongemakkelijk.

    Over ongemakkelijk gesproken. Vandaag, de eerste ochtend na de vakantie fietste ik naar school en ergens bij de stoplichten kwam er een jongen achter me fietsen. Hij zit bij me in de klas en hij keek me helemaal blij aan ( Deze jongen is best leuk en een erg goede vriend ) en hij groette me en toen glimlachte ik en lachte ik naar hem en toen het stoplicht op groen sprong fietste ik meteen door.
    Volgens mij wilde hij met me fietsen, maar ik begon sneller van hem weg te fietsen etc en vervolgens zag hij me in de klas en heeft hij geen woord meer met me gesproken.

    Dit is echt asdfghjkl off-topic maar ik moest het eventjes kwijt. Ik voel me echt schuldig en ik vind het grappig tegelijkertijd.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.