• Omdat er niet veel users zijn die alle drie delen van de Matched Trilogie hebben gelezen, is deze RPG alleen opgebouwd met informatie uit het eerste boek, Matched. De RPG speelt zich af tijdens een generatie vóór Ky, Xander en Cassia, zodat het originele einde van de trilogie niet verkeerd zal lopen in de RPG.



    In de Society lijkt alles zijn gang te gaan. Er gebeurt nooit iets tegen de regels en iedereen is gelukkig. Dit is natuurlijk precies wat de Society wil.
    Tien jongeren zitten in een lastige periode van hun leven: De periode waarin ze gematched worden, hun definitieve werkplek krijgen, hun Match voor het eerst ontmoeten of wanneer ze zullen trouwen. Natuurlijk loopt niet alles op rolletjes, al is dat wel wat de Society zou willen. De jongeren worden verliefd op de verkeerde mensen of zijn opstandig. Alles lijkt een puinhoop te worden, maar zelfs deze puinhoop is voor de Society gemakkelijk op te lossen.
    Maar tot op welke hoogte? Mogen de jongeren blijven wonen op hun eigen plek? Behouden ze hun werkrang? Of worden ze weggestuurd naar de buitenprovincies, waar ze hard moeten werken.. tot aan hun dood?




    Matches:
    - Ivy Olivia Welch || Burger || Markham [Page_5]
    - ... || Burger ||
    - Alix Sienne Mastrano || Burger || Kairos [Page_2]
    - Megan Rose Emerson || Burger || Celebration [Page_4]

    - Stefan Acus || Burger || WillNotLearn [Page_5]
    - Chad Lowell || Burger || Finnow [Page_4]
    - Matthew Isaac Greyson || Burger || Misao [Page_5]
    - Adrian Romanov || Burger || Inanis [Page_5]


    Singles:
    - Islay Davina Bryant || Aberration || Finnow [Page_4]
    - Xaviera Contra || Burger || Inanis [Page_5]
    - Uriah Vaughn Charé || Aberration || Coombs [Page_6]
    - Nathaniel Kao Brous || Aberration || WillNotLearn [Page_5]



    EDIT: De provincies die we gebruiken zijn Central en Oria. We houden deze kaart aan als richtlijn. Ik deel jullie in per provincie, zodra alle rollen zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:08 ]


    :)

    Kairos schreef:
    Oh, top!

    Ik vroeg me trouwens af of het mogelijk is dat we ergens deze week beginnen met de RPG, aangezien volgende week mijn examens beginnen en ik het wel prettig zou vinden als ik voor mijn examens minstens één keer heb kunnen posten, want ik denk niet dat ik tijdens mijn examens zelf hier veel tijd voor heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry voor mijn onactiefheid de laatste paar dagen. :x Ik heb vandaag en morgen alleen niet de mogelijkheid om het speeltopic al te openen. Kunnen jullie ermee leven als ik het eerste speeltopic zaterdag open?


    :)

    Ik vind het best, al zijn er nog steeds best wel wat rollen die nog niet helemaal af zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik vind het best, al zijn er nog steeds best wel wat rollen die nog niet helemaal af zijn.


    + Zaterdag ben ik 's avonds afwezig.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 23:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kairos schreef:
    Ik vind het best, al zijn er nog steeds best wel wat rollen die nog niet helemaal af zijn.

    Klopt, dus dan zal ik iedereen daar nog even voor waarschuwen.


    :)

    Hebben jullie voorkeuren qua Match?


    :)

    Yes :'x

    Moeten we die PB'en of hier neer zetten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier valt alles beter te overleggen, denk ik.


    :)

    Ik heb een voorkeur voor Matthew, denk ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zal vanavond mijn tablet terugkrijgen, dus dan komt eindelijk mijn afgemaakte personage.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alix likes Matthew too (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb persoonlijk eigenlijk ook een voorkeur voor Alix. Markham, jouw rol lijkt me ook enorm leuk van wat ik er al van gezien heb, maar ik denk dat het voor mijn personage sowieso vrij gemakkelijk zal zijn je te ontmoeten en met je te Rp'en, omdat we hetzelfde beroep hebben. ^^ Dus op deze manier is het misschien makkelijker verscheidene personages te leren kennen, als we in dezelfde provincie zitten weliswaar. (Weet niet precies hoe't nu zit op dat vlak.)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:44 ]


    A girl who wonders.

    Ik zie nu pas dat ik Ivy dezelfde lievelingskleur heb gegeven als Adrian :')
    Well, then I pick him, if that's okay (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Snap het even niet meer. I'm really sorry.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Snap het even niet meer. I'm really sorry.

    Voor de matches. Adrian was jouw personage nietwaar? Ik wilde als voorkeur voor Ivy graag een Match met Adrian, als dat oké is voor jou. Je mag elk meisje kiezen voor je personage, behalve een Single natuurlijk (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.