• Omdat er niet veel users zijn die alle drie delen van de Matched Trilogie hebben gelezen, is deze RPG alleen opgebouwd met informatie uit het eerste boek, Matched. De RPG speelt zich af tijdens een generatie vóór Ky, Xander en Cassia, zodat het originele einde van de trilogie niet verkeerd zal lopen in de RPG.



    In de Society lijkt alles zijn gang te gaan. Er gebeurt nooit iets tegen de regels en iedereen is gelukkig. Dit is natuurlijk precies wat de Society wil.
    Tien jongeren zitten in een lastige periode van hun leven: De periode waarin ze gematched worden, hun definitieve werkplek krijgen, hun Match voor het eerst ontmoeten of wanneer ze zullen trouwen. Natuurlijk loopt niet alles op rolletjes, al is dat wel wat de Society zou willen. De jongeren worden verliefd op de verkeerde mensen of zijn opstandig. Alles lijkt een puinhoop te worden, maar zelfs deze puinhoop is voor de Society gemakkelijk op te lossen.
    Maar tot op welke hoogte? Mogen de jongeren blijven wonen op hun eigen plek? Behouden ze hun werkrang? Of worden ze weggestuurd naar de buitenprovincies, waar ze hard moeten werken.. tot aan hun dood?




    Matches:
    - Ivy Olivia Welch || Burger || Markham [Page_5]
    - ... || Burger ||
    - Alix Sienne Mastrano || Burger || Kairos [Page_2]
    - Megan Rose Emerson || Burger || Celebration [Page_4]

    - Stefan Acus || Burger || WillNotLearn [Page_5]
    - Chad Lowell || Burger || Finnow [Page_4]
    - Matthew Isaac Greyson || Burger || Misao [Page_5]
    - Adrian Romanov || Burger || Inanis [Page_5]


    Singles:
    - Islay Davina Bryant || Aberration || Finnow [Page_4]
    - Xaviera Contra || Burger || Inanis [Page_5]
    - Uriah Vaughn Charé || Aberration || Coombs [Page_6]
    - Nathaniel Kao Brous || Aberration || WillNotLearn [Page_5]



    EDIT: De provincies die we gebruiken zijn Central en Oria. We houden deze kaart aan als richtlijn. Ik deel jullie in per provincie, zodra alle rollen zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:08 ]


    :)

    Dan moet de RPG wel snel beginnen, anders kan niemand meer reageren ivm examens en andere schoolactiviteiten.

    Dit was inderdaad een 'stille' hint.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mijne beginnen morgen al (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Mijne beginnen morgen al (cat)


    Succes! Welk vak?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Succes! Welk vak?


    Nederlands. Vrijdag begint de terror pas echt met economie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Nederlands. Vrijdag begint de terror pas echt met economie.


    Damn I wish u luck!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik schrijf me uit denk ik, sorry


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik schrijf me uit denk ik, sorry


    Ik zit er ook aan te denken om me uit te schrijven, eerlijk gezegd, aangezien de RPG eerst zaterdag geopend zou worden, maar nu nog steeds niet geopend is, en op de vragen of de RPG geopend kan worden en wanneer de RPG geopend wordt, wordt alsmaar niet op gereageerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik zit er ook aan te denken om me uit te schrijven, eerlijk gezegd, aangezien de RPG eerst zaterdag geopend zou worden, maar nu nog steeds niet geopend is, en op de vragen of de RPG geopend kan worden en wanneer de RPG geopend wordt, wordt alsmaar niet op gereageerd.


    Dat is omdat ik niet zeker weet wanneer de RPG geopend kan worden, in verband met uitschrijvingen en late reacties waardoor alles weer aangepast moet worden. Het is ook niet zo dat ik een RPG ga starten waarvan de helft nog niet klopt, dus wacht ik liever even tot zeker is dat iedereen het overal mee eens is en de details kloppen.
    Ik heb nog wel meer redenen, maar dat maakt waarschijnlijk toch niet uit. Het spijt me voor alle late reacties en ieder geval bedankt voor al het begrip.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 22:20 ]


    :)

    Lieve Finnow. Dit is niet om je op te jagen, maar ik vind dit echt een hele leuke RPG. En ik zou willen vragen of 't topic echt snel geopend kan worden. Aangezien veel Players anders gaan stoppen waaronder ik. Sorry dat ik zo ongeduldig ben en ik begrijp dat je een goede RPG wil etc, maar als het niet wordt geopend komt er niet eens een RPG.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Lieve Finnow. Dit is niet om je op te jagen, maar ik vind dit echt een hele leuke RPG. En ik zou willen vragen of 't topic echt snel geopend kan worden. Aangezien veel Players anders gaan stoppen waaronder ik. Sorry dat ik zo ongeduldig ben en ik begrijp dat je een goede RPG wil etc, maar als het niet wordt geopend komt er niet eens een RPG.


    Daarbij kunnen we altijd proberen zorgen dat de mensen die nog op een Match moeten wachten het zeker ook naar hun zin hebben met vriendschappen - of net het tegenovergestelde - etc.


    A girl who wonders.

    Sorry. Zet mijn personage maar op inactief. Ik schrijf me niet volledig uit, maar aangezien dit topic toch pas over weer ik veel wanneer zal worden geopend weet ik niet of het nog zin heeft dat ik actief meedoe. De komende maand wordt erg druk ivm schoolactiviteiten. Wanneer er zekerheid is dat het topic ook daadwerkelijk geopend zal worden en ook echt door zal gaan kan iemand me een gb'tje sturen en dan zal ik wel weer meedoen. Maar tot die tijd zijn mijn personages inactief.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zet mij ook maar op inactief.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou het echt zonde vinden van zowel mijn tijd als die van ieder ander die zich voor deze RPG heeft ingezet, als deze RPG niet geopend wordt. Ook omdat ik er erg veel zin in had.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sorry, ik zou ook graag op inactief gezet worden.
    Ook voor mij is het nu druk met examens etc en ik heb ook niet echt het gevoel dat het nu allemaal heel snel gestart gaat worden. Mijn verontschuldigingen.


    A girl who wonders.

    Ik schrijf me helemaal uit, er komt toch niks meer van en als het wel komt, heb ik toch geen zin er zolang op te wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered