• Omdat er niet veel users zijn die alle drie delen van de Matched Trilogie hebben gelezen, is deze RPG alleen opgebouwd met informatie uit het eerste boek, Matched. De RPG speelt zich af tijdens een generatie vóór Ky, Xander en Cassia, zodat het originele einde van de trilogie niet verkeerd zal lopen in de RPG.



    In de Society lijkt alles zijn gang te gaan. Er gebeurt nooit iets tegen de regels en iedereen is gelukkig. Dit is natuurlijk precies wat de Society wil.
    Tien jongeren zitten in een lastige periode van hun leven: De periode waarin ze gematched worden, hun definitieve werkplek krijgen, hun Match voor het eerst ontmoeten of wanneer ze zullen trouwen. Natuurlijk loopt niet alles op rolletjes, al is dat wel wat de Society zou willen. De jongeren worden verliefd op de verkeerde mensen of zijn opstandig. Alles lijkt een puinhoop te worden, maar zelfs deze puinhoop is voor de Society gemakkelijk op te lossen.
    Maar tot op welke hoogte? Mogen de jongeren blijven wonen op hun eigen plek? Behouden ze hun werkrang? Of worden ze weggestuurd naar de buitenprovincies, waar ze hard moeten werken.. tot aan hun dood?




    Matches:
    - Ivy Olivia Welch || Burger || Markham [Page_5]
    - ... || Burger ||
    - Alix Sienne Mastrano || Burger || Kairos [Page_2]
    - Megan Rose Emerson || Burger || Celebration [Page_4]

    - Stefan Acus || Burger || WillNotLearn [Page_5]
    - Chad Lowell || Burger || Finnow [Page_4]
    - Matthew Isaac Greyson || Burger || Misao [Page_5]
    - Adrian Romanov || Burger || Inanis [Page_5]


    Singles:
    - Islay Davina Bryant || Aberration || Finnow [Page_4]
    - Xaviera Contra || Burger || Inanis [Page_5]
    - Uriah Vaughn Charé || Aberration || Coombs [Page_6]
    - Nathaniel Kao Brous || Aberration || WillNotLearn [Page_5]



    EDIT: De provincies die we gebruiken zijn Central en Oria. We houden deze kaart aan als richtlijn. Ik deel jullie in per provincie, zodra alle rollen zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:08 ]


    :)

    Sorry dat mijn Match nogsteeds niet klaar is, ik heb echt even geen idee'en voor hem en had deze week een aantal shool opdrachten die ik moest inleveren.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 20:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik dacht trouwens dat de RPG vandaag zou beginnen :'x
    Sorry voor dat ik zo opdringerig doe, maar nu heb ik nog enigszins tijd om te reageren. Maandag beginnen mijn examens en ik weet niet hoeveel tijd ik dan ga hebben om te kunnen schrijven en als ik pas na mijn examens weer kan schrijven, weet ik niet of het wel zin heeft dat ik mee doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ehm ik wil even zeggen dat ik 13 mei afwezig zal zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dit is wat er gaat gelden als iedereen het ermee eens is:

    De Matches:
    - Matthew en Alix
    - Adrain en Ivy

    Dan blijven Chad, Megan, Stefan en een nog niet ingevulde rol over. Het punt is dat Stefan en Megan allebei een andere leeftijd hebben, anders had ik hen gematched aangezien ik het geen punt vind om nog even te wachten met Chad. Dit moeten we nog even bespreken.


    De verdelingen qua provincies:

    Central:
    - Matthew
    - Ivy
    - Megan
    - Islay
    - Uriah
    - ...

    Oria:
    - Alix
    - Adrian
    - Stefan
    - Chad
    - Xaviera
    - Nathaniel

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:25 ]


    :)

    Ik ben zeer tevreden zo (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fine by me (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben ook tevreden, maar ik dacht dat de matches in de zelfde provincie moesten wonen? Of niet?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Ik ben ook tevreden, maar ik dacht dat de matches in de zelfde provincie moesten wonen? Of niet?

    Meestal is dit juist niet het geval (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inanis schreef:
    Ik ben ook tevreden, maar ik dacht dat de matches in de zelfde provincie moesten wonen? Of niet?

    Juist niet. c: Pas als ze gaan trouwen.


    :)

    Finnow schreef:
    (...)
    Juist niet. c: Pas als ze gaan trouwen.




    Ooooohh :3 Oke! Dan snap ik het!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Voor ze gaan trouwen gaan ze toch al wel samenwonen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Voor ze gaan trouwen gaan ze toch al wel samenwonen?


    Confused. Again


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kairos schreef:
    Voor ze gaan trouwen gaan ze toch al wel samenwonen?

    Oh, ja, dat denk ik wel, al staat het niet echt duidelijk vermeld in de boeken. Wat wel zeker is, is dat ze in ieder geval nog niet samenwonen als ze 17 zijn en de Matches dus gewoon nog in andere provincies leven.


    :)

    Finnow schreef:
    (...)
    Oh, ja, dat denk ik wel, al staat het niet echt duidelijk vermeld in de boeken. Wat wel zeker is, is dat ze in ieder geval nog niet samenwonen als ze 17 zijn en de Matches dus gewoon nog in andere provincies leven.


    Dan kan je in feite dus niks met je Match, als ze pas samen gaan wonen als ze 18 of 19 zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Dan kan je in feite dus niks met je Match, als ze pas samen gaan wonen als ze 18 of 19 zijn.

    Er worden officiële afspraken gemaakt, je kan elkaar zien en met elkaar praten via het scherm in je huis en ik denk dat we in de RPG wel een tijdsprong maken zodat we op een gegeven moment al wel toekomen aan samenwonen.


    :)