• Iedereen kent het probleem denk ik wel,
    Je kijkt in de "Actieve topics" en je bent op zoek naar een leuk en gezellig topic om in te reageren.
    Vervolgens wordt je overladen met spelletjes.

    En dit vind ik frappant want in principe bestaan de spelletjes uit post en reacties die maar hooguit 2 zinnen bevatten.
    Nu is het niet erg dat ze er zijn, maar er is ook een subforum "Off-topic" en de topics die daarin zitten komen niet terecht in de feed "Actieve topics".
    Is het een idee om hetzelfde te doen met de spelletjes? Of om er een knop voor te maken (Denk aan de verberg RPG).

    Wat vinden jullie hiervan?

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik erger me er niet zo aan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    GM, de oplossing voor alles.
    Als suggesties maken jullie revolutie is, had je dat ook kunnen doen met je gewone account.
    Daarbij, maak leuke topics aan om de actieve lijst te vullen en reageer op andere topics, niet op spelletjes. Probleem opgelost.


    Your make-up is terrible

    Ik doe zelf ook aan die spelletjes mee en ik heb er geen last van.


    26 - 02 - '16

    dit meen je niet..


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Roku schreef:
    Ik doe zelf ook aan die spelletjes mee en ik heb er geen last van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weer die muizen -.-


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    GM, de oplossing voor alles.
    Als suggesties maken jullie revolutie is, had je dat ook kunnen doen met je gewone account.
    Daarbij, maak leuke topics aan om de actieve lijst te vullen en reageer op andere topics, niet op spelletjes. Probleem opgelost.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    GM, de oplossing voor alles.
    Als suggesties maken jullie revolutie is, had je dat ook kunnen doen met je gewone account.
    Daarbij, maak leuke topics aan om de actieve lijst te vullen en reageer op andere topics, niet op spelletjes. Probleem opgelost.

    Niet iedereen heeft geld voor GM dus dat is niet echt een oplossing imo.

    OT:
    Ik erger me er niet zoveel aan maar ik kan me voorstellen waarom het irritant is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zoals Assassin zegt, dient hier het GoldenMembership voor. Dit is een belangrijke bron van inkomsten voor Quizlet, dus als je je er zodanig aan stoort, raden we je aan om wat credits aan te kopen zodat je dat forumonderdeel kan uitschakelen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Van mij mogen ze wel weg (:

    Hiervoor is GM en er zal ook nooit wat anders voor komen, omdat er gewoon inkomsten moeten zijn. Rutger zal er echt niks tegen doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 15:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    GM, de oplossing voor alles.
    Als suggesties maken jullie revolutie is, had je dat ook kunnen doen met je gewone account.
    Daarbij, maak leuke topics aan om de actieve lijst te vullen en reageer op andere topics, niet op spelletjes. Probleem opgelost.


    Een revolutie kan ook gewoon op een nette manier, wat hebben wij er aan als we gelijk alles uit de hand laten lopen?
    Maar wij hebben dit account aangemaakt om onze anonimiteit te waarborgen.

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik heb er geen last van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nu heb je jezelf verraden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    QNM schreef:
    (...)

    Een revolutie kan ook gewoon op een nette manier, wat hebben wij er aan als we gelijk alles uit de hand laten lopen?
    Maar wij hebben dit account aangemaakt om onze anonimiteit te waarborgen.

    We'll be in touch.


    Waarom zou je zoiets anoniem moeten doen? Bang voor kritiek oid? Want ik zie de toegevoegde waarde van dit hele circus niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.