• Iedereen kent het probleem denk ik wel,
    Je kijkt in de "Actieve topics" en je bent op zoek naar een leuk en gezellig topic om in te reageren.
    Vervolgens wordt je overladen met spelletjes.

    En dit vind ik frappant want in principe bestaan de spelletjes uit post en reacties die maar hooguit 2 zinnen bevatten.
    Nu is het niet erg dat ze er zijn, maar er is ook een subforum "Off-topic" en de topics die daarin zitten komen niet terecht in de feed "Actieve topics".
    Is het een idee om hetzelfde te doen met de spelletjes? Of om er een knop voor te maken (Denk aan de verberg RPG).

    Wat vinden jullie hiervan?

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    BastiIIe schreef:
    Het zijn dus users die (denken) in een slecht daglucht te staan. Suggesties? Hoe sneller we het weten, hoe eerder deze onzin voorbij is.

    Misschien samengekomen gebanden die hun beklag doen?


    26 - 02 - '16

    Bull.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BastiIIe schreef:
    Het zijn dus users die (denken) in een slecht daglucht te staan. Suggesties? Hoe sneller we het weten, hoe eerder deze onzin voorbij is.

    Eens in de zoveel tijd een wasbeurt will do.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha daglicht, ik typ op mijn mobiel atm, vandaar :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fuckhey, deze shit is zielig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie willen anoniem blijven omdat jullie anders 'bakken kritiek' over jullie heen krijgen. Well, meer kritiek als dit kan je niet echt verwachten denk ik :') dus als jullie nu eens gewoon zeiden wie er achter dat muizenmasker zit, zullen mensen jullie heel wat serieuzer nemen en misschien ook echt eens overwegen iets te doen met spelletjes-topics en wat jullie allemaal willen veranderen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik snap het probleem, want ik vind dat sommige off-topic-topics meer inhoud hebben dan de spellen, maar ik vind het eigenlijk niet storend genoeg om er iets aan te doen. Daar zou je GM voor moeten kopen, want ik denk dat veel mensen het met me eens zijn.


    From these ashes, I will rise

    Het wordt al vanaf 2009 (en misschien zelfs eerder) al afgewezen: klik, dus ik betwijfel heel erg dat het nu wel veranderd wordt :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    QNM schreef:
    (...)

    Een revolutie kan ook gewoon op een nette manier, wat hebben wij er aan als we gelijk alles uit de hand laten lopen?
    Maar wij hebben dit account aangemaakt om onze anonimiteit te waarborgen.

    We'll be in touch.


    Revolutie :') wauw... no comment ;p
    geen last van spelletjes overigens


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Beetje overdreven om voor dit soort dingen een "anoniem" account aan te maken. Zoals al eerder gezegd is, wordt er nu meer aandacht besteed aan jullie zelf (wie jullie zijn) dan het onderwerp wat jullie willen aankaarten.

    Maar om on-topic te blijven; zoveel moeite is het niet om een GM aan te schaffen. Bovendien, wat is de moeite om over die spellentopics heen te lezen? Rutger heeft iedereen eigenlijk al eens gematst door al het RPG in een apart gedeelte te zetten.

    Mensen hebben voor suggesties doen een account aangemaakt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    Mensen hebben voor suggesties doen een account aangemaakt?




    Nou als je het had gevolgd zou je het misschien snappen.
    We hebben een account aangemaakt om anoniem te blijven.
    En we doen toevallig een suggestie, ik snap niet waarom er altijd gelijk verbanden worden gezocht.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Mercedene schreef:
    Mensen hebben voor suggesties doen een account aangemaakt?



    hahah die gif tho, maar op zich erger ik me er niet heel erg aan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    QNM schreef:
    (...)


    Nou als je het had gevolgd zou je het misschien snappen.
    We hebben een account aangemaakt om anoniem te blijven.
    En we doen toevallig een suggestie, ik snap niet waarom er altijd gelijk verbanden worden gezocht.


    En wij snappen niet waarom jullie zo nodig anoniem moeten blijven. Het is een feit dat jullie vrij.... "gehaat", bij gebrek aan beter woord, zullen worden door de meeste users als het ooit uitkomt wie jullie zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    QNM schreef:
    (...)


    Nou als je het had gevolgd zou je het misschien snappen.
    We hebben een account aangemaakt om anoniem te blijven.
    En we doen toevallig een suggestie, ik snap niet waarom er altijd gelijk verbanden worden gezocht.

    Goed bezig met anoniem zijn als je van de daken gaat roepen dat je een anoniem account bent. :')
    En nogal wattig dat niet één van de users achter dit geweldige account zelf deze suggestie durft te doen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:49 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."