• Iedereen kent het probleem denk ik wel,
    Je kijkt in de "Actieve topics" en je bent op zoek naar een leuk en gezellig topic om in te reageren.
    Vervolgens wordt je overladen met spelletjes.

    En dit vind ik frappant want in principe bestaan de spelletjes uit post en reacties die maar hooguit 2 zinnen bevatten.
    Nu is het niet erg dat ze er zijn, maar er is ook een subforum "Off-topic" en de topics die daarin zitten komen niet terecht in de feed "Actieve topics".
    Is het een idee om hetzelfde te doen met de spelletjes? Of om er een knop voor te maken (Denk aan de verberg RPG).

    Wat vinden jullie hiervan?

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Er wordt een vraag gesteld en iedereen gaat meteen jankie jankie doen.
    Bah.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lacville schreef:
    (...)

    En wij snappen niet waarom jullie zo nodig anoniem moeten blijven. Het is een feit dat jullie vrij.... "gehaat", bij gebrek aan beter woord, zullen worden door de meeste users als het ooit uitkomt wie jullie zijn.


    Waarom zouden we jou dan aan je neus hangen wie we zijn?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Waarom zouden we jou dan aan je neus hangen wie we zijn?


    Er zijn heus wel andere manieren om erachter te komen wie jullie zijn dan dat jullie het ons vertellen :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Er zijn heus wel andere manieren om erachter te komen wie jullie zijn dan dat jullie het ons vertellen :'D


    Ik wens je heel erg veel succes om iedereen die achter dit account zit via een legale manier te achterhalen.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Dat iedereen hier nog aandacht aan besteedt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 17:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Al afgewezen.

    En als je het hier zo slecht vind, ga dan gezellig naar ergenst anders.


    Queer zijn is gewoon alles

    QNM schreef:
    (...)

    Ik wens je heel erg veel succes om iedereen die achter dit account zit via een legale manier te achterhalen.


    En ik wens je heel veel succes met je leren lezen lessen, want zo te zien ben je daar nog niet al te best in. Ik heb nooit gezegd dat ik jullie zou haten als ik erachter kwam.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat iedereen hier gaat lopen janken i.p.v. gewoon te reageren op de suggestie.

    Lekker boeien dat ze zo'n account hebben gemaakt, laat ze gaan. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze gaan doen, want ik vond Q vroeger ook veel leuker en actiever. Maar daar gaat 't niet over in dit topic.

    Ik vind de suggestie wel goed, maar zo te zien gaat 't niet gebeuren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik stel voor dat er dan andere, interessantere topics worden gemaakt, zodat niemand meer op de spelletjes wil reageren. Succes. Ik zie het probleem niet. Als jullie zo graag andere topics willen zien, maken jullie die toch aan?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 17:15 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rivaille schreef:
    Dat iedereen hier gaat lopen janken i.p.v. gewoon te reageren op de suggestie.

    Lekker boeien dat ze zo'n account hebben gemaakt, laat ze gaan. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze gaan doen, want ik vond Q vroeger ook veel leuker en actiever. Maar daar gaat 't niet over in dit topic.

    Ik vind de suggestie wel goed, maar zo te zien gaat 't niet gebeuren.


    Sem, ga ergens anders janken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sem, ga ergens anders janken.

    < 3


    I live for the applause, you will die for it.

    Is het heel erg nodig trouwens om nu zo erg off-topic te gaan?
    De suggestie wordt aangenomen of niet maar verder is alle commentaar toch verspilde moeite?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik vind het raar om een apart account aan te maken voor alleen een suggestie.. Er zijn zovaak mensen die een topic aanmaken voor een suggestie en als je dit gewoon op een normale en respectvolle manier doet hoef je helemaal niet bang te zijn voor kritiek lijkt mij. Maar dat even terzijde en terug naar de suggestie waar dit topic over gaat: ik snap jullie punt en zelf zoek ik ook altijd de 'actieve' topics uit en negeer de spelletjestopics. Ik heb mezelf aangeleerd om die topics gewoon te negeren en een paar pagina's verder te zoeken als ik op zoek ben naar een leuk topic. Zoveel moeite is dat niet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap serieus niet hoe mensen het in hun hoofd kunnen halen om nog zo vijandig te doen ook.
    Ik zit het een beetje te volgen hiero maar er is echt werkelijk alleen maar gehaat.
    Er bestaat ook nog iets mensen in hun waarde laten. Dit kan toch niet meer?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zucht weer dit ?XDF


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.