• Iedereen kent het probleem denk ik wel,
    Je kijkt in de "Actieve topics" en je bent op zoek naar een leuk en gezellig topic om in te reageren.
    Vervolgens wordt je overladen met spelletjes.

    En dit vind ik frappant want in principe bestaan de spelletjes uit post en reacties die maar hooguit 2 zinnen bevatten.
    Nu is het niet erg dat ze er zijn, maar er is ook een subforum "Off-topic" en de topics die daarin zitten komen niet terecht in de feed "Actieve topics".
    Is het een idee om hetzelfde te doen met de spelletjes? Of om er een knop voor te maken (Denk aan de verberg RPG).

    Wat vinden jullie hiervan?

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Dauth schreef:
    Hiervoor is GM en er zal ook nooit wat anders voor komen, omdat er gewoon inkomsten moeten zijn. Rutger zal er echt niks tegen doen. :Y)


    Ik snap ook best wel dat er inkomsten gemaakt moeten worden, maar kijk RPG's hebben dan alsnog weer meer inhoud dan al die spelletjes. En er hoeft ook niet zozeer een verberg knop te komen. Maar ik vind het eigenlijk raar dat sommige inhoudelijke topics worden verplaatst naar off-topic, en dat er verder alleen maar spelletjes staan bij de Actieve topics. Ik vind dat spelletjes best wel mogen thuis horen in het Off-topic gedeelte.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Waarom zou je zoiets anoniem moeten doen? Bang voor kritiek oid? Want ik zie de toegevoegde waarde van dit hele circus niet.


    Ik vind niet dat je bij elke mening gelijk een gezicht moet kunnen plaatsen. Ik vind het zelf bijvoorbeeld belangrijk dat onze punten worden duidelijk gemaakt en dat het niet de hoofdzaak is wie we zijn.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Ik snap ook best wel dat er inkomsten gemaakt moeten worden, maar kijk RPG's hebben dan alsnog weer meer inhoud dan al die spelletjes. En er hoeft ook niet zozeer een verberg knop te komen. Maar ik vind het eigenlijk raar dat sommige inhoudelijke topics worden verplaatst naar off-topic, en dat er verder alleen maar spelletjes staan bij de Actieve topics. Ik vind dat spelletjes best wel mogen thuis horen in het Off-topic gedeelte.


    Ik erger me soms ook wel eens aan die spelletjes hoor, maarja niets aan te doen. (;


    La la la de de da la la de de da da dum.

    QNM schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je bij elke mening gelijk een gezicht moet kunnen plaatsen. Ik vind het zelf bijvoorbeeld belangrijk dat onze punten worden duidelijk gemaakt en dat het niet de hoofdzaak is wie we zijn.


    Het probleem is dat jullie dat wel de hoofdzaak maken door zo geheimzinnig te doen over wie jullie zijn.


    Your make-up is terrible

    Roku schreef:
    Ik doe zelf ook aan die spelletjes mee en ik heb er geen last van.


    + Er worden ook steeds minder topics gemaakt.
    Dáár ligt denk ik vooral het probleem dat de spelletjes de actieve topics domineren, want die spelletjes zijn er altijd al geweest.


    Tell me about it, stud.

    Vinception schreef:
    Weer die muizen -.-


    Stiekem is het gewoon een rattenplaag. :Y)
    Of muizenplaag, maar dat klinkt minder leuk, ghehe.


    OT: Opzich ben ik het er wel mee eens, maar ik doe graag mee met die spelletjes. Dus ik ben tegen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starkey schreef:
    Zoals Assassin zegt, dient hier het GoldenMembership voor. Dit is een belangrijke bron van inkomsten voor Quizlet, dus als je je er zodanig aan stoort, raden we je aan om wat credits aan te kopen zodat je dat forumonderdeel kan uitschakelen (:

    Dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    (...)

    Het probleem is dat jullie dat wel de hoofdzaak maken door zo geheimzinnig te doen over wie jullie zijn.



    Stel dat we onthullen wie we zijn, dan heeft gelijk iedereen een oordeel klaar over ons en over wie we zijn en wat we doen, of dit nou goed of slecht is.
    We zijn niet bang voor kritiek maar we willen in deze zin wel gewoon onze neutraliteit en anonimiteit behouden. Als je er over na zou denken is dit ook best te snappen.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)


    Stel dat we onthullen wie we zijn, dan heeft gelijk iedereen een oordeel klaar over ons en over wie we zijn en wat we doen, of dit nou goed of slecht is.
    We zijn niet bang voor kritiek maar we willen in deze zin wel gewoon onze neutraliteit en anonimiteit behouden. Als je er over na zou denken is dit ook best te snappen.


    Als je ballen hebt onthul je nu wie jullie zijn en blijven jullie dan alsnog bij jullie standpunt. Nu maken jullie het alleen maar moeilijk voor jullie zelf. De waarheid komt toch vanzelf wel een keer op tafel.


    26 - 02 - '16

    QNM schreef:
    (...)


    Stel dat we onthullen wie we zijn, dan heeft gelijk iedereen een oordeel klaar over ons en over wie we zijn en wat we doen, of dit nou goed of slecht is.
    We zijn niet bang voor kritiek maar we willen in deze zin wel gewoon onze neutraliteit en anonimiteit behouden. Als je er over na zou denken is dit ook best te snappen.


    Nee, natuurlijk niet. Iedereen doet suggesties en niemand geeft daar een oordeel over, waarom zouden we? Je blaat veel onzin.


    Your make-up is terrible

    Ik denk juist dat users sneller naar jullie zouden luisteren als je zou zeggen wie jullie zijn. Nu draait alles rond de anonimiteit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik denk juist dat users sneller naar jullie zouden luisteren als je zou zeggen wie jullie zijn. Nu draait alles rond de anonimiteit.


    Dit.


    26 - 02 - '16

    Tjah, je wou graag terug naar de tijd van vroeger en daar bestond GM zelf nog niet. Good luck met klagen en zeggen over alles. Adios.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het zijn dus users die (denken) in een slecht daglucht te staan. Suggesties? Hoe sneller we het weten, hoe eerder deze onzin voorbij is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het anonieme account nooit was aangemaakt, had niemand er een bal omgegeven wie er een suggestie doet.

    OT: Er zijn heel veel mensen die het juist heel fijn vinden dat de actieve spelletjes makkelijk te zien zijn. Tegen dus.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran