• Ik vroeg me af hoe iedereen eruit ziet. Dus wil je het hier misschien vertellen, dat vind ik leuk om te weten :)

    Zo zie ik eruit:
    Ik ben 13 jaar oud (13 juli word ik 14 :)) Ik ben1,73 lang. Ik heb blonde krullen, niet heel lang maar ook niet kort. Ik heb blauwe ogen die middelgroot zijn en redelijk lange wimpers. Mijn neus is best klein en smal en ik heb ook kleine oren. Mijn lippen zijn gemiddeld breed. Ik heb een lichte huid en ben redelijk slank. Ik heb schoenmaat 39.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 17:37 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Roku schreef:
    (...)

    Allebei! :3


    Ziet er leuk uit ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik ben dertien, 1.76 en heb geverfd lila haar tot net onder mijn schouderbladen. Blauw-groenige ogen met een heel klein beetje geel erin en ik ben redelijk stevig gebouwd.


    Because I love him, do I need another reason?

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Ziet er leuk uit ^^


    Thanks (:


    26 - 02 - '16

    zie profiel foto :p


    Yousei-san, Yousei-san! ah ha ha ha ha ~Igirisu

    Roku schreef:
    (...)

    Thanks (:


    Astu ^.^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Roku,
    De kat van je profielfoto is dat je eigen kat?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    Roku,
    De kat van je profielfoto is dat je eigen kat?


    Nee, maar het is wel een kat waar ik enorm fan van ben


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Nee, maar het is wel een kat waar ik enorm fan van ben


    Okay, gewoon nieuwschierigheid.
    En ik hou van katten :3


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Uhm ik heb middellang donkerblond/lichtbruin haar, ik ben 1.76m lang, schoenmaat 40. Mijn ogen veranderen nog wel eens tussen blauw, grijs en groen, maar meestal zijn ze helder grijs. Ik heb in de zomer sproetjes en die haat ik. Ook zie ik er blijkbaar jonger uit dan dat ik ben, want iedereen schat mij zo rond de 14/15, maar ik ben in september al 17 xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    17 jaar, chocolade bruine ogen, redelijk donker bruin haar met af en toe een rossige gloed, hier en daar wat sproetjes, ongeveer 1.73 lang.


    Hamartia

    Ik ben net 15 geworden en ik ben 1,84. Ik heb lang, blond haar en blauwe ogen. Ik heb rare oren: de linker is puntig en de rechter is rond. Verder ben ik slank en ik heb een lichte huid.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben 13.
    Chocoladebruine krullen net over m'n schouders. (Geverfd)
    Licht getint.
    1.65 lang met mijn gympen met plateauzolen......dus maak er maar rond de 1.60 van.
    Bruine ogen.
    Ik vind mezelf niet echt dun maar laat ik het maar gemiddeld noemen. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik ben 16 en 1.70. Mijn haarkleur is van nature rood/oranje, tot de helft van mijn rug en er zit een slag in. Ik heb een lichte huid en sproetjes. Mijn schoenmaat is 40 en ik heb grijze ogen. Ik ben niet dik, maar ik heb brede heupen... :S


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer