• 10 juni 2014. Een vliegtuig stort neer in de zee, zonder overlevenden. Of tenminste - dat is wat ze denken.


    Wat ze niet weten, is dat er 6 overlevenden zijn. Ze zijn op een onbewoond eiland terechtgekomen en moeten daar zien te overleven. Wat zal er met hen gebeuren? Zullen ze het wel redden, met de matige overlevingstechnieken die ze kennen? Zullen er banden tussen hen ontstaan - zowel positieve als negatieve? En zullen ze uiteindelijk een manier kunnen vinden waarop ze gered kunnen worden?



    Rollen:
    - Harry Styles - Osborn
    - Louis Tomlinson - Envidia
    - Liam Payne - xParkerx
    - Niall Horan - LouisPan
    - Zayn Malik - Pennybags
    - Onbekend personage - Floreale

    Invullijstje:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk [minimaal 150 woorden]:
    Uiterlijk [foto + korte beschrijving]:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    - One Direction bestaat niet in deze RPG.
    - Je hebt maximaal 48 uur om je rol in te vullen. Hierna komt je rol te vervallen.
    - Geen perfecte personages.
    - Zorg ervoor dat de rollen gevarieerd zijn qua persoonlijkheid of geschiedenis.
    - Maximaal één personage per persoon (tenzij het te lang duurt, dan mag iemand eventueel een dubbelrol op zich nemen).
    - Let op je Nederlands.
    - Speel alleen je eigen rol.
    - Heb je iets te melden of heb je een idee voor de verhaallijn? Geef het aan!
    - Het minimaal aantal woorden dat je moet schrijven is 200. Iets eronder? Dat is geen groot probleem, maar probeer het woordenaantal 150 of hoger te houden.
    - Er wordt in deze RPG één onbekend personage gespeeld. Dit is omdat we anders niet uitkomen met de rollen.
    - Verander je je naam? Geef het door!
    - Dingen die niets met de RPG te maken hebben graag tussen [], () of {} zetten. Doe dit niet al te vaak, als je een gesprek wil voeren of iets wil afspreken over een gebeurtenis kan dit via het spreektopic.
    - Deze RPG hoeft geen ontzettend snelle RPG te zijn, maar het zou fijn zijn als je minstens 2 à 3 keer per week zou reageren. Lukt dat niet? Meldt het eventjes!
    - Alleen Pennybags maakt nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 14:39 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Smaragd schreef:
    Ik wil wel het onbekende personage! (:


    Ik zet je erbij!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Floreale schreef:
    Als er een rol vrij komt zou ik die dan mogen?
    En anders is het jammer, haha


    Als er een rol vrijkomt zal ik je een PB-tje sturen (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.




    Volledige naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    22 jaar [24 december]
    Innerlijk:
    Louis is iemand die een wat jongere geest heeft dan zijn eigenlijke leeftijd. Hij mag tweeëntwintig zijn, hij kan zich af en toe gedragen als een kleuter van vier. Wel heeft de jongen een goed gevoel voor humor en is bijna altijd vrolijk. Chagrijnig is hij haast nooit en het zal niet vaak gebeuren dat je hem zonder lach op zijn gezicht ziet. Zijn vrolijkheid en enthousiasme werkt vaak aanstekelijk, maar werkt ook wel eens op de zenuwen in combinatie met zijn hyperactieve gedrag. Deze Britse jongen heeft af en toe wat gay trekjes, neem bijvoorbeeld het feit dat één van zijn hobby's shoppen is. Het zal dan ook niemand verbazen dat hij biseksueel is en dus op zowel jongens als meisjes valt. Als er iets is dat niet waar is over hem, dan is het dat hij snel opgeeft. Louis is een echte doorzetter en gaat meestal ver, soms te ver, tot het uiterste puntje om iets te bereiken. Dit kan dan ook als een goede en slechte eigenschap gezien worden, maar zeker is dat je Louis bijna nooit kunt verwijten dat hij ergens niet genoeg zijn best voor heeft gedaan, tenzij het iets was waar hij écht geen zin in had.
    Uiterlijk:
    Louis heeft bruin haar, voor een jongen gezien ongeveer halflang, misschien iets aan de lange kant. Lukt het hem niet zijn haar in model te krijgen, ook wel een bad hair day genoemd, dan trekt hij hier gewoon een beanie overheen, simpel zat. In de zomer wil dit ook nog wel eens een pet zijn, omdat een beanie dan wel eens warm kan zijn en een pet zijn gezicht bovendien tegen de zon beschermt.
    Zijn ogen hebben de blauwe kleur van een oceaan, ogen waar je in verdrinkt. Zodra de jongen lacht, verschijnt er een twinkeling in zijn ogen, maar als hij verdrietig is kun je het ook aan blauwe kijkers zien; deze staan dan ietwat dof.
    Hij is voor een jongen niet heel groot, maar ook geen echte dwerg. Wel is hij redelijk gespierd, iets waar hij trots op is en waar dan ook wel de nodige training voor nodig is om dit te behouden.
    Hij heeft een klein stoppelbaardje op zijn kin staan en een klein snorretje onder zijn neus. Verder heeft Louis heeft meerdere tattoo's waarvan sommige wel een betekenis hebben en sommige niet. Hij vindt deze er ook gewoon mooi uitzien, al vinden anderen het soms wat too much.
    Zijn kledingstijl is simpel en casual, maar hij heeft wel zijn eigen stijl en is wat dat betreft best modebewust. Het is ook niet voor niets dat shoppen één van zijn hobby's is.
    Geschiedenis:
    Ondanks dat er geen grote problemen in het gezin waren, voelde Louis zich er toch nooit echt thuis. Zijn vader was namelijk, zonder dat deze het zelf echt doorhad, iets te dwingend en verwachtte teveel. Hij verwachtte te hoge resultaten op school van de jongen die niet waargemaakt werden. Hij bleef maar herhalen hoe erg het wel niet was dat hij niet eens een fatsoenlijke zoon kon hebben. En misschien bedoelde hij het niet zo en was het eerder bedoeld om Louis aan te sporen beter zijn best te doen, het heeft er toch behoorlijk ingehakt en dat is ook de reden dat Louis faalangst ontwikkeld heeft. Verder had hij niet alleen gevoelens voor meisjes, maar later ook voor leeftijdgenoten van zijn eigen geslacht. Hij was bang voor de reactie van anderen en durfde dus niet uit de kast te komen.
    Extra:
    Louis is biseksueel met een voorkeur voor jongens.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 22:11 ]


    "Family don’t end in blood”

    Is Lou goed zo? (:


    "Family don’t end in blood”

    Envidia schreef:
    Is Lou goed zo? (:


    Helemaal!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Smaragd doet niet meer mee met deze RPG, dus het onbekende personage is vrijgekomen!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik wil graag meedoen (:
    Ik vul de rol vanmiddag in.

    Ik was later thuis dan verwacht en ik ga om zes uur eten, om half 7 weg en dan ben ik half negen thuis. Het gaat dus vanavond worden.
    Nog twee vraagjes, kent mijn personage de jongens of zijn het vreemde mensen?
    En bestaat 1D?

    Floreale schreef:
    Ik was later thuis dan verwacht en ik ga om zes uur eten, om half 7 weg en dan ben ik half negen thuis. Het gaat dus vanavond worden.
    Nog twee vraagjes, kent mijn personage de jongens of zijn het vreemde mensen?
    En bestaat 1D?


    Ik quote uit de regels:
    - One Direction bestaat niet in deze RPG.


    En het lijkt mij het leukste als niemand elkaar al kent, zodat de relaties zich tijdens de RPG kunnen ontwikkelen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    En het lijkt mij het leukste als niemand elkaar al kent, zodat de relaties zich tijdens de RPG kunnen ontwikkelen.


    Sorry, ik ben blind :')
    Oke is goed, mijn ouders zitten raar te doen nu dus moet ik nog wachten tot ik naar huis kan. Ergens vanavond ga ik hem maken, dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen (:

    Maakt het eigenlijk uit of het een jongen of meisje is?

    Floreale schreef:
    Maakt het eigenlijk uit of het een jongen of meisje is?


    Jongen, denk ik, aangezien het een bromance-RPG is en bij de meeste personages het op jongens vallen/uit de kast komen wel een groot deel speelt in hun leven (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Volledige naam: Connor Franta
    Leeftijd: 21, 12 september.

    Innerlijk: Connor is een lieve jongen die veel om andere mensen geeft. Hij is meer bezig met de gevoelens van anderen dan met zijn eigen. Meestal verstopt hij zijn eigen gevoelens en doet zich heel happy en vrolijk voor, ook als hij dat totaal niet is. Connor is een goede luisteraar er zijn dan ook veel mensen die hem vertrouwen. Natuurlijk heeft Connor zelf ook een vrolijke, gelukkige kant waarbij het oprecht blij is. Een paar keer per week heeft hij momentjes dat hij heel druk en gek doet, het maakt hem niet echt uit of mensen hem dan raar vinden. Dat is Connor’s levensadvies; gewoon doen waar je zin in hebt, laat ze maar praten als jij het maar leuk hebt. Connor heeft zijn hele leven al een obsessie met katten, momenteel heeft hij een rode kater genaamd Pre en een zwart-witte genaamd Sam.

    Uiterlijk [Connor Franta]: Connor heeft bruin haar, dat hij meestal met wat gel in model brengt en soms met een beanie er overheen. Zijn ogen zijn groen, maar de ene dag neigen ze meer naar blauw en de volgende dag naar bruin. Zijn bouw is slank, maar niet té. Hij heeft een normale lengte en zijn huid heeft een lichtbruine tint.

    Geschiedenis: Connor is geboren in Wisconsin samen met zijn oudere zus, oudere broer, jongere broertje en hun ouders. Toen hij nog klein was is hij naar een klein dorpje in Minnesota verhuist. Hij had een gelukkige jeugd en hij heeft het nooit echt heel slecht gehad op school. Toen hij op zijn vijftiende uit de kast kwam, waren zijn ouders niet erg verrast. Ook zijn broers en zus hadden het aan de ene kant wel verwacht. Het jammere was wel dat hij een deel van zijn vrienden hieraan verloren is, omdat ze het raar vonden en bang waren dat Connor iets voor hun ging voelen. Gelukkig heeft hij later veel andere jongens en meiden leren kennen waar hij nu goed bevriend mee is, hij is echter nog wel single. Connor heeft zijn diploma gehaald, en is van plan te studeren voor journalist.
    Extra: Connor kan goed schilderen en tekenen, dit is dan ook zijn grootste hobby. Natuurlijk schrijf hij ook veel om te oefenen, hij vind het altijd leuk om mensen te interviewen en dat uit te werken tot een verhaal. Ook schreef hij vroeger fantasie, maar daar is hij nu mee gestopt.



    Klik op afbeeldingen voor groter.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 15:26 ]

    Je rol ziet er goed uit! Ik ben tot morgenavond weg, dus morgenavond wanneer ik thuis kom maak ik het topic aan.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Link naar speeltopic.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.