• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    [Ik wacht eigenlijk op Huntsman ;)]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    [ Kunnen de mensen waar op gewacht wordt alsjeblieft snel reageren, ik wil niet dat dit rpg eindigt.. Nu al.. ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    xLenox schreef:
    [Ik wacht eigenlijk op Huntsman ;)]

    Ik reageer morgen op school! Waarschijnlijk lukt dat me het eerste uur! ^^


    The Definition of Insanity

    Adam Edward Beast ~6e jaars
    "Aan hoe verknipt de wereld in elkaar kan zitten." Zucht Aurora "En hoe wij als pionnen neergezet worden op een schaakbord." Een schamper lachje is het enige wat ik laat horen. Ik weet maar al te goed wat ze bedoeld, al zou zij aan iets heel anders denken dan ik. Voor heel even schieten mijn gedachten terug naar dat ene moment. Toen ik 16 jaar oud was, had ik een meisje versierd voor een dolletje. Ik had met de jongens gewed dat ik haar binnen een week in mijn bed zou hebben liggen, een soort weddenschap die we wel vaker onder onze vriendengroep hadden. Het meisje was zo naïef dat ze er geheel in meeging en na ons bedavontuur had ik haar gedumpt. Als ik toen had geweten dat ze een fee was, had ik nooit dat meisje uitgekozen voor die weddenschap. Nu zit ik vast aan die vreselijke vloek, een vloek die me op mijn 21e verjaardag in een monster zal veranderen als ik niet voor die tijd echte liefde vind. En ik weet dat het monster bestaat, de laatste tijd voel ik de aanwezigheid van het beest veel sterker. Het zit te wachten op het moment dat het eruit mag. "Zeg Adam..." onderbreekt Aurora mijn gedachtes voorzichtig. "Over je huiswerk." Aurora wijst naar het bruine mapje wat op tafel ligt en ik ben eigenlijk niet verbaasd dat ze weet dat hier mijn huiswerk in zit. Ze is studentenvertegenwoordiger, waarschijnlijk zijn al die koters al een keer bij haar langs geweest om te klagen. "Waarom...?" begint ze, maar Aurora stopt zodra ze Robin, een andere klasgenoot, aan ziet komen lopen. Eigenlijk ben ik blij dat ze die vraag niet heeft afgemaakt. Mijn gedachtes gingen zo ver heen dat ik in een trance er zomaar van alles had kunnen uitgooien. Ik ben blij met de afleiding die beide Aurora en Robin voor me bieden, aangezien ik daardoor de herinnering aan de vloek naar achteren kan bannen. De vloek zal altijd aanwezig blijven, maar zolang ik er niet aan denk, is het alsof hij er niet is. Alsof mijn tijd niet langzaam aftikt, maar dat ik nog jaren te gaan heb. Al weet ik natuurlijk wel dat ik over een paar maanden 21 wordt, dit laatste schooljaar was mijn laatste kans op liefde, maar daar zat ik tegelijkertijd niet op te wachten. En zeker verwachtte ik het niet dat het zou gebeuren, meisjes waren nou nooit echt mijn ding geweest. Ik heb wat dat betreft niet echt een idee hoe ik ook maar om zou moeten gaan met het andere geslacht. Hoe zou ik dat ook moeten weten? Er was nooit een vrouw in mijn leven geweest, mijn moeder is overleden bij mijn geboorte, dus hoe zou ik moeten weten om met het vrouwelijke geslacht om te gaan als me dat nooit geleerd is? Bij ons thuis waren alleen mijn vader en mijn broer. En zij volgden mijn moeder de dood in zo ongeveer een jaar geleden toen ze beide overleden aan een ziekte. Op het moment ben ik alleen en aangezien er niemand op mij zit te wachten na dit schooljaar, zou je bijna denken dat ik de vloek als een verlossing zou zien om niet te hoeven nadenken over de mogelijke toekomst. "Zou ik er bij mogen zitten?" vraagt Robin. Eigenlijk heb ik geen zin in de jongen, vooral omdat dit gesprek met Aurora en de hele ochtend alles alleen maar opgerakeld wordt, maar voor ik kan zeggen dat Aurora en ik een belangrijk gesprek hadden, is Aurora me al voor. "Natuurlijk, neem plaats". Ik kijk een beetje arrogant naar Robin, in de hoop dat hem dat zal afschrikken om naast me te komen zitten. Als hij bij ons komt zitten dan in ieder geval niet naast mij.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 8:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Myronn Lance Huntsman || 5e jaars

    Ik kijk toe hoe Rapunzel een hand over haargezicht haalt, al giechelend, om de kwijl van mijn maar al te geliefde Harlow weg te vegen. Lekker fris weer. Dat beest kan het ook niet laten om alles en iedereen af te lebberen. Als dat zijn manier van liefhebben is -- laat hem vooral doorgaan want ik kan er wel om lachen.
    'Wat een lieverd is het,'Het meisje met de lange blonde haren aait hem nog eens en kroelt hem bij zijn oren. De hond geniet van de aandacht als hij met zijn achterpoot tegen de grond aan slaat. Jup -- hij is alweer helemaal verkocht. Rapunzel giechelt weer zachtjes, kijkt omlaag en grijpt dan naar de inmiddels half kapot gekauwde stok die bij Harlow zijn voorpoten ligt. Ze draait zich om en gooit de tak weg, niet zo ver als ik dat kon natuurlijk want daar was ze veel te klein en niet sterk genoeg voor. Ze verteld Harlow erachter aan te gaan, waar hij meteen op reageert en met een behoorlijke vaart wegscheurt. Rapunzel lacht weer als ik haar aanstaar. Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht van een van de prinsessen hier. De meeste vind ik maar tuttig en enigszins arrogant. Ze zijn per slot van rekening afschuwelijk mooi en geweldig in wat ze doen. Wauw. Wat enig.
    Ik onderdruk de neiging met mijn ogen te rollen. twee keer.
    Dan draait de blondine zich om en ik weet haast zeker dat ik wat verkleurde wangen zie. Ik hoop niet dat ze me leuk vind of zo iets geinigs want dan kan ze het nog wel eens slecht gaan krijgen. Dan ben ik best knap al zeg ik het zelf maar ik ben niet van de prinsesjes. Die willen hartjes, bloemen en schattige woordjes waar mensen als ik om staan te kokhalzen. Nope.
    'Je bent toch niet boos, hé? Het was namelijk niet mijn bedoeling om je boos of geïrriteerd te maken. Het is gewoon dat ik heel erg van dieren hou en ik het niet kon weerstaan om met je hond te spelen.' brabbelt ze dan snel met nog altijd die kleur op haar wangen. Goh. ze zegt sorry. Dat gebeurt me niet vaak dat iemand zich verontschuldigt. Ik ben wel naar tegen anderen maar laat de echte pesterijen vaak aan Adam over omdat hij dat gewoon kan maken. ik ben de stille mee genieter van iemands wrok.
    'Sorry, ik brabbel soms een beetje veel,' Oh ja joh? Ze zegt wel vaak sorry maar eigenlijk vind ik het wel grappig. Dit gebeurt me echt nooit.
    Ik kan het dan ook niet helpen als er een lichte glimlach langs mijn lippen verschijnt'
    'Ha, je kan dus wel glimlachen!' brengt ze uit als ze, wat ik al helemaal niet verwacht, met haar vinger in mijn arm prikt. ik onderdruk een schrikreactie die me niet helemaal lukte als mijn ogen vergroten. Fysiek contact dat niets te maken heeft met seks is me onbekend en doodeng. Ik vind het vreselijk als iemand me aanraakt. Maar dat kan zij ook niet weten...
    'Dus.. mooie ochtend, hé,' zegt ze met een grijns als Harlow terug komt met de stok in zijn bek. Al denk ik dat er een stuk mist die hij ongetwijfeld ergens verloren is.
    Fijn. Nu moet ik ook nog amicaal gaan staan kletsen met prinses Langhaar. Mijn ochtend word er niet beter op. Ik kijk naar Harlow die naast me gaat staan en trek een gezicht die hem beschuldigt van dit gebeuren. Harlow reageert niet, iets wat hij vaak wel doet.
    De gek negeert me gewoon.
    Zondr Rapunzel, die nog altijd wacht op mijn weerwoord, aan te kijken reageer ik met een zachte stem, die niet zo zacht bedoeld was, 'Ja op zich wel. De zon schijnt.'
    Ze kijkt alsof ze verwacht dat ik meer zeg of misschien wel een tegenvraag stel die leid tot een gesprek. Maar nee -- dat gaat ze niet van me krijgen.
    'Ik eh...moet ervandoor,' meld ik vlug te ongemakkelijk omdat ik dit niet gewend ben,'Harlow kom,' ik merk dat ik mijn masker teveel laat zakken dus snauw er nog snel achterna.
    'Ga jij nog even fijn spelen met dat beestje van je. Doe je misschien nog iets nuttigs, Langhaar!'
    Met grote passen loop ik langs haar heen zonder te kijken naar haar gezicht terwijl het mijne verandert in een kwade grimas met een stel boze wenkbrauwen als waarschuwing voor de rest.

    sorry...Myronn is een beetje tweestrijdig. En naaaaar. Maar goed; it's your turn again Punzie!


    The Definition of Insanity

    Insomniax schreef:
    Is er iemand die vrienden wil zijn met [b]Belle[/b]? Of word ze een beetje gepest? want dan kan ik verder namelijk..:$


    {Hhmm, Aurora is bezet en Killian ook, ik zal de persoon van Tinkerbell wel even een berichtje sturen (; }


    Credendo Vides

    Insomniax schreef:
    Is er iemand die vrienden wil zijn met [b]Belle[/b]? Of word ze een beetje gepest? want dan kan ik verder namelijk..:$


    ik heb robin? Hij zit nu wel bij aurora en adam. Maar verder kan ie denk k wel bevriend zijn met belle)

    Luna2013 schreef:
    (...)

    ik heb robin? Hij zit nu wel bij aurora en adam. Maar verder kan ie denk k wel bevriend zijn met belle)


    Zou wel kunnen want ik was van plan om haar vanuit de ziekenzaal naar de kantine te laten gaan! ^^


    The Definition of Insanity

    Merida Dunbroch. ~ Lerares boogschieten.

    "Aye, Niemand kan op een lege maag leven althans, niet voor lang."
    Hij hield galant de deur voor me open en ik glimlachte dankbaar terwijl ik naar binnen liep. Opnieuw de kantine in.
    "Zeker niet als je twee blokuur gym moet geven." Hij haalde een hand door zijn haar dat nog steeds nat was door de douche.
    Even keek hij me aan en ondertussen leek hij in gedachten te zijn verzonken waardoor er een glimlach tevoorschijn kwam.
    'Altijd een heer,' zeg ik plagerig. In connectie met de deur. 'En je overleefd gym wel. Dat doe je altijd. En anders geef je een niet luisternde leerling gewoon één van je super boze blikken.'
    Ik gaf hem een knipoog en grijnsde. Killian was altijd aardig naar mij en daarom was ik aardig terug. Hij was zeker niet lelijk, maar of ik nou verliefd was? Hij was een collega en zo had ik hem altijd al gezien. Niet als iemand die ik echt leuk vond. Ik besloot het zo te houden, voorlopig.
    'Wat wil je eten?' vraag ik, terwijl ik wijs naar het eten. Ik had dan al wel een broodje op, ik had nog steeds honger.


    "Rebellion's are build on hope"

    Rapunzel ~ 4e jaars

    “Ja op zich wel. De zon schijnt.” Het was eerder een fluistering en ik moest mijn best doen om het te kunnen verstaan. Hij keek me niet aan terwijl hij me aan sprak. Was er iets mis met me? Had ik iets tussen mijn tanden of erger, een pukkel op mijn neus? Nee dat kon niet, ik had mezelf nog gecontroleerd in mijn spiegel toen ik op pad ging.
    “Ik eh.. moet ervandoor.” Zei Mayronn na een korte stilte. “Harlow kom.” Zei hij snel tegen het beestje. Als hij niet met Adam zou omgaan leek het mij nog best leuk om met Myronn om te gaan. Dit schoot door mijn gedachten voordat hij zei: “Ga jij nog even fijn spelen met dat beestje van je. Doe je misschien nog iets nuttigs, Langhaar!” Er knapte iets in mij. Ik was het zat! Zat zeg ik je! Ik had Adam niks gedaan, ik had Myronn niks gedaan dus wat gaf hen het recht om zo tegen mij te doen. Terwijl hij langs mij heen liep met grote passen pakte ik een grote pluk haar, draaide me om en gooide deze om de boven arm van de jongen. Ik trok, waardoor Myronn zich moest omdraaien en ik zette een stap naar voren waardoor mijn gezicht nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd waren. “Rapunzel. Mijn naam is Rapunzel.” Ik keek hem bozer aan dan ik ooit had gedaan. “Ik ben het zat weet je. Adam die mij de hele tijd lastig valt en jij staat maar braaf mee te knikken met hem. Ik weet niet hoe je bent zonder Beast want dat laat je nooit zien. Dus dan is mijn vraag: Wie ben jij Huntsman?” Ik liet de pluk met haar los, waardoor het haar ook van Myronn zijn arm afviel, draaide me om en bleef even bij een boom stilstaan. “Kom Pascal.” Ik stak mijn hand uit en de kameleon trippelde snel over mijn arm heen en ging op mijn schouder zitten. Met boze stappen liep ik weg, Myronn en Harlow achter me latend.

    Boos zat ik in het binnenhof, mijn haren weer aan het kammen. Ik had altijd een kam bij me voor noodgevallen. Een noodgeval was dan bijvoorbeeld als mijn vlecht ergens achter hing of als ik het gewoon had losgehaald maar ook als mijn vlecht was uitgezakt. Dus boos had ik nu mijn haar gekamd en was ik mijn haar dus aan het vlechten. Pascal hielp mij hierbij aangezien ik dadelijk ook nog op tijd naar de gym lessen moest. Ik zag dat Pascal de laatste pluk had vastgemaakt en dankbaar keek ik hem aan. “Dankjewel Pascal, ik weet niet wat ik zonder je zou moeten!” Hij rolde met zijn ogen en ik moest grinniken om zijn gezichtsuitdrukking. “Zullen we nog even naar Elsa gaan? Dan kunnen we dadelijk met Elsa naar het sportveld lopen. Pascal knikte en ging weer op mijn schouder zitten. Ik stond weer op en liep vrolijk naar de kantine. Ik had Myronn uit mijn hoofd geband, ik had mijn punt gemaakt en ik vond dat het nu wel weer goed was. Ik zag Elsa, Anna en Kristoff aan een tafel zitten dus vrolijk liep ik naar ze toe. In mijn ooghoeken zag ik Aurora en Robin met Adam zitten. Ik had medelijden met ze. “Goedemorgen iedereen, kan ik erbij komen zitten?” Vroeg ik met een glimlach aan Elsa, Anna en Kristoff.

    [sorry Punz heeft soms haar uitspattingen Myronn ;)]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 21:53 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Insomniax schreef:
    Is er iemand die vrienden wil zijn met [b]Belle[/b]? Of word ze een beetje gepest? want dan kan ik verder namelijk..:$

    Ariël zit bij haar in het jaar. Ze volgen dus samen lessen. Nu zit Ariël dus in de les biologie, maar anders kunnen ze zeker bevriend zijn. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lugano schreef:
    [Ik wacht mee op Elsa eigenlijk cx]


    Ook op Peter trouwens.. haha
    Mijn beide personages staan vast cx

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 18:24 ]


    Little do you know

    Anna Arendelle
    Ik draaide me daarna naar mijn zus. 'El, kom bij ons zitten. Je zit er zo alleen bij,'
    Toen ze echter niet reageerde, dacht ik dat ze te diep in gedachten was verzonken om te antwoorden. Ik haalde mijn schouders op en draaide me weer naar Kristoff toe. Ik staar in zijn bruine ogen en als hij glimlacht, krijg ik een warm gevoel in mijn buik. Wat is dat? Bedenkelijk kijk ik naar mijn buik, wacht. Ik ben toch niet verliefd aan het worden op Kristoff? Hij is mijn beste vriend en bovendien welke gek wordt nu verliefd op zo'n kluns als ik?
    'Is deze plek bezet?' vraagt Flynn beleefd en voegt er nog een grijns aan toe. Ik kijk een beetje verschrikt naar Flynn. Nu was ik net zo diep in gedachten verzonken als Elsa. Ik grinnik en kijk Flynn lachend aan.
    'Nee, hij is vrij. Kom er gezellig bij zitten!' zeg ik vrolijk.
    'Goedemorgen iedereen, kan ik erbij komen zitten?' vraagt Rapunzel met een glimlach.
    Alweer knik ik. 'Natuurlijk, mag dat,'
    Ik kijk weer onopvallend naar Kristoff. Niemand hoeft door te hebben, dat ik verliefd begin te worden op mijn beste vriend.
    'Heeft er iemand deze ochtend nog een tussenuur? Want mijn lessen beginnen pas na de middagpauze en ik heb Tinkerbell nog nergens gezien,' zeg ik tegen de mensen die aan de tafel zitten. Kristoff is als enige vijfde jaars, en de rest allemaal vierde jaars. Ik ben dus de enige derde jaars, ach ik ben altijd al bevriend geweest met hogere jaars.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Haha ja zo kan het natuurlijk ook >.<


    Little do you know