• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    Vlahos schreef:
    [Ik ga even douchen, dan reageer ik ^-^]

    {Dan wacht ik op jouw reactie (; }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hatta



    "Dank je, jij ook." grijnsde Ariël en ik lachte kort even. ik stond op nadat ik de vraag stelde over Sebastiaan en Ariël knipoogde. Ze stak haar handen naar mij uit en keek vragend. Ik glimlachte en pakte haar handen vast waarna ik haar langzaam omhoog trok.
    ''Blijft wel gaaf hoor, een meermin als vriendin hebben.'' zei ik oprecht. Ik vond het echt leuk. Met Ariël zwemmen is ook leuk, erg leuk. Toen Ariel stond keek ik op van geklop op de deur.
    ''Ariel?'' hoorde ik een stem.
    ''Pocahontas?'' zei ik zachtjes en keek naar Ariël. ''We komen eraan!'' riep ik terwijl ik naar de deur liep. Ik keek even naar het roodharige meisje naast me. ''Heb je alles? Dan kunnen we eten, ik heb hongerrrr.'' zei ik grijnzend, hoewel ik daadwerkelijk honger had. Ik grinnikte even en opende de deur. ''Heey, Poca- oké, wat is er gebeurd?'' vroeg ik toen ik haar gezicht zag. Ze zag er in mijn ogen alles behalve vrolijk uit. Zou er weer wat gebeurd zijn in de kantine. Er gebeuren vaker dingen, en het begint wel wat vervelend te worden. Het zou vast en zeker Adam wel weer zijn geweest. Ugh, vreselijke gozer was het soms.

    [Sorry, ik wist echt niets anders]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    [Ik ga even douchen, dan reageer ik ^-^]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 22:17 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ariël Kleding

    "Blijft wel gaaf hoor, een meermin als vriendin hebben." Ik grijnsde net om zijn opmerking, toen ik geklop op de deur hoorde, gevolgd door de stem van Pocahontas. "Pocahontas? We komen eraan!" Nadat hij me weer aankeek, ging hij verder: Heb je alles? Dan kunnen we eten, ik heb hongerrrr." grijnsde Hatta weer tegen mij en grinnikte even.
    "Ik moet m'n spullen voor biologie nog pakken." zeg ik dan, terwijl hij richting de deur liep, om ze alvast te openen. Ik begon tussen m'n rommeltje schoolboeken te zoeken, terwijl ik achter me zijn stem hoorde. ''Heey, Poca- oké, wat is er gebeurd?''
    Bezorgd kwam ik overeind, met mijn biologieboek in mijn armen geklemd. Mijn bladeren notities steken er langs alle kanten uit. Meteen liep ik ook op de deur af, zodat ik Pocahontas kon aankijken. Op het eerste gezicht was er niets aan de hand, maar als je beter in haar ogen keek, viel het inderdaad op dat ze met wat zat.
    "Wat is er? Wil je even komen zitten?" vroeg ik dan, terwijl ik richting mijn bed wijs, ondertussen met mijn andere arm mijn boek tegen mijn borstkas drukkend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Uh Lenox? Jouw stukje klopt van geen kanten. Ariël is bij Hatta en Pocahontas op haar kamer... + de lessen zijn nog lang niet begonnen (:]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Oh, uh... Oei, Ariël zit nog niet eens in de les...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vlahos schreef:
    [Uh Lenox? Jouw stukje klopt van geen kanten. Ariël is bij Hatta en Pocahontas op haar kamer... + de lessen zijn nog lang niet begonnen (:]


    [Die les is officieel wel begonnen, want Ariel heeft les van 9.00 tot 10.00.
    Oh! Ik denk dat dit mijn fout is, ik zei onderhand dat het half 10 was.. Ik dacht dat ergens gezien te hebben, maar ik weet niet meer waar
    Als het niet klopt is dat mijn fout, sorry(A) ik wil het ook wel een kwartier vervroegen, maar dan is Ariël eigenlijk sowieso te laat, want ze had in de les moeten beginnen, dus ik denk beter dat Lenox haar stukje kan aanpassen en dat Ariel spijbelt? Weet ik veel, dat is een idee?]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    [Die les is officieel wel begonnen, want Ariel heeft les van 9.00 tot 10.00.
    Oh! Ik denk dat dit mijn fout is, ik zei onderhand dat het half 10 was.. Ik dacht dat ergens gezien te hebben, maar ik weet niet meer waar
    Als het niet klopt is dat mijn fout, sorry(A) ik wil het ook wel een kwartier vervroegen, maar dan is Ariël eigenlijk sowieso te laat, want ze had in de les moeten beginnen, dus ik denk beter dat Lenox haar stukje kan aanpassen en dat Ariel spijbelt? Weet ik veel, dat is een idee?]

    [Wij hebben nog niet veel kunnen typen en voor onze personages is het dus nog erg vroeg. Want Kida kon niet eerder reageren. En ik denk dat DreamerN aangeeft wanneer en hoelaat het is. (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    [Wij hebben nog niet veel kunnen typen en voor onze personages is het dus nog erg vroeg. Want Kida kon niet eerder reageren. En ik denk dat DreamerN aangeeft wanneer en hoelaat het is. (: ]


    [Aangepast!]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Anna Arendelle
    'Dus heb je het biologie huiswerk al af? Het is zo veel! Niet te geloven, ik bedoel.. Niet dat het moeilijk is, want ik ben best goed in biologie. Maar het is gewoon de hoeveelheid,' ratel ik. 'Sorry, ik ratel,' verontschuldig ik me tegenover Kristoff.
    Kristoff lacht, 'Geeft niet, zo ken ik je,' glimlacht hij naar me. 'Maar ja, ik heb mijn biologie huiswerk bijna af,' beantwoordt hij mijn vraag.
    We lopen de kantine in en ik zie al enkele bekenden zitten. Wat gezellig. Mijn blik valt op Adam Beast, pestkop. Ik zucht en besteed verder geen aandacht aan hem.
    Ik loop langs het eten en verwacht dat Kristoff me volgt. Appel, broodje met kaas en ham en verse muntthee. Een heerlijk begin van de dag.
    'Waar wil je gaan zitten?' vraagt Kris me nadat hij ook zijn ontbijt heeft gepakt.
    Mijn ogen glijden door de kantine. Ik zie Jack en Peter zitten. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht, Jack. Mijn zus vindt hem overduidelijk leuk en ik vermoed dat het wederzijds is, maar dan mag het kleine zusje zich natuurlijk niet mee bemoeien.
    'Het liefst zo ver mogelijk van Adam vandaan,' beantwoord ik zijn vraag vrolijk, 'Of bij het raam?' stel ik voor.
    Ik kijk naar het enige vrije tafeltje bij het raam en zie hoe twee eersteklassers aan het tafeltje gaan zitten waar ik en Kris wilden gaan zitten. Ik zuchtte. 'Laat maar, Kris,' zeg ik en kijk hem aan. Even kijk ik gebiologeerd kijk ik in zijn ogen, maar wend bijna gelijk mijn blik weer af.
    'We gaan wel gewoon ergens zitten en dan gaan we straks buiten zitten. Jij hebt immers het eerste uur vrij en ik heb pas les na de lunchpauze', zei ik en plofte aan een random tafeltje neer.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 9:27 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Elsa Arendelle § Vierde jaars

    Spontaan begint hij te lachen. "Mevrouw ijskoningin, komt op voor haar zielige vriendinnetje. Alsof ik daarvan onder de indruk ben." Hij stapte een stukje dichter bij me "En geloof me jij wilt me niet meemaken als een oud zielig mannetje, dan ben ik namelijk nog veel gevaarlijker dan dit." zei hij en ik trok een wenkbrauw op. Ik lachte spottend. ''Ja zekers. Nu moet ik bang zijn?'' ik kon hem net zoals ik al bij Arendelle had gedaan, perongeluk wel maar oké, hem in het geheel bevriezen. "Waar bemoei jij je mee, dierengek? Ga lekker naar je idiote vriendje en die vissenkop van een vriendin van je. Dan heb ik in ieder geval geen last van dat onnodige geneuzel van je!" snaude Adam naar Pocahontas. ''Ach gut,'' zei ze lachend. ''Het ergste van dit alles is dat je zelf niet door hebt hoe zielig je bent. Ik heb tenminste echt vrienden. Iets was je niet van jezelf kunt zeggen.'' ik grinnkte. ''Take care, Adam.'' zei ze en ze klopte Adam op zijn schouder. Ik pakte mijn ontbijt en liep naar een ander tafeltje dicht bij die van de 2 vrolijke vrienden. Ik denk dat Rapunzel met rust gelaten wilt worden. Anna en Kristoff waren ook aangekomen in de kantine en zaten aan een random tafeltje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Adam Edward Beast
    "Het ergste van dit is dat je zelf niet door hebt hoe zielig je bent. Ik heb tenminste echte vrienden. Iets wat je niet van jezelf kunt zeggen." gaat Pocahontas tegen me in. Even klopt ze me op mijn schouder, voordat ze uit de zaal verschijnt. Natuurlijk weet ik wel wat echte vrienden zijn, ik heb er tenslotte één. "Waar is Myronn als je hem nodig hebt!" grom ik zachtjes. "Ja zekers. Nu moet ik bang zijn?" hoor ik Elsa vragen. Voor ik nog kan antwoorden heeft ze haar ontbijt al opgepakt en is ze ervandoor gegaan. "Oh Elsa, je moet zeker bang zijn." fluister ik zachtjes. Mij uitdagen is geen goed plan. Aangezien mijn eerste les pas om 11 uur is, besluit ik dat het tijd wordt dit allemaal achter me te laten. Wie weet kan ik nog wel ergens anders iemand lastig vallen, maar op dit moment ben ik klaar hier. Grijnzend loop ik de zaal uit richting mijn kamer, daarbij kom ik voorbij die van Myronn en ik heb even de neiging om op zijn deur te kloppen en vragen waar hij blijft. Toch doe ik het niet, aangezien ik weet dat ik dan waarschijnlijk alleen maar een chagrijnige reactie van hem krijg. Helemaal alleen keer ik dus terug naar mijn kamer, waar ik de deur met een harde klap dichtgooi. Mijn oog valt even op de roos in de hoek en mijn mondhoeken trekken zachtjes op. Nog maar een paar maanden voordat ik 21 wordt, nog maar een paar maanden om de liefde van mijn leven te vinden. Ik lach in mezelf om die stomme gedachte. Alsof dat ooit zou gebeuren!


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    [Die les is officieel wel begonnen, want Ariel heeft les van 9.00 tot 10.00.
    Oh! Ik denk dat dit mijn fout is, ik zei onderhand dat het half 10 was.. Ik dacht dat ergens gezien te hebben, maar ik weet niet meer waar
    Als het niet klopt is dat mijn fout, sorry(A) ik wil het ook wel een kwartier vervroegen, maar dan is Ariël eigenlijk sowieso te laat, want ze had in de les moeten beginnen, dus ik denk beter dat Lenox haar stukje kan aanpassen en dat Ariel spijbelt? Weet ik veel, dat is een idee?]


    Ik zal even mij stukje weg halen om het later weer te posten oke?? ;3
    Ik had eerst het stukje van Ariel nog niet gezien dus wist niet precies of ik haar er nou bij moest doen xD

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 22:17 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Pocahontas.- 5de jaars. Outfit

    Ik hoorde wat geluiden achter de deur om vervolgens Hatta's stem te horen.
    'We komen eraan!'
    Ik hoorde nog wat gemompel en toen ging de deur open.
    Hatta stond voor me en hij kijkt vrolijk en opgetogen.
    'Heey, Poca- oké, wat is er gebeurd?' zegt hij. Ik zucht en rol met mijn ogen. Waarom zag hij ook altijd alles?!
    Ariël kwam naast hem staan en ook zij leek te ontdekken dat er iets niet klopte.
    "Wat is er? Wil je even komen zitten?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.
    'Jullie moeten volgens mij naar je les en ik kwam jullie ophalen voor het eten,' zeg ik nuchter. 'En... Adam was weer eens bezig. Hij begon gemeen te doen tegen Rapunzel en ik kwam voor haar op. Hij noemde mij ook een paar namen. Meer niet.'
    Ik haal mijn schouders op. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik mijn gevoelens wegstopte voor mijn vrienden. Ik kon er niet veel aan doen. Als ik zou huilen zou ik dat alleen doen en niet met hun erbij.
    'Iemand honger?' vraag ik snel, voordat we met het onderwerp door zouden gaan.


    "Rebellion's are build on hope"