• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mensen die naaktfoto's van zichzelf op het internet zetten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het hangt af van de reden waarom de naaktfoto gepost is en in watvoor staat degene op de foto toe was (stoned? dronken?)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het eerder dom. Ik laat ook nooit een naaktfoto trekken door mijn vriend. Hoe graag ik hem ook graag zie, je weet nooit waar die foto's kunnen belanden. Is het niet door hem, dan misschien wel door een ander. Nee bedankt. Als hij mij naakt wilt zien, dan moet het maar atm en niet via foto.
    Wat ik wel achterlijk vind is naaktfoto's via het internet naar elkaar sturen. En al helemaal als je nog maar een week samen bent. Serieus mensen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (ik haat het als ik per ongeluk op de verzend knop druk)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 10:38 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Half eens, half oneens.
    Ten eerste: het is gewoon niet slim als je een naaktfoto van jezelf plaatst. Als je ooit spijt krijgt, staat die foto inmiddels op duizenden andere computers en sites.
    Dat betekend nog niet dat er iets mis met iemand is, want het blijft een eigen keuze.

    Oneens. Zoals al eerder is gezegd: het is gewoon dom.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nah, mogen ze zelf weten. Niet al te slim, maar het is hun eigen lichaam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sanders schreef:
    Oneens. Natuurlijk er is niks mis met ze. Als mensen vrijwillig naaktfoto's van zichzelf op het internet plaatsen, is dat hun eigen keus. Hoewel mensen toch vaak spijt krijgen.
    Als iemand daarentegen een naaktfoto naar zijn/haar vriend of vriendin stuurt en de foto vervolgens (onvrijwillig) door die vriend of vriendin op het internet geplaatst wordt, vind ik het wel dom van ze. Dat betekent nog steeds niet dat er iets mis met ze is. Fouten worden gemaakt.

    Dit


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oneens, het is je eigen keuze. Als die mensen het nou leuk vinden om naaktfoto's op internet te zitten, mogen ze dat best doen en is er niet per se iets mis met ze. Het is alleen niet erg verstandig...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Roku schreef:
    Slim is het eigenlijk niet, maar dat wil niet gelijk zeggen dat er iets mis is met degene die het doet/deed.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rivaille schreef:
    Er is niks mis met ze.
    Ze zijn gewoon dom.
    (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er is niets mis met die persoon, het is gewoon niet heel erg snugger.

    Helemaal mee eens! Ik bedoel , ze zijn dan verwondert als mensen hen slet gaan noemen ?!


    Lang Leve Pizza

    Mee eens, want het is je eigen keuze dat je dat doet en als je er achteraf spijt van krijgt is het je eigen schuld. Ik denk echt dat er iets niet goed met je is of dat het niet goed met je gaat als je foto's van je naakte zelf op internet zet. Ik vind dat je zuinig moet zijn op je lichaam, want daar heb je er maar een van en je kan later flink in de knoei komen als je ergens gaat solliciteren en de werkgever zoekt jou op, leuk voor die werkgever dat hij ziet dat er naaktfoto's van zijn werknemer op internet staan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rivaille schreef:
    Er is niks mis met ze.
    Ze zijn gewoon dom.
    (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rivaille schreef:
    Er is niks mis met ze.
    Ze zijn gewoon dom.
    (:

    Dit. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."