• De stelling van deze week luidt:
    Er is iets mis met mensen die naaktfoto's van zichzelf op het internet zetten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat gaat wel erg ver.
    Misschien zijn er mensen waarbij wat mis is, maar dat geldt ook voor de mensen die géén naaktfoto's op internet zetten.
    Er zijn gewoon mensen die het niet erg vinden om naakt gezien te worden en om eerlijk te zijn: we weten toch allemaal hoe het eruit ziet, dus zoveel schokkends zal er niet te zien zijn of we het nou mooi vinden of niet.
    Ikzelf zou het alleen nooit doen en ik denk wel dat je gevoel voor privacy wat afwijkt van de gemiddelde mens, maar daar hoeft niets mis mee te zijn.

    Oftewel, ik ben het er niet mee eens.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 1:35 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als ze dat willen doen doen ze dat lekker.
    Soms zijn ze ook blind vrliefd of worden ze gepusht op naaktfoto's op internet te zetten.
    Ik zou ze persoonlijk nooit doorsturen gewoon verwijderen die handel.
    Soms word het ook in vertrouwen verstuurt en dan doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 9:54 ]

    Er is niets mis met die mensen, ze denken alleen niet vaak goed na over 'Oorzaak-Gevolg'


    Always do your best. What you plant now, you will harvest later..

    Oneens.
    Ik vind dat er niks mis is met ze. Ze doen alleen iets doms en onverstandigs waar je spijt van gaat krijgen. Je hoeft nooit maar dan ook echt nooit een naaktfoto door te sturen naar iemand die erom vraagt. Die kan hem op internet zetten. En als je hem zelf op internet zet, ik vraag me dan af: Waarom zou je dat doen?

    Ellery schreef:
    (...)
    Ik ook hoor! Ik vind naaktfoto's of dingens in die richting online posten het slechtste manier ooit om "respect" van jongens te krijgen. Die gaan je toch als een voorwerp zien ipv een vrouw. Nou, ik heb echt zoveel liever respect van jongens dan dat ze gaan zitten kwijlen over mijn lichaam of erover dromen. Bah. ;/


    Ellery helemaal met je eens!


    Endergirl

    Opinor schreef:
    Eens. Natuurlijk heeft iedereen andere ideeën over naakt zijn en iemands lichaam en ik vind dat er iets mis met je is als je het op het internet zet. Zeker als dat vrijwillig is. Het is wel je lichaam waar je het over hebt en daar hoor je toch met, sorry voor mijn woordkeuze, waardigheid mee om te gaan. Dat zet je dan op het internet; een plaats waar alles altijd terug te vinden is. Zo kan het zijn dat anderen die foto's van je delen, maar ook als niemand dat doet, staan de foto's altijd ergens opgeslagen. De schade die je jezelf toebrengt met die foto's, want zo zie ik het, is daarmee definitief.


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Vind het gewoon raar er is iets mis mee . Er zit een draadje los in hun hoofd en dat hoort niet


    Endergirl

    Oneens, maar het is niet echt slim om te doen aangezien wat op internet staat er voor altijd opstaat.


    chaos makes the muse

    Sanders schreef:
    Oneens. Natuurlijk is er niks mis met ze. Als mensen vrijwillig naaktfoto's van zichzelf op het internet plaatsen, is dat hun eigen keus. Hoewel mensen toch vaak spijt krijgen.
    Als iemand daarentegen een naaktfoto naar zijn/haar vriend of vriendin stuurt en de foto vervolgens (onvrijwillig) door die vriend of vriendin op het internet geplaatst wordt, vind ik het wel dom van ze. Dat betekent nog steeds niet dat er iets mis met ze is. Fouten worden gemaakt.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Oneens, dat ze het doen is dom :P, maar er is niks mismmet ze


    JRF

    Er is niks mis mee als ze het zelf willen en zelf hebben gedaan en zeker weten dat ze het willen...
    Zie ik geen problemen , de kans is groot dat ze spijt krijgen , maar dat is hun eigenschuld

    Als het gebeurt zonder dat je het wilt, moet je misschien beter op letten welke foto's je door stuurt of geen foto's van je laten nemen als je naakt bent ....

    Tip voor meisjes die de vraag krijgen van jongens : mag ik een foto zien van jou in een BH...

    1.Pak een BH leg hem neer
    2.Pak een pasfoto en leg hem er in
    3.Maak een foto en stuur hem op.
    4.Theoretisch gezien is het dan een foto van jou in een BH...
    dus ze kunnen er niks van zeggen...

    Ik vind dat die mensen dat zelf mogen bepalen. Het is misschien sociaal niet geaccepteerd maar wat je met je lichaam doet is je eigen zaak. Mensen die zeggen dat je een zekere waardigheid voor je lichaam moet hebben, vind ik raar. Al plaats je honderd naaktfoto´s, als je jezelf dan nog maar waardeert en respecteert.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Opinor schreef:
    Eens. Natuurlijk heeft iedereen andere ideeën over naakt zijn en iemands lichaam en ik vind dat er iets mis met je is als je het op het internet zet. Zeker als dat vrijwillig is. Het is wel je lichaam waar je het over hebt en daar hoor je toch met, sorry voor mijn woordkeuze, waardigheid mee om te gaan. Dat zet je dan op het internet; een plaats waar alles altijd terug te vinden is. Zo kan het zijn dat anderen die foto's van je delen, maar ook als niemand dat doet, staan de foto's altijd ergens opgeslagen. De schade die je jezelf toebrengt met die foto's, want zo zie ik het, is daarmee definitief.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens. Alleen omdat je zoiets doet betekent het niet dat er iets mis met je is.
    Ik ben wel van mening dat het een schreeuw om aandacht is, die vaak voortkomt uit onzekerheid.
    Ik vind het dan ook erg triest als er zoiets gebeurd, omdat het vaak niet "de" aandacht opleverd waarnaar ze zo hard naar op zoek zijn.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 11:10 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss