• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Polen??? :'D
    Wauw.

    Yesss, hij is door. *O*

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 23:00 ]

    YEAH hij is doooooor. *O*
    Ze hebben hem echt expres als laatste bewaard hoor. D:


    Your make-up is terrible

    Er zitten echt landen bij waarbij ik denk van WHY? Polen bijvoorbeeld.


    That is a perfect copy of reality.

    Miserables schreef:
    Rusland heeft het optreden van Oostenrijk niet eens uitgezonden? Wat een onzin.


    Wauw.. Dieptriest.

    Vorig jaar is Turkije gestopt met uitzenden nadat twee vrouwen elkaar kuste. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Polen? Serieus?
    Hoe dan?

    Oostenrijk is door jaaaa (:

    Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar is Nederland door? Haha had het niet kunnen zien vanavond (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Yay voor Oostenrijk. ;D Hij mag van mij wel winnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elvenking schreef:
    Om eerlijk te zijn... Oostenrijk mag van mij wel in de top 3. Ik vind het echt mooi. Geen poespas, gewoon een man die zingt met een baard. Top. :Y)


    Helemaal mee eens! Samen met dat van Denemarken mijn lievelingsliedje voor deze avond ^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 0:00 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Haha ik vind dat nummer van wit-Rusland eigenlijk wel leuk, jammer dat bij zo'n inzending de hele tijd benadrukt moet worden dat het uit een dictatuur komt, want dan kan het nummer toch nog leuk zijn. Het gaat om liedjes Jan Smit, niet om de staatsvorm van een land.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Tootles schreef:
    Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar is Nederland door? Haha had het niet kunnen zien vanavond (:

    Nederland is door, maar dat was dinsdag al bij de eerste halve finale ^^ die heb ik alleen helaas gemist verder


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Nederland is door, maar dat was dinsdag al bij de eerste halve finale ^^ die heb ik alleen helaas gemist verder


    Oh dankjewel! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Mooie tijden. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:



    Mooie tijden. :Y)


    Oh my! xD prachtig gewoon!

    Wat is dat eigenlijk met Australië? (baby)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Oh my! xD prachtig gewoon!

    Wat is dat eigenlijk met Australië? (baby)


    Australië wil meedoen maar dat kan eigenlijk niet omdat ze niet Europees zijn(of in de buurt ervan)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben op zich wel blij met wie er dit keer door zijn gegaan, al had die Robin Thicke wannabe met zijn cheesecake er van mij niet bij gehoeven. Zijn nummer ging niet eens over cheesecake, dus het was nog misleidend ook. (cat)

    Conchita identificeert zich trouwens als genderneutraal en gebruikt vrouwelijke voornaamwoorden, dus eigenlijk is het zij/haar als je het over haar hebt. Ik zag wat mensen daar vragen over stellen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan