• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Pulsar schreef:
    Als ik het nog even over de belgische inzending, Axel Hirsoux, mag hebben.

    Ik vind het echt gemeen dat hij zelfs door de VRT wordt uitgelachen met zijn gewicht! Ze willen meer natuurlijke lichamen op tv wordt hij met zijn natuurlijk lichaam uitgelachen. Zo moedig je dikkere mensen natuurlijk aan om op TV enz. te komen.-,-


    Dat vind ik echt belachelijk! Die man heeft een geweldige stem, daar heeft zijn gewicht niks mee te maken. Ik wil te zware mensen echt niet aanmoedigen, maar om ze nou uit te gaan lachen?


    Your make-up is terrible

    Florreke schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het zelf niet beter had kunnen zeggen... waarom sla jij toch altijd de spijker op de kop? :Y)
    *voelt haar transgender-obsessie weer de hoogte inschieten*

    "Transgender-obsessie"? Ehm.. wat?


    ars moriendi

    Ik ben er nog niet uit of ik op IJsland, Hongarije of Finland ga stemmen. Ik vond Frankrijk stiekem ook wel een catchy liedje hebben, maar die zingen live alsof hun adamsappel dwars in hun keel ligt, helaas. Wie vinden jullie dit jaar de beste?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Ik ben er nog niet uit of ik op IJsland, Hongarije of Finland ga stemmen. Ik vond Frankrijk stiekem ook wel een catchy liedje hebben, maar die zingen live alsof hun adamsappel dwars in hun keel ligt, helaas. Wie vinden jullie dit jaar de beste?


    Ik ga voor Oostenrijk!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 23:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Taiteilijan schreef:
    Ik ben er nog niet uit of ik op IJsland, Hongarije of Finland ga stemmen. Ik vond Frankrijk stiekem ook wel een catchy liedje hebben, maar die zingen live alsof hun adamsappel dwars in hun keel ligt, helaas. Wie vinden jullie dit jaar de beste?

    Noorwegen, geen twijfel mogelijk. Dat nummer, de tekst en de uitvoering doen echt wat met mij.


    ars moriendi

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ik ga voor Oostenrijk, als je die baard wegdenkt is alles erg goed!

    Dan snap je de boodschap van die dame niet helemaal, denk ik. Die baard is namelijk een heel groot deel van haar persoonlijkheid, statement en act.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan snap je de boodschap van die dame niet helemaal, denk ik. Die baard is namelijk een heel groot deel van haar persoonlijkheid, statement en act.



    Ik ken die boodschap wel hoor, maar ik vind het gewoon... tja... raar.:')
    Maar, zij kan alleszinds op mijn stem rekenen, alleen al het fijt dat ze dit durft stem ik op haar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ribery schreef:
    (...)
    Noorwegen, geen twijfel mogelijk. Dat nummer, de tekst en de uitvoering doen echt wat met mij.


    Ik luister er toevallig nu naar. Het is echt een mooi nummer! Maar IJsland, Hongarije en Finland blijven toch mijn favorieten, denk ik. En ik vond Letland stiekem ook hartstikke leuk, maar ja, die waren al weg voordat de finale überhaupt begon.

    Ik snap trouwens niet waarom Polen door is en Israël niet.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind het echt raar dat mensen dat over Oostenrijk zeggen eigenlijk. 'Als je haar wegdenkt' of 'Als die baard er niet was'. Zo is ze nou eenmaal en dat hoort erbij. Alles bij elkaar.


    Your make-up is terrible

    Ik vind Hongarije wel leuk, maar ik ga nergens op stemmen want dat ik vind ik zonde van me geld :')

    Ik denk trouwens dat Nederland nog best wel kans kan maken, al is het niet echt een Eurovisie-lied. Tenminste, ik zag op enkele Engelse sites staan dat ze Nederland wel als een kanshebber zien.

    Wat zouden jullie er van vinden, als Australië volgend jaar mee zou mogen doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Ik vind het echt raar dat mensen dat over Oostenrijk zeggen eigenlijk. 'Als je haar wegdenkt' of 'Als die baard er niet was'. Zo is ze nou eenmaal en dat hoort erbij. Alles bij elkaar.


    Ik vind het gewoon raar, dat is alles. Het is nu ook niet echt iets alledaags.

    @Kairos
    Voor mij zou het niks uitmaken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kairos schreef:
    Ik vind Hongarije wel leuk, maar ik ga nergens op stemmen want dat ik vind ik zonde van me geld :')

    Ik denk trouwens dat Nederland nog best wel kans kan maken, al is het niet echt een Eurovisie-lied. Tenminste, ik zag op enkele Engelse sites staan dat ze Nederland wel als een kanshebber zien.

    Wat zouden jullie er van vinden, als Australië volgend jaar mee zou mogen doen?

    Haha, ik vind het geniaal dat dat land zo Songfestival verslaafd is. :'D Kwestie van tijd voordat het een globaal dingetje wordt..?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan snap je de boodschap van die dame niet helemaal, denk ik. Die baard is namelijk een heel groot deel van haar persoonlijkheid, statement en act.

    Het gaat vind ik om het nummer, als het een gewone vrouw of man was geweest, was het nog steeds zo goed vraag ik me af. Je hoort het vind ik niet te winnen omdat je persoonlijkheid commotie oproept.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Taiteilijan schreef:
    Ik ben er nog niet uit of ik op IJsland, Hongarije of Finland ga stemmen. Ik vond Frankrijk stiekem ook wel een catchy liedje hebben, maar die zingen live alsof hun adamsappel dwars in hun keel ligt, helaas. Wie vinden jullie dit jaar de beste?

    Ik vind Finland erg goed omdat dat bandje gewoon een lekker nummer heeft niet zo typisch songfestivalachtig (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Het gaat vind ik om het nummer, als het een gewone vrouw of man was geweest, was het nog steeds zo goed vraag ik me af. Je hoort het vind ik niet te winnen omdat je persoonlijkheid commotie oproept.

    Tsja, feit blijft dat een act pas staat als een huis wanneer alles klopt: zanger(es), tekst, melodie en de manier waarop het gebracht wordt. Als ze had gezongen als een kraai of het lied baggersaai was, had ik haar geen kans op een eerste plek gegeven. Nu klopt alles gewoon. De tekst heeft ook alles te maken met haar beleving van het transgender zijn.

    Maar ik ben het met je eens, ze heeft absoluut een voorsprong als het gaat om publiciteit en aandacht dankzij de politieke lading.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:53 ]


    ars moriendi