• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Oostenrijk mag winnen van mij. Denk fie man/vrouw even weg en je hebt een prachtig lied!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    nee ze gaan vast en zeker verliezen

    Square schreef:
    Ik ben op zich wel blij met wie er dit keer door zijn gegaan, al had die Robin Thicke wannabe met zijn cheesecake er van mij niet bij gehoeven. Zijn nummer ging niet eens over cheesecake, dus het was nog misleidend ook. (cat)

    Conchita identificeert zich trouwens als genderneutraal en gebruikt vrouwelijke voornaamwoorden, dus eigenlijk is het zij/haar als je het over haar hebt. Ik zag wat mensen daar vragen over stellen. ^^


    Ik heb gelachen om het eerste deel van je reactie.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 11:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Decimoway schreef:
    Oostenrijk mag winnen van mij. Denk fie man/vrouw even weg en je hebt een prachtig lied!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    De punten die Nederland gegeven heeft bij de tweede helft, online. :Y)


    Your make-up is terrible

    Decimoway schreef:
    Oostenrijk mag winnen van mij. Denk fie man/vrouw even weg en je hebt een prachtig lied!

    Zijn aanwezigheid maakt het lied niet minder, hoor. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Noorwegen gaf me werkelijk een brok in mijn keel. Prachtige tekst, prachtige melodie, prachtig gebracht. Sowieso dat die mag winnen van mij.


    ars moriendi

    Noorwegen was inderdaad ook mooi, maar Oostenrijk ook. Ik kan niet kiezen. c;
    Ik schat dat Nederland ongeveer in het midden komt, heel misschien iets hoger. Jullie?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarschijnlijk gaat Oostenrijk winnen om het politieke statement dat er dan gemaakt wordt though. Vooral nu we dat gedoe hebben met Rusland, weet ik zeker dat er flink gepromoot gaat worden om op deze vrouw te stemmen. Dit zag je al aan de airtime die ze kreeg in de greenroom en de overdreven reactie van de presentatrice.

    Ach, als ze nou niet kon zingen had ik het erg gevonden, maar ze deed het wel ontzettend goed gisteren. Toch hoop ik op Noorwegen.


    ars moriendi

    Decimoway schreef:
    Oostenrijk mag winnen van mij. Denk fie man/vrouw even weg en je hebt een prachtig lied!

    Eh, hoezo zou je hem weg moeten denken? Dat slaat eigenlijk nergens op.

    Assassin schreef:


    De punten die Nederland gegeven heeft bij de tweede helft, online. :Y)

    Wooh. (: Ik heb meegestemd.
    En ik kan nog steeds niet geloven dat Polen door is en zelfs hierbij op de 5e plek staat.

    Haar, mensen. Conchita is geboren als Tom, maar als Conchita gebruikt ze zij/haar, dus niet hij/hem. :Y)

    En ik vind ook dat Oostenrijk mag winnen (hoewel ik Hongarije, Finland en Noorwegen eveneens geweldig vind) maar daarbij hoeft absoluut niets te worden weggedacht. Het nummer is gewoon heel mooi en ze zingt het geweldig, dat is meer dan voldoende. :3 En het zou inderdaad een mooi politiek statement zijn, maar wat me eigenlijk nog meer zou interesseren is de sociale impact. Dit soort rolmodellen zijn hard nodig in media, zelfs al is het via Eurovision.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haar, mensen. Conchita is geboren als Tom, maar als Conchita gebruikt ze zij/haar, dus niet hij/hem. :Y)

    En ik vind ook dat Oostenrijk mag winnen (hoewel ik Hongarije, Finland en Noorwegen eveneens geweldig vind) maar daarbij hoeft absoluut niets te worden weggedacht. Het nummer is gewoon heel mooi en ze zingt het geweldig, dat is meer dan voldoende. :3 En het zou inderdaad een mooi politiek statement zijn, maar wat me eigenlijk nog meer zou interesseren is de sociale impact. Dit soort rolmodellen zijn hard nodig in media, zelfs al is het via Eurovision.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Haar, mensen. Conchita is geboren als Tom, maar als Conchita gebruikt ze zij/haar, dus niet hij/hem. :Y)

    En ik vind ook dat Oostenrijk mag winnen (hoewel ik Hongarije, Finland en Noorwegen eveneens geweldig vind) maar daarbij hoeft absoluut niets te worden weggedacht. Het nummer is. gewoon heel mooi en ze zingt het geweldig, dat is meer dan voldoende. :3 En het zou inderdaad een mooi politiek statement zijn, maar wat me eigenlijk nog meer zou interesseren is de sociale impact. Dit soort rolmodellen zijn hard nodig in media, zelfs al is het via Eurovision.


    Ik denk dat ik het zelf niet beter had kunnen zeggen... waarom sla jij toch altijd de spijker op de kop? :Y)
    *voelt haar transgender-obsessie weer de hoogte inschieten*


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Als ik het nog even over de belgische inzending, Axel Hirsoux, mag hebben.

    Ik vind het echt gemeen dat hij zelfs door de VRT wordt uitgelachen met zijn gewicht! Ze willen meer natuurlijke lichamen op tv wordt hij met zijn natuurlijk lichaam uitgelachen. Zo moedig je dikkere mensen natuurlijk aan om op TV enz. te komen.-,-


    Queer zijn is gewoon alles