• Naar het idee van Styles




    One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

    • Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    • Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.


    Bowties were never Cooler

    [mensen zijn aan het roepen dat ze uit elkaar gaan ;(]

    Harry Styles
    Er was een soort gevecht ontstaan, tussen Zayn en mijn broek. Het voelde allemaal heel raar zo tegen mijn achterste en ik grijnsde tegen Zayn zijn lippen. Als ik had kunnen meewerken had ik het gedaan, maar ik zou niet weten hoe. Toen Zayn zijn handen eenmaal in mijn boxer zaten en zijn warme vingers mijn huid raakte, duwde ik mijn onderlichaam, meteen tegen die van hem. Zayn reageerde meteen en mijn adem bleef even in mijn keek hangen bij zijn heupen die hij stevig maar voren duwde en zijn vingers die zich die in mijn achterste boorden. Ik gromde zachtjes en mijn handen verlieten zijn achterwerk,
    Om zich te verplaatsten naar zijn flanken, waar mijn nagels zachtjes overheen begonnen te krassen. Het ontbijt en interview waren allang naar de achtergrond verdwenen en totaal niet meer van belang. Ik piepten zachtjes toen Zayn de zoen stopten en mijn ogen sprongen vel open. Als hij nu wilde stoppen, was hij echt nog lang niet jarig. Gelukkig voor ons allebei, had Zayn andere plannen. Zayn wist mijn zwakke plekjes en maakte hier gretig gebruik van. Genietend kantelde ik mijn hoofd iets naar achter en sloot ik mijn ogen weer. Ik humde zachtjes en voelde onze lichaam zachtjes tegen elkaar schuren. Alleen de stof van mijn broek hield het grootste gedeelte van het gevoel tegen, waardoor ik Zayn zijn heupen vastgreep en gretig tegen mijn onderlichaam aanduwde. Ik moest even naar adem happen, maar al snel viel er ren mix van wat gebrabbel en gekreun over mijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [We zullen zien]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Harry's reactie was eigenlijk precies hetgeen waar ik op had gehoopt, en waar we nu geen tijd voor hadden. Dat was voor nu erg pech want tot iemand ons tot stoppen dwong ging ik hier niet mee ophouden. Daarbij maakten zijn acties mij ook compleet het hoofd op hol en klonk er dus een misschien iets te luide grom door de kamer door zijn nagels die op dit moment waarschijnlijk bloedrode strepen aan het veroorzaken waren op mijn heupen. Ik had nog een idee om Harry nog iets beter te kunnen bespelen en hopelijk wat meer uit te lokken, maar dat betekende wel dat ik de zoen moest breken. Hij stopte me gelukkig niet en al snel drukte ik kusje na kusje in zijn nek terwijl ik een gehum uit zijn keel hoorde komen. Toch duurde het niet lang voor er weer een rilling over mijn rug liep en ik ongepland mijn tanden in zijn nek zonk doordat hij zijn onderlichaam wel erg stevig tegen het mijne duwde. Hij had nog een broek aan, maar zo met alleen een dun lapje stof van een oude boxer ertussen werd het mij allemaal een beetje oneerlijk. Een grom rolde zacht over mijn lippen en ik zoog zijn huid en het bloed eronder omhoog op het plekje tussen mijn tanden terwijl ik met moeite mijn handen uit zijn boxer wurmde en naar zijn voorkant verplaatste. Ik geen broek, dan hij ook maar geen broek, dat leek me wel zo eerlijk. Ik frummelde wat met de knoop van zijn broek, die open sprong het moment dat ik terugtrok van zijn huid en mijn ogen op het prachtige rode plekje richtte. "Ik denk dat je een sjaal om moet vandaag, Hazza." zei ik met een ondeugende grijns voor ik zonder pardon zijn broek van zijn heupen sjorde, waardoor zijn boxer meekwam. "Je vind het toch niet erg he, dat ik jou ook nog even help met je kleding voor straks?" vroeg ik voor ik hem met grote nu echt ondeugende ogen aankeek.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    God, wat had ik dit gemist. Heel dit intieme contact, maakte zoveel bij me los. Het voelde allemaal zo fijn. Zayn zijn lippen in mijn nek, zorgde ervoor dat mijn nagels zich in zijn vel boorden. Een gesmoorde kreun verliet mijn mond, toen hij zijn tanden in mijn vel zetten en ik scheurde mijn onderlichaam tegen dat van hem. Wat wild wilde ik hem graag. Mijn oven schoten open, toen Zayn het bloed naar de oppervlakte van mijn huid begon te zuigen en mijn nagels pinde zich weer in zijn huid. Dat werd zeker een afdruk en normaal had ik daar echt niet blij mee geweest. Het kon me nu alleen helemaal niets meer schelen. Ik voelde Zayn zijn handen uit mijn broek trekken en grijnsde ondeugend toen hij aan mijn broeksknoop begon te schorren. 'Je word bedankt.' Grijnsde ik, terwijl mijn vingertoppen zachtjes over zijn onderrug gleden. Voor een second keek ik naar beneden, terwijl Zayn mijn broek en onderbroek, zonder pardon naar beneden trok. 'Als je zo doorgaat, mag je me ook met wat anders helpen straks.' Grijnsde ik uitdagend. Ook mijn handen verplaatste zich ook naar de voorkant van Zayn zijn lichaam en grijnzend trok ik even aan de zoom van zijn boxer. Ik liet hem terug tegen zijn huid ketsen, draaide ons zonder pardon om en duwde Zayn op het bed. Ik trapte mijn broek en boxer uit en kroop grijnzend op hem. Echt niet dat hij nu nog van me afkwam. Liefdevol begon ik hem weer te kussen, terwijl mijn handen zijn shirt weer omhoog duwde. Het was natuurlijk niet eerlijk dat ik nu naakt was en hij zijn shirt en boxer nog aanhad. Helemaal niet als je naging dat ik al bijna klaar was geweest met mezelf aankleden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Ik grinnikte bij zijn woorden. "Alsjeblieft hoor, schatje." zei ik met een scheve glimlach voor ik zijn broek los kreeg en deze zonder pardon met zijn boxer omlaag te trekken. Nu was ik echt over de grens gegaan en het maakte me echt geen zak uit. Zijn uitdagende woorden terug deden me grijnzen. Jammer genoeg bleef hij klieren. Toen het elastiek terugklapte tegen mijn huid kwam er een grom uit mijn keel. Hij wist dat ik daar niet tegen kon. Ik greep zijn heupen vast, maar dat kon niet voorkomen dat ik achterover op het bed klapte. Ik klauwde naar zijn heupen, maar kon geen grip krijgen en lag al snel hulpeloos op het bed met een enigsinds dolle blik in mijn ogen. Hij ging me hier echt niet hier achterlaten, want dan kwam ik hem halen. Gelukkig was dat nergens voor nodig en kroop hij over me heen. Eigenlijk direct legde ik mijn handen weer op zijn achterste en zoende hem maar al te gretig terug. Allebei waren we grotendeels aangekleed geweest, maar nu was hij alweer naakt en ik wist vrij zeker dat ik snel zou volgen. Zijn handen onder mijn shirt brandden op mijn huid en zijn lippen op de mijnen. Het voelde echt geweldig, misschien juist omdat het zo lang had geduurt voor we weer zo lagen, maar het had echt te lang voor mij. Ik drukte mijn heupen omhoog en tegelijkertijd zijn heupen naar beneden, zodat onze heupen weer tegen elkaar schuurden. Het was nu al lastig om niet te grommen en te kreunen en ik had nog wel kleren aan. Straks zou het echt lastig zijn, maar ook geweldig. Ik gaf deze jongen echt te weinig aandacht en had er veel spijt van, want zo kloten was echt heel erg fijn en leuk. Niet alleen voor wat zou volgen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Met mijn broek al op mijn enkels, wist ik dat dit nog maar het begin was. Zeker omdat we beide behoorlijk goed wisten hoe we spelletjes moesten spelen. Net zo goed als ik wist dat Zayn er niet tegen kon als ik het elastiek van zijn boxer tegen zijn huid liet kletsen. Precies de reden dat ik het juist wel deed. Hij greep mijn heupen vast, maar dit liet ik niet toe en zonder pardon duwde ik hem op bed. En echt, ik wilde hem bespringen. Ik trapte mijn broek en boxer helemaal uit, voordat ik op hem kroop. Mijn lippen duwde ik meteen gretig op die van Zayn, terwijl mijn handen zich weer een weg onder zijn shirt vonden. God wat zat dat ding in de weg. Maar voordat ik er iets aan kon doen, werd ik zwaar afgeleid, omdat Zayn het nodig vond om me totaal van de kaart te brengen door onder heupen tegen elkaar te scheuren. Ik moest abruut stoppen met kussen, omdat ik naar adem moest happen en er een enorme kreun over mijn lippen kwam rollen. Dit was echt zo niet eerlijk en ik was er ook wel snel klaar mee. Zonder pardon trok ik Zayn zijn shirt uit. Mijn lippen verplaatste zich via zijn gezicht, naar zijn nek, door naar zijn torso. Geen plekje sloeg ik over, terwijl ik mezelf steeds verder naar beneden te verplaatsen. Het was gewoon een excuus om Zayn zijn boxer goed uit te kunnen trekken. En dat deed ik dan ook met een ruk, zodra mijn lippen boven zijn elastiek stonden. Kijk, nu was het wat eerlijke verdeeld allemaal. Ik naakt, hij ook naakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Zijn koele handen lieten onder mijn shirt withete patronen achter op mijn warme huid. Het voelde heel erg goed, ondanks dat er nog niet echt iets was gebeurt nadat hij me had besprongen. Mijn handen grepen zich nu toch weer vast aan zijn heupen zoals eerder en drukten ze omlaag zodat nu onze heupen tegen elkaar schuurden met alleen mijn boxer ertussen, al was ik er vrij zeker van dat dat ook niet lang zou duren. Mijn randen boorden zich in mijn onderlip om zelf niet te grommen en te kreuken terwijl Harry abrupt de zoen stopte om zelf naar adem te happen en te kreunen, waardoor er een grijns rond mijn mondhoeken speelde. Ik speelde dit niet eerlijk, maar hij ook niet, dus dat maakte niet uit. We speelden het allebei nooit eerlijk en dat was nog wel het leuke. Bijna direct erna was mijn shirt ook uit en lagen mijn handen boven mijn hoofd daardoor. Ik had weinig, eigenlijk geen, tijd om me te herstellen want zijn lippen die mijn lichaam afgingen zorgden ervoor dat ik van binnenuit begon te gloeien van genot. Ik sloot mijn ogen en haast dierlijk zacht gegrom kwam uit mijn keel. Ik genoot hier heel erg van, zo erg dat zijn plotse beweging waarmee mijn boxer uit werd getrokken mijn ogen deed openschieten. De koele lucht en de warme stroom van zijn ademhaling over mijn naaktheid zorgden samen voor een sterke siddering die door mijn lichaam ging. Nu greep ik naar zijn krullen en vlocht mijn handen erdoor. "Niet stoppen..." gromde ik hees. Dit was allemaal echt niet bedreigend of wat dan ook bedoelt, maar ik genoot hier gewoon te veel van en wilde zo graag dat hij door zou gaan. Ik klonk nou eenmaal als een hitsige panter als ik opgewonden was.


    Bowties were never Cooler

    [Geen idee hoe een hitsige panter klinkt, maar goed]


    Bowties were never Cooler

    [Dat was vreemd, sorry(flower)]


    Bowties were never Cooler

    [hahaha, dit was echt briljant! ]

    Harry Styles
    Noemde me egoïstisch. Ik vond het heerlijk om Zayn zo even voor mezelf te hebben. Alleen met hem dit spel te spelen. Begreep me niet verkeerd. Met zijn alle was ook altijd dikke pret. Maar ik was hier zo aantoe. Even een op een. Even alleen van elkaar genieten. En genieten ging ik zeker. Zolang de rest ons niet kwam halen omdat we wegroesten dan. De reden dat ik de deur snel opslot deed, voordat ik Boven op Zayn, op het bed dook. Echt niet dat ik iemand dit nog liet verstoren. Het enige probleem was dat Zayn nu duidelijk aan zet was en nog valsspeelde ook door zijn kleding nog half aan te hebben. Maar daar wist ik wel iets op. Gewoon de spelregels veranderen heten dat. Zijn huid gloeide tegen mijn lippen, die zich een weg naar beneden kuste nadat ik zijn shirt had uitgetrokken. Ik kuste zachtjes zijn sekslijntjes, terwijl ik met een ruk zijn boxer naar beneden trok. Ik beet even in zijn huid toen zijn handen zich plots in mij. Haar haakten en gromde zachtjes. Zachter dan dat Zayn zelf deed. Een enorme grijns ontstond er op mijn gezicht. 'Waarmee? Wat wil je dat ik doe zaynie.' Gromde ik hitsig. Mijn nagels krasten zachtjes langs zijn bovenbenen, steeds verder omhoog. Ik keek door mijn wimper door naar Zayn zijn gezicht, terwijl het puntje van mijn tong over zijn sekslijntjes gleed. Mijn vingers gleden Sensueel over zijn schaamstreek, maar ik raakte verder nog niets aan. Daar moest Zayn toch echt wel iets meer voor doen. Gewoon omdat ik nu degene was die aan zet was. Oke en misschien ook wel omdat ik gewoon van plagen hielt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 1:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Ik gromde toen Harry zijn lippen over mijn sekslijntjes gingen en zijn boxer met zijn magere vingers uittrok. Ik greep naar zijn haren en liet nog een flinke grom gaan bij zijn tanden in mijn huid. Ik vlocht mijn vingers verder door zijn haren terwijl ik gromde dat hij niet moest stoppen. Zijn hitsige gegrom zorgde ervoor dat ik nog erger opgewonden raakte, maar zijn woorden deden me geirriteerd grommen. Door zijn geplaag deed me erger grommen en mijn spieren spannen, waardoor ik ook nog eens steviger zijn krullen vastpakte. "Pestkop. Je weet wat ik wil." gromde ik voor ik zijn hoofd wat omlaag drukte. "Of omdraaien." siste ik met een haast wilde blik in mijn ogen. Ik vond het geweldig zo samen, maar ik merkte ook dat dit te lang geleden was. Ik had te lang niet dit gevoel gehad of was zo met een van mijn vriendjes omgegaan. Nu merkte ik nu pas hoe erg ik hiernaar hunkerde. De liefde was geweldig, maar plek voor pure lust als dit was er maar weinig. Ik miste het soms erg, want voorheen was ik een jongen die alleen eigenlijk maar lust kende. De liefde was geweldig, begrijp me niet verkeerd, maar soms was het te weinig liefde en te weinig lust. "Kom op, Hazzie. Geef me wat. Je weet dat je het dubbel en dwars terug krijgt." siste ik hem verleidelijk toe in de hoop dat hij me zou geven wat ik wilde. Ik zou zeker mijn belofte nakomen, maar het was nu wel duidelijk, zelf zonder woorden, dat ik heel opgewonden was en niet veel geplaag meer aan kon voor ik knapte. Wat betekende dat ik hem zonder pardon zou nemen door hem om te draaien, maar daar had ik nu nog een enkel grijnsje zelfbeheersing voor.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styled
    Het was duidelijk dat Zayn totaal geen geduld meer had. Zijn geriorteerde gegrom deed me grijnsen. Zijn handen klemde strak in mijn krullen en nu was ik degene die dreigend gromde toen hij me naar beneden duwde. Mijn nagels pinde zich even in Zijne huid. Met grote pupillen keek ik de jongen onder me even aan. De druk in mijn buik was zwaar aanwezig en ik maakte het ook alleen maar moeilijker voor mezelf. Langzaam schoof ik nog wat naar achter. Ik bleef Zayn strak aankijken, terwijl ik me voorover boog. Ik hield ervan als hij smeekten. 'Of allebei.' Hijgde ik hitsig, voordat ik zijn erectie vastpakten. Met het punt van mijn tong streelde ik van onder naar boven langs zijn schacht. Terug boven, nam
    Ik hem langzaam in mijn mond een zoog ik zachtjes aan zijn top. Ik bleef Zayn aankijken om zijn reactie te blijven pijlen. Met Een hand hield ik zijn stam vast, terwijl ik hem langzaam begon te bevredigen., terwijl mijn hardere hand over zijn lichaam naar boven gleed. Mijn nagels kraste speels over zijn tepel, waarna ik deze tussen mijn vingers pakten en ze speels wat ronddraaide. Wel zachtjes natuurlijk, want we wilde niet dat Zayn pijn had. Mijn tanden kraste af en toe over zijn schacht. Ik deed dit nooit echt graag omdat ik veelte onzeker was over mijn kunnen. Straks vond Zayn het helemaal niets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Harry schoof bij mijn woorden wat naar achter, waardoor mijn grip op zijn krullen strakker werd. Zijn woorden deden mijn ogen wat opzetten, maar zijn acties deden me naar adem happen. Mijn vingers sloten zich, als dat kon, steviger om zijn haren en van genot stootte ik zonder er iets aan te kunnen doen mijn heupen wat omhoog. Toch kon ik mijn geluiden nog tot mijzelf houden tot hij aan mijn tip begon te zuigen. Een lage grom rolde uit mijn borst en door de kamer. Harry deed dit eigenlijk nooit en ik wist niet waarom, want hij was er echt enorm goed in. Het werd naar mate het duurde alleen maar beter. Met mijn handen duwde ik zijn hoofd wat omlaag terwijl mijn rug zich kromde en ik mijn hoofd in mijn nek gooide. De rauwe hese hitsige grommen bleven over mijn lippen rollen. Harry stond dan wel bekend als womanizer, hij wist zeker wel hoe hij zijn vriendje kon doen genieten en tot extase kon drijven. Het voelde zo enorm geweldig en een waas van extase en genot overspoelde me. Er was al lang geen weg meer terug, maar de noodrem was nu ook overboord. Wat er ook zou gebeuren, ik zou mijn beurt krijgen en Hazza de zijne. De tijd, het interview, het concert, de rest van de wereld, het maakte me geen zak meer uit. Dit moment liet ik niet meer stoppen of van me afpakken, door niemand. Ik duwde hem nog iets dichter met zijn mond naar mijn kruis terwijl ik al grommend van genot genoot van zijn handen op mijn lid en lichaam. Dit was echt een van de beste blowjobs die ik ooit had gehad... En het was nog niet eens klaar.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik zat klem. Ik kon werkelijk geen kant weer op. Zayn zijn haren zaten zo strak in mijn haren geklemd, dat hij bijna pijn deed. Ik liet hem me liever nemen, maar volgens mij had ik niet echt een keuze opgekregen. Als Zayn iets wilde, kreeg hij het, als het op seksegegebied aankwam. Niet dat ik het erg vond. Maar fijn was anders. Daarbij deed ik dit bijna nooit. Straks vond hij het helemaal niet lekker. Ach, Zayn kennende zou hij me dan wel stoppen. Desnoods vroeg ik hem het me te leren op een van de andere jongens. Maar voorlopig kreeg ik het idee dat ik het er goed vanaf bracht, door de geluiden die Zayn produceerde. De druk op mijn hoofd door zijn handen werd zwaarder en toe Zayn zijn heupen naar voren bewoog, moest ik me best doen niet te kokhalzen. Ik ging iets verzitten en kantelde mijn hoofd iets, zodat het voor mij makkelijker zou zijn, als Zayn echt wilde gaan deeptrothen. Het tempo versnelde ik wel iets. Het enige wat ik niet wilde was dat hij al klaar kwam. Daar had ik namelijk een andere manier voor, waardoor ik ook nog wat plezier zou beleven. Daarbij wilde Zayn toch wel. Als hij maar dominant kon zijn volgens mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''