• Naar het idee van Styles




    One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

    • Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    • Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Harry's strelingen maakten alles compleet. Toch was ik eigenlijk te uitgeput en te overdonderd om het compleet te kunnen waarderen. Zijn grijns kwam duidelijk door het feit dat hij toch mijn onmogelijke plek had weten te vinden. Ik drukte zacht kusjes op zijn hele gezicht uit dankbaarheid en om te kalmeren. Het hielp maar een klein beetje. Toch wilde ik niets liever dan gewoon slapen met de krullenbol tegen mijn rug. Op een of andere manier vond ik dat met Harry fijner dan hem in mijn armen houden als we beiden gelukkig waren. Ik heeg hees dat als de anderen het interview deden wij nog een tijdje konden slapen. Ik zag hem naar zijn telefoon grijpen na wat onverstaanbaar gebrom. Ik keek mee en sloeg toen mijn armen om hem heen. Hij begon over de wondjes te gaan die hij had gemaakt, waar ik er velen van had, maar ik voelde er geeneen. Mijn lichaam was te erg gevult met extase. Daarbij had ik hem ook niet havenloos achtergelaten. "Je vingers zijn heerlijk, Haz. Maar maak je geen zorgen over die wondjes. Jij hebt ze ook en een paar shows in lange mouwen lopen is ook geen ramp. "mompelde ik zacht. Mijn ademhaling was inmiddels door zijn zachte aanrakingen weer enigsinds normaal geworden. Ik aaide zacht door zijn krullen. "Ik hou van je, Harry. Vergeet dat alsjeblieft nooit meer. Hoe bot ik ook tegen je doe. Ik hou evenveel van jou als van alle jongens en je hebt een heel speciaal en eigen plekje in mijn hart." fluisterde ik in zijn oor voor toch echt mijn ogen begonnen dicht te zakken. Dit meende ik ten zeerste. Ik was alleen zo moe, dat ik het me morgen waarschijnlijk niet zou herrinderen. "Iemand belt ons wel wakker." mompelde ik nu duidelijk half slapend met mijn ene hand in zijn krullen en de ander op zijn heerlijke voor mij koele rug. Nu waren we beiden straalkacheltjes van extase, liefde en passie, maar voor mijn gevoel bleef deze lieve krullenbol altijd heerlijk koel.


    Bowties were never Cooler

    Microwave schreef:
    [Sorry, dat ik al een tijdje niet gepost heb!]

    Niall Horan
    Met een half oor luisterde ik naar Zayn die iets over met z'n allen ontbijten tegen me zei. Ik propte het laatste stukje van het croissantje mijn mond in en knikte daarna als goedkeuring.
    'Is goed. Ik dek de tafel wel.' Ik stond op, om mijn woorden ook echt om te zetten naar daden. Allereerst opende ik de kast waar alle borden en bekers stonden. Van beide pakte ik er vijf en liep daarmee terug naar de eettafel. Vervolgens zorgde ik ervoor dat ook de messen, verschillende soorten beleg en een box met cornflakes. Het enige wat nog miste was de melk en koffie, maar die zou ik zo wel pakken. Eerst ging ik me omkleden, want ik was inmiddels helemaal opgedroogd. Met een aantal grote stappen ging ik de trap op. Op de overloop stonden alle deuren wijd open, maar één was gesloten. In dit huis betekende dat vaak maar één ding. Met een grijns liep ik er langs. Wat nou met zijn allen ontbijten. Bij mijn eigen kamer ging ik naar binnen. De deur liet ik gewoon open, ik had niks te verbergen. Niet meer. Ik haalde de handdoek van mijn heupen en wierp hem in een hoekje. Die ruimde ik nog wel eens op. Eerst pakte ik een schone boxer uit de onderste la van mijn kast en trok die aan. Daarna gooide ik de kastdeuren open en ging op zoek naar een leuk setje kleding. Uiteindelijk koos ik voor wat simpele kleren: een gewone jeans, een wit shirt en een donkerrood vest. Voor een interview zou dat genoeg zijn en 's avonds bij het concert kreeg ik toch kleding van onze styliste. Langzaam begon ik met aankleden. Opschieten hoefde ik toch niet, sommige mensen in het huis waren nog bezig met andere dingen.


    [Ik wil ook niet dat deze doodloopt. Dit is het laatste wat ik had geschreven. Zal ik anders nog wat schrijven?]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 19:33 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Dat zou fijn zijn]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nooit dat ik dit bed snel zou verlaten. Ik was helemaal uitgeput en het enige wat ik wilde was slapen met Zayn zijn heerlijke warme rug tegen die van mij. Dat interview kon me gestolen worden, dus ik sms'te de rest dat ze het maar zonder ons moesten doen. Het was niet wat hoorde en ik zou waarschijnlijk uit mijn stekker gaan als een van de andere dit bij mij zouden flikken, maar ik kon het echt allemaal even niet meer aan. Daarbij, waren we waarschijnlijk toch al veelte laat en zouden ze niets aan ons hebben. Daarbij was dit, het feit dat onze huid straks vol gescholden zou worden, het meer dan waard. Mijn vingers streelde zachtjes over Zayn zijn kapotte huid en hij verzekerde me dat het niets uitmaakten. ik bromde zachtjes en liet mijn handen stilliggen. Ik keek langzaam op toen Zayn zijn hand door mijn haar haalde en me verzekerde dat hij van me hield. Ik glimlachte klein vormde mijn lippen. 'Ik ook van jou Zayn. Heel veel.' Mompelde ik al net zo zachtjes terug. Ik drukte nog een klein kusje op zijn lippen, voordat ik de deken iets over ons heen trok en mijn ogen sloot. Het zou een kwestie van seconde zijn voordat ik vertrokken was naar dromenland.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Harry zijn lieve antwoordje deed me stralen en ik nam maar al te graag zijn kusjes in ontvangst. Toch was het wel duidelijk dat we allebei doodmoe waren. Bij zijn gebaar met de dekens liet ik hem grotendeels los, op zijn hand na, en rolde zodat onze ruggen tegen elkaar lagen. Onze vingers lagen verstrengeld op het punt waar onze heupen elkaar raakten. Dit was echt de fijnste manier om met deze krullenbol te slapen. Mijn ogen werden toh al snel erg zwaar en na me nog iets fijner tegen hem aan te hebben genestelt zou de slaap snel komen. Als we wakker zouden worden zouden we hele grote problemen over ons heen krijgen van het management en waarschijnlijk ook van de jongens, maar dat kon me nu echt niets meer schelen. Met een paar tweets en een belletje naar de interviewer zou alles opgelost zijn. Langs gaan was misschien beter om ons excuus aan te bieden, al voelde ik me nu zeker niet schuldig. Het was geweldig geweest, ongelofelijk bijna, maar zo heerlijk dat dit echt wel vaker zou voorkomen. Voor nu wilde ik maar een ding en dat was slapen. Mijn ogen vielen dicht en ik mompelde nog zacht "Weltruste" voor ik diep wegzakte in dromenland.


    Bowties were never Cooler

    [Hoe gaan we nu verder dan. want ze liggen allebei te slapen en de rest reageert nog altijd niet. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hmmm...]


    Bowties were never Cooler

    [das duidelijk ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Even denken, sorry.]


    Bowties were never Cooler

    [Iedereen heeft n berichtje gehad. Dus ze weten dat dit nog bestaat... We zouden kunnen skippen, maar wat dan? Er zijn geen boze bandleden ofzo om ze wakker te bellen of wat]


    Bowties were never Cooler

    ( Of ze willen er niets van weten of weten niet wat te doen. ^^ en, uh, hi )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heya! Hmmm, wat te doen? Jij ideeen?]


    Bowties were never Cooler

    [Trio van maken met Lou, Zaynieboo en Hazza? Dat die zo binnnkomt van wtf guys, maar dat ze dan zijn boosheid willen wegnemen ofzo?]


    Bowties were never Cooler

    [haha kan gewoon ;x]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 21:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja toch?(flower)]


    Bowties were never Cooler