• Naar het idee van Styles




    One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

    • Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    • Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn genot was niet te beschrijven. Hij was hier echt enorm goed in. Ik werd helemaal gek, maar toen ik hem voelde verzitten en zijn tanden iets harder over mijn schacht voelde gaan werd het me te veel. Een drukkend gevoel vulde mijn onderlichaam. Voorzichtig trok ik Harry van me af en keek hem met wilde ogen aan. "Dat was geweldig, Haz." gromde ik hees en enigsinds buiten adem tegen hem terwijl mijn vingers zich ontspanden. Ik aaide even door zijn krullen. "Kom eens hier. Laat je me mooie gezichtje eens zien." gromde ik hitsig voor ik mijn handen op zijn schouders legde. Ik wilde nog niet komen, want dat zou het begin van het einde betekenen. Daarbij had ik nog wel een plannetje of twee met de krullenbol voor we klaar zouden zijn, als het aan mij lag. We hadden krap tijd en konden elk moment gestoord worden, maar ons nu storen was gevaarlijker dan mij op een ochtend na 4 uur slaap met een fikse kater wakker maken, wat echt spelen met je leven was. Ik was wel vaker dan eens gewoon slapend vervoerd omdat zelfs de security en Louis geen zin had om me wakker te maken. Nu waren we samen en ik was nog linker dan een bloedruikende tijger als iemand ons zou storen. Ik kraste zacht met mijn nagels over zijn schouders. Dit was niet om hem pijn te doen, maar ik kon het gewoon niet laten. Hij was te leuk, dit was te lang geleden en het gevoel was enorm geweldig.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik had me eroverheen gezet. Ik was nu toch bezig en Zayn leek er van te genieten. Ik ging iets verzitten toen hij me iets meer op mijn hoofd drukten, zodat hij dieper kon komen. Blijkbaar een foute zet, want meteen trok hij me voorzichtig omhoog. Met grote ogen keek ik hem aan en zetten ik mijn handen naast hem in het matras. Ik wilde hem vragen of ik werkelijk zo slecht was als ik dacht, maar hij gaf me de tegengestelde worden. Een rode blos kwam op mijn wangen en zachtjes streek ik met mijn vingers over zijn borstkas. Als een hond die door zijn baas geroepen werd, schoof ik meteen weer naar voren en kwam ik boven hem hangen toen hij daar om vroeg. Hij zach er echt behoorlijk verhit uit en het was maar al te sexy. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem. Het was een klein plakkerig kusje, net als degene die volgde. Ik kust me een weg naar zijn sleutelbeen en bleef daar plakken. De rust was iets teruggekeerd, maar maakte me niet minder opgewonden. Zachtjes duwde ik mijn onderlichaam tegen die van hem, terwijl mijn lippen zich vastzogen aan zijn huid. Heel kort maar, want ik wilde geen afdruk achterlaten. Ik beet zachtjes in zijn vel, voordat ik weer terug boven zijn gezicht kwam hangen. Zijn nagels krasten in mijn schouders en onschuldig keek ik hem aan, voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukten. Wetend dat dit nog lang niet afgelopen zou zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, dat ik al een tijdje niet gepost heb!]

    Niall Horan
    Met een half oor luisterde ik naar Zayn die iets over met z'n allen ontbijten tegen me zei. Ik propte het laatste stukje van het croissantje mijn mond in en knikte daarna als goedkeuring.
    'Is goed. Ik dek de tafel wel.' Ik stond op, om mijn woorden ook echt om te zetten naar daden. Allereerst opende ik de kast waar alle borden en bekers stonden. Van beide pakte ik er vijf en liep daarmee terug naar de eettafel. Vervolgens zorgde ik ervoor dat ook de messen, verschillende soorten beleg en een box met cornflakes. Het enige wat nog miste was de melk en koffie, maar die zou ik zo wel pakken. Eerst ging ik me omkleden, want ik was inmiddels helemaal opgedroogd. Met een aantal grote stappen ging ik de trap op. Op de overloop stonden alle deuren wijd open, maar één was gesloten. In dit huis betekende dat vaak maar één ding. Met een grijns liep ik er langs. Wat nou met zijn allen ontbijten. Bij mijn eigen kamer ging ik naar binnen. De deur liet ik gewoon open, ik had niks te verbergen. Niet meer. Ik haalde de handdoek van mijn heupen en wierp hem in een hoekje. Die ruimde ik nog wel eens op. Eerst pakte ik een schone boxer uit de onderste la van mijn kast en trok die aan. Daarna gooide ik de kastdeuren open en ging op zoek naar een leuk setje kleding. Uiteindelijk koos ik voor wat simpele kleren: een gewone jeans, een wit shirt en een donkerrood vest. Voor een interview zou dat genoeg zijn en 's avonds bij het concert kreeg ik toch kleding van onze styliste. Langzaam begon ik met aankleden. Opschieten hoefde ik toch niet, sommige mensen in het huis waren nog bezig met andere dingen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    Dat Harry direct omhoog kwam toen ik het vroeg was verrassend, maar ook wel eens fijn voor de verandering. Dit keer leek het erop dat er ondanks het geplaag weinig echte strijd voor dominantie zou zijn. Het was nieuw, maar ik vond het wel best. Zijn lippen kusten klef de mijnen en ik kuste hem maar al te graag klef terug. Het was wel klef, maar toch ook weer erg prettig op een rare manier. Eigenlijk de complete rits van gevoelens die Harry me op dit soort momenten kon geven was geweldig en uniek voor hem. Voor mij in ieder geval was zo'n onderonsje met elk van mijn vriendjes anders en dat was goed, want elk van de geweldige jongens was ook uniek. Toen zijn lippen de mijnen verlieten was ik weer wat verrast, maar door zijn verdere acties werd het een goede verrassing. Zachte grommen rolde over mijn lippen en een iets hardere toen hij zich vastbeet in mijn sleutelbeen. Hij maakte de enigsinds weer wat kalmerende opwinding alleen maar weer erger door zijn onderlichaam tegen het mijnen te drukken, waardoor ik het mijne omhoog tegen dat van hem drukte. Zacht kraste ik met mijn nagels in Harry's schouders toen hij omhoog kwam en zag zijn onschuldige blik dit mij absoluut niet onschuldig deed grijnzen. "Zal ik anders eens kijken of ik jou op weg kan helpen, Haz?" vroeg ik poeslief. Mijn lid was nu namelijk flink aan de harde kant, maar als hij wilde kon ik wel helpen met die van hem, zoals hij net hielp bij die van mij. Ik was er dan niet zo goed in als Harry, een beurt geven kon ik nog wel, of hoopte ik ten minste.


    Bowties were never Cooler

    harry Styles
    Ik vond dit echt enorm prettig. Ik vond onderonsjes met een van mijn vriendjes altijd meer hebben dan zo met zijn alle in een keer. Niet dat ik dat niet leuk vond. In tegendeel, maar dan draaide het echt alleen maar om seks en hier kwam toch wel wat meer bij kijken. Tenminste, bij mij wel. Ik vond het echt heel fijn. Niemand die ik hoefde te delen. Geen moment dat je zelf geen aandacht kreeg. Maar nu kreeg ik alle aandacht die ik wilde. Mijn handen gleden over Zayn zijn borstkas en ik drukte een kusje, precies op de tatoages die er al eentje aangaf. Ik kwam omhoog en mijn rug holde iets door zijn nagels die over mijn huid krasten en onschuldig keek ik hem aan. Zijn blik was alles behalve onschuldig. Mijn pupillen werd groot bij Zayn zijn worden en ik schuurde mijn onderlichaam wat meer tegen die van hem. 'En, hoe was je dat van plan?' Een grijns kwam op mijn gezicht en uitdagend bleef ik boven Zayn zijn gezicht hangen. Speels likte ik langzaam over zijn zachte lippen. mijn vingers streelde zachtjes over zijn gezicht. Natuurlijk wilde ik dat Zayn me hielp. Omgewonden was ik wel, maar ik wist dat Zayn me zonder moeite bloedgeil kon maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [LouisPan -> KodaIine met hoofdletter i]

    Zayn Malik
    Een zacht gegrom rolde over mijn lippen na mijn woorden door Harry zijn geschuur. Daarmee maakte mij mijn hoofd op hol en dat wist hij maar al te goed. Toch wist ik ook hoe ik dat bij hem voor elkaar moest krijgen, dus dan zou het eerlijk kunnen zijn, als we het eerlijk zouden spelen... Ik hield mijn handen een paar milimeter verwijdert van zijn borst en zag zijn ogen verwijd zijn van mijn woorden, al waren zijn woorden, maar vooral zijn tong, het die mijn ogen groot deden worden. Ik beet zacht naar zijn tong, maar ik kreeg hem net niet te pakken, ook omdat zijn handen op mijn gezicht me tegen hielden. "Spoilers" mompelde ik zacht voor ik mijn handen tegen zijn borst drukte en ons omdraaide zodat hij op zijn rug lag en ik over hem heen lag. Zo zag ik het toch liever. Ik ging op zijn bovenbenen zitten met mijn handen nogsteeds op zijn borst, zodat hij niet overeind kon komen. "Wat zie je er zo prachtig uit, Hazza. Het enige wat nog mist is die prachtige wilde blik in die smaragden van ogen van je." zei ik met een scheve grijns voor ik over hem heen boog en zacht kleine vederlichte kusjes in zijn nek begon te drukken. Alleen in zijn nek en nergens anders. Mijn handen haalde ik van zijn borst af en zette ik naast zijn hoofd en met mijn knieen zorgde ik ervoor dat mijn gewicht van zijn benen af, waardoor het enige contact tussen ons al die kleine kusjes waren. Eerst eens kijken hoever ik hem hiermee ging krijgen voor ik mijn plannen verder doorzette.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    De wereld om ons heen was verdwenen. er zaten beneden geen andere vriendjes op ons te wachten. We hoefde niet op te schieten, te ontbijten en naar een interview. Het enige wat we hoefde, was genieten van elkaar. De rest deed er gewoon niet meer toe en kon me helemaal niets schelen. Met grote pupillen keek ik Zayn aan. hij was duidelijk niet van plan te vertellen wat hij met me van plan was. Hij wist toch wel dat ik me uiteindelijk helemaal aan hem over zou geven. Ik kon behoorlijk dominant zijn en eigenlijk was ik dat meestal wel. Vooral tegenover de andere jongens. Maar hun waren een stuk makkelijker dan Zayn. Het was altijd een strijd en ik wist nu al dat ik verloren had. Ik wilde gewoon te graag. Het was een groot gromduel, en ook nu ik uit het niets op mijn rug werd gegooid, liet een grom door mijn tanden komen. Zayn hield me in het matras gedrukt en met velle ogen keek ik hem aan. Mijn borstkas ging hevig op en neer onder zijn handen en mijn handen klauwde zachtjes in zijn schouders. 'Dan moet je wel wat voor die blik doen.' Grijnsde ik uitdagend. Ja, zo snel gaf ik nou ook weer niet op. Mijn handen vielen in het matras, toen Zayn dichterbij kwam en zijn lippen in mijn nek zetten. zijn kusjes waren flueel zacht en liet mijn hoofd automatisch kantelen, zodat hij er beter bij kon. Zijn lichaam kwam van die van mij, maar het was een heel raar gevoel om enkel zijn lippen te voelen. ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. 'Zanie.' Mompelde ik zachtjes. mijn handen tilde ik op en liet ik zachtjes over zijn onderbuik strelen. 'Doe niet zo flauw.' mijn handen gleden naar zijn heupen, door naar zijn achterwerk die ik meteen naar beneden duwde. Hij moest voelen wat hij met me deed. wat hij nog met me moest doen. 'Doe het. doe waar je het beste in bent. Laat me zo hard kreunen als ik kan.' Lispelde ik hijgend in zijn oor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Ik hoorde hem grommen toen ik ons omdraaide en hem zwaar ademend op het matras drukte. Ik wist hoe graag hij de dominante was met dit soort dingen, maar ik was dat ook erg graag en hij zou er dus echt wat voor moeten doen wilde ik deze plek afstaan. Dat zat er zeker nu namelijk niet in, want ik vond het echt prachtig om hem zo te zien. Ik voelde hem wat klauwen in mijn schouders en gromde zacht. Ik had echt het gevoel dat we leken op wilde beesten hier, wat me niets uitmaakte, want de wereld, op ons twee na, was voor mij al lang en breed verdwenen. Zijn woorden zorgden ervoor dat mijn grijns nog ietd breder werd en ik zijn nek begon te beroeren met kleine kusjes terwijl ik me voor de rest volledig van zijn lichaam afhaalde. Hij reageerde direct op de perfecte manier waarop Harry hierop kon reageren. Smeken deed hij niet, nog niet, maar zijn kleine woordje gaf me wel hoop dat het zou komen. Toch werden mijn handelingen iets ruiger toen hij weer aan me begon te zitten. Zijn handen over mijn lichaam deden me namelijk neit niks, al kon ik me nu nog een klein beetje in de hand houden en was mijn enige reactie mezelf vastzuigen aan zijn nek net naast de vorige zuigzoen en mijn tanden op dat plekje zacht over zijn huid laten schrapen zodra hij mijn onderlichaam weer tegen dat van hem drukte. Ik wist nu dus wel dat dit werkte, maar dat ik beter mijn best moest gaan doen wilde ik hem echt doen toegeven. Gelukkig hielp hij me wel met een aanwijzing. Ik grijnsde en drukte me met mijn armen omhoog. Ik keek hem met twee twinkelende, doch onschuldige, ogen aan. "En mag ik ook weten wat dat is?" vroeg ik aan hem. Een beetje mijn ego laten strelen was niet verkeerd in dit soort situaties. Gillende meisjes over mijn uiterlijk en zangkunsten konden me weinig schelen in vergelijking met dit soort dingen. De complimentjes van mijn vriendjes, of mijn familie en vrienden, waren de dingen die me echt deden stralen. Soms had ik dat gewoon nodig, want zo zelfverzekerd als ik vaak leek was ik echt niet. Daarbij was het altijd leuk om te horen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 23:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Alsof we in het dierenrijk waren baland. Al dat gegrom en de strijd om dominantie. Al was het me maar al te duidelijk dst Zayn deze had gewonnen, zodra ik met mijn rug in het matras lag. Vel keek ik hem aan, maar besloot in mijn achterhoofd al dat ik het misschien niet eens zo heel erg vond. Me gewoon een keer helemaal overgeven klonk namelijk best verleidelijk. Tenminste, als Zayn stopte met spelletje spelen zoals hij nu deed. Het enige lichaamscontact dat we nog hadden, waren zijn lippen in mijn nek en daar was ik het absoluut niet mee eens. hij had al wat gehad, maar ik vond dat ik ondertussen al lang genoeg had gewacht. Ik duwde zijn achterwerk naar beneden als teken dat ik het meende. Maar dat zorgde er meteen voor dat zijn lippen zich in mijn nek vastzogen en zijn tanden over mijn huid schaapten. Ik piepten zachtjes van genot en kneep mijn ogen even dicht. Vroeg hem om wat te ondernemen, maar zelfs daar maakte hij misbruik van. Vel keek ik hem aan. 'Niet zo op compimentjes jagen zaynie. Want voorlopig is het enige waar jij je best voor doet, mij pesten.' Siste ik zachtjes. Mijj vingertoppen streelde zachtjes zijn borstkas, terwijl ik de drang om ons om te draaien, probeerde te onderdrukken. 'Maar, misschien als je lief bent, dat ik je de rest van de dag complimentjes zal geven, of dingen oo zal noemen waar je goed in bent.' Mijn handen zakte af naar zijn nek. 'Te beginnen bij je dominanten gedrag. En je heerlijke lippen.' Ik trok hem dichterbij en dfukte mijn liooen hebberig op die van hen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Bij Harry's felle blik bleef ik hem heel onschuldig aankijken. Door zijn gesis wist ik wel degelijk dat dit echt menes was en zijn handen op mijn borst zorgden ervoor dat ik de mijnen ook maar weer op zijn borst drukte, zodat hij ons niet zo maar kon omdraaien. Om te strijden voor dominantie vond ik echt prima, maar op een bepaalt punt moest er een streep getrokken worden in die strijd en moest er een winnen en dat was nu wel duidelijk dat ik dat was, zeker bij zijn laatste woorden. Toch liet ik me voorover trekken naar zijn hebberige lippen en zoende hem gretig terug. Ik kon maar geen genoeg krijgen van zijn heerlijke volle lippen, maar in mijn achterhoofd wist ik ook wel dat hij me graag andere dingen zag doen met de mijnen. nog even zacht beet ik in zijn onderlip voor ik met mijn gezicht iets boven hem ging hangen zodat ik met mijn lippen zacht tegen zijn oor kon strelen. "Handjes netjes thuis houden en dan zal Zaynie je alles geven wat je wil." gromde ik zacht in zijn oor voor ik een spoor van kleine kusjes over zijn nek en borstkas begon te zetten terwijl ik zijn tepels lichtjes tussen mijn vingers rolde. Ik wilde hem echt geen pijn doen en echt veel plagen ook niet meer, maar zo wat spanning opbouwen was niet echt slecht, toch? Daarbij zou hij echt wel krijgen wat hij wilde, want na wat hij voor gevoel net bij mij had weten los te rukken moest ik toch in elk geval proberen iets dergelijks terug te doen. En aangezien de andere jongens blijkbaar vinden dat ik dit als beste doe, al ben ik daar na daarnet echt niet meer zo zeker van, kon hij zeker ook krijgen wat hij wilde. Het enige was wel dat ik liever neit had als zij het tempo gingen bepalen. Dat kwam vooral omdat dat een keer echt mis was gegaan en ik had moeten kotsen omdat mijn hoofd verkeerd terecht was gekomen. Dat was zeker niet voor herhaling vatbaar geweest en het had dan ook wel even geduurt voor ik dit weer aan had gedurft, maar zolang ze nu van mijn hoofd af bleven vond ik het allemaal wel best. Met woorden konden ze me alsnog sturen als het nodig was.


    Bowties were never Cooler


    Wauw chicka wauw wauw...

    Sorry, dit was even nodig


    Bowties were never Cooler

    [Mag ik even een tijltje, anders word mijn kleding zo nat van het kwijlen. <3 ]

    Harry Styles
    Zayn had de strijt gewonnen en ik kon me hier eigenlijk wel bij neerleggen. Maar alleen als hij zou stoppen met plagen, want dan zou ik de rollen al snel weer omdraaien en hem niet meer zo lief behandelen als net. Opgevenmoment bereek ik gewoon het punt waar er echt wat gedaan moest worden aan mijn erectie en was ik de spelletjes zat. Gelukkig leek Zayn toe te gaan geven. Ik hapte naar zijn lippen op het moment dat hij zachtjes in mijn onderlip beet, maar hij trok al terug. Kippenvel verscheen er over mijn lichaam, door zijn adem die tegen mijn oor sloeg en bij zijn worden holde mijn rug iets. Meteen liet ik mijn handen innhet matras vallen. Ik wist hoe Zayn was. Anders zou hij het echt niet doen. Ik beet op mijn onderlip en mijn vingers klemde zich in het laken toen zayn zijn lippen mijn huid overal leken te raken, maar vooral bij het feit dat hij mijn tepels aan het bespelen was. 'Boo.' Bromde ik zachtjes als aansporing. De neiging om mijn handen in zijn haar te vlechten was echt enorm groot, maar het feit dat Zayn dan niet eens zou beginnen hield me toch wel tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Een tijltje? Of zal ik direct een badkuip sturen?]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Harry zijn reacties deden me grijnzen. Toch ging ik wel door zo lang zijn handen niet mijn haren zouden grijpen. Dan was dit over, maar voor nu liet ik mijn lippen elk plekje van zijn borst en buik drukte wat ik kon berijken. Ik liet mijn handen uiteindelijk van zijn borst glijden en greep zijn handen vast. Zo had ik daar ten minste wat controle terug en eigenlijk was het best fijn om onze vingers te kunnen verstrengelen. Eenmaal bij zijn navel stopte ik even. Zacht kneep ik even in zijn handen voor ik mijn tong heel licht over elk van zijn sekslijntjes liet lopen. Daarna liet ik met kleine kusjes me via het kleine strookje haartjes van zijn naven omlaag afzakken tot zijn stam. Zijn haartjes prikten wat, maar het viel nog mee. Mijn lippen liet ik langzaam zijn lengte beroeren, terwijl mijn ogen nu echt gefixeerd waren op Harry zijn gezicht. Zijn reacties waren tot nu toe al geweldig geweest, dus ik was erg benieuwd wat er nu zou gebeuren. Ik bleef dus hangen bij zijn tip en schuurde er heel zacht overheen met mijn tanden. Hij zou echt alles krijgen wat hij wilde, maar een beetje plagen, ondanks zijn duidelijke irritatie, kon ik niet laten. Hij was een heel leuk speelkameraadje, als je dat zo kon zeggen. Zijn reacties waren goud waard en alle gevoelens die hij me gaf waren zo geweldig. Ooit zou dit moeten ophouden, maar nu gelukkig nog even niet en ik wilde dit moment ook zo lang mogelijk uitrekken. Nu had ik de macht, die ging ik absoluut niet weggeven en ik ging hier ook heel erg van genieten. Het was gewoon te heerlijk om zo samen te zijn en gewoon een momentje samen te hebben, wat echt te weinig gebeurde. Met z'n allen was leuk, maar heel intiem was het vaak niet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 12:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Alles over me heen laten komen. Ik vond het maar moeilijk om me totaal over te geven en geen inspraak te hebben. Maar ik eist dat ik in goede handen was. Al mocht Zayn zich vereerd voelen, want hij was een van de weinige die ik over me liet domineren. Ik wist niet waarom hij wel. Mijn handen klemde zich in de lakens, omdat ik er verder ook geen raad mee wist. Wetend dat als ik ze ook maar zou optillen, het gedaan was. En zelfs zayn vertrouwde mijn handen niet, want hij verstrengelde al snel onze vingers. Zijn lippen die steeds verder afzakte naar beneden, deden de spanninf vergroten. Ik sloot genietend mijn ogen, bij zijn tong die over mijn sekslijntje liep en beet op mijn lip om het aandringen tegen te gaan. Het voelde allemaal heel fijn, maar het durde allemaal wel lang. Ik kneep hard in Zayn zijn handen toen hij met zijn lippen mijn lengte beroerde. Mijn rug trok hol en een kreun verliet zonder pardon over mijn lippen, toen zijn tanden over mijn tio schaapte. Vel hefte ik mijn hoofd iets op en gromde ik zachtjes. We moesten dit echt afleren, want volgens mij miest de rest zich doodlachen, konde ze dit horen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''