• Hallo guys,
    Een paar jaar geleden was dit idee al een keer eerder bedacht door Gaby. Dit ging echter toen niet door. Aangezien ik het wel een leuk idee vond, leek het me leuk om het nogmaals te proberen.

    Het idee.
    Het idee is om met een (hopelijk) grote groep in de zomervakakantie naar een strand te gaan. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk Scheveningen of iemand anders moet nog een mooie centrale plek weten. Bedenk wel dat je bij een strandmeeting niet gelijk hoeft te gaan zwemmen. Het gaat sowieso aan het weer liggen wat we gaan doen aangezien ik het weer niet kan voorspellen. Daarbij is het natuurlijk ook zo als je niet wilt zwemmen, dat je dat dan ook niet hoeft. Er zijn vast wel meer mensen die geen zin hebben om te gaan zwemmen. We kunnen daar altijd nog kijken wat we gaan doen.

    Datum.
    Hier heb je een link naar een "enquete" waar bij je kan invullen wanneer je kan.. Er staat inderdaad geen echte datums in aangezien je dan een hele lange lijst krijgt. Dit leek mij persoonlijk handiger. Wel graag alleen de lijst invullen als je ook van plan bent om te komen. Niet dat ik een datum ga prikken en dat sommige mensen die lijst alleen maar voor de lol hebben ingevuld.

    De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdag 15 augustus

    Plaats.
    Ik denk dat het Scheveningen wordt.

    Mensen die mee willen:
    Buddy - Sarita.
    Carson - Jacco
    Smaragd - Nichelle
    McClair - Rick
    Leda - Ellen
    Wyrd - Jennie
    Lazulis - Ellen
    Skull -Envy
    Pariah - Nore
    Sciathan - Crystal
    thoughtful - Saskia
    Anthroopos - Sven
    Curuxa - Chris
    MAK3Y0URM0V3 - Esther
    Combustible - Sevda
    Carmenta

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 23:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Willen jullie allemaal even doorgeven wanneer jullie kunnen? Want dan kan ik een datum prikken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schevingen is iets te ver :'c
    Kut...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Schevingen is iets te ver :'c
    Kut...

    Awh. Dat is jammer ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is er al een datum?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sciathan schreef:
    Is er al een datum?


    Nee. Heel weinig mensen hebben de datumprikker ingevoerd. Ik ga er vandaag of morgen na kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou heel graag willen alleen dan zitten jullie waarschijnlijk heel gezellig de hele dag met mijn ouders opgeschept. Dus dat word hem denk ik niet. Maar ik kan het altijd proberen :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    mt dit is voor mij wel erg dichtbij, dus wie weet


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    mt dit is voor mij wel erg dichtbij, dus wie weet


    Ik zet je wel even op de lijst. De datum wordt binnen nu en een week bekend gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Ik zet je wel even op de lijst. De datum wordt binnen nu en een week bekend gemaakt.


    Okayy


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als geld en werk meezitten, kom ik zeker, maar ik moet in de zomervakantie akelig veel werken T-T

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 23:06 ]


    Let it come and let it be

    Hmmmhmmmmhmmm, ik kom misschien! (: zolang het maar na 28 Juli is (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil oohooook. En al helemaal als Crys en Sven meegaan, maar m'n moeder vindt het vast niet goed. D:
    Als ik dan bij m'n vader ben, is er een kleine kans dat ik mee mag.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Ik wil oohooook. En al helemaal als Crys en Sven meegaan, maar m'n moeder vindt het vast niet goed. D:
    Als ik dan bij m'n vader ben, is er een kleine kans dat ik mee mag.

    Ja, ga mee! *party*
    Het lijkt me zo leuk! Ik hoop echt dat het doorgaat (:


    ...

    McClair -Saltzman en ik heb geen datum ik zal moeten kijken of ik op de geprikte datum kan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Okay guys. Ik moet echt een datum gaan prikken.


    "Ignite, my love. Ignite."