• Hallo guys,
    Een paar jaar geleden was dit idee al een keer eerder bedacht door Gaby. Dit ging echter toen niet door. Aangezien ik het wel een leuk idee vond, leek het me leuk om het nogmaals te proberen.

    Het idee.
    Het idee is om met een (hopelijk) grote groep in de zomervakakantie naar een strand te gaan. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk Scheveningen of iemand anders moet nog een mooie centrale plek weten. Bedenk wel dat je bij een strandmeeting niet gelijk hoeft te gaan zwemmen. Het gaat sowieso aan het weer liggen wat we gaan doen aangezien ik het weer niet kan voorspellen. Daarbij is het natuurlijk ook zo als je niet wilt zwemmen, dat je dat dan ook niet hoeft. Er zijn vast wel meer mensen die geen zin hebben om te gaan zwemmen. We kunnen daar altijd nog kijken wat we gaan doen.

    Datum.
    Hier heb je een link naar een "enquete" waar bij je kan invullen wanneer je kan.. Er staat inderdaad geen echte datums in aangezien je dan een hele lange lijst krijgt. Dit leek mij persoonlijk handiger. Wel graag alleen de lijst invullen als je ook van plan bent om te komen. Niet dat ik een datum ga prikken en dat sommige mensen die lijst alleen maar voor de lol hebben ingevuld.

    De datum is hoogstwaarschijnlijk vrijdag 15 augustus

    Plaats.
    Ik denk dat het Scheveningen wordt.

    Mensen die mee willen:
    Buddy - Sarita.
    Carson - Jacco
    Smaragd - Nichelle
    McClair - Rick
    Leda - Ellen
    Wyrd - Jennie
    Lazulis - Ellen
    Skull -Envy
    Pariah - Nore
    Sciathan - Crystal
    thoughtful - Saskia
    Anthroopos - Sven
    Curuxa - Chris
    MAK3Y0URM0V3 - Esther
    Combustible - Sevda
    Carmenta

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 23:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    DE DATUM IS HOOGSTWAARSCHIJNLIJK 15 Augustus!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oehh, dit klinkt leuk. Scheveningen ligt ergens in - zuid-holland? Ik voel me dom. :')

    Anyway, als het goed is moet Carmenta 15 augustus werken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dan is mijn zusje jarig.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh dan kan ik niet :l

    Oh ik kan miss wel! Moet wel even kijken hoe lang dat reizen is xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan misschien, dus even een mijn topics berichtje en dan kijk ik het even aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Hm, ik kan dan niet. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ook niet helaas, dan heb ik de introductieweek.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als heel veel mensen niet kunnen kan er misschien een andere datum geprikt worden. Een meeting organiseren met maar twee personen vind ik ook een beetje jammer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Als heel veel mensen niet kunnen kan er misschien een andere datum geprikt worden. Een meeting organiseren met maar twee personen vind ik ook een beetje jammer.

    Kan het niet één week later?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    (...)
    Kan het niet één week later?


    Denk het wel. Deze datum was gekozen omdat dit de datum zou moeten zijn dat de meeste mensen konden, tenminste volgens de poll.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Denk het wel. Deze datum was gekozen omdat dit de datum zou moeten zijn dat de meeste mensen konden, tenminste volgens de poll.

    Blijkbaar toch niet helemaal XD
    Wat vinden de andere mensen ervan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    (...)
    Blijkbaar toch niet helemaal XD
    Wat vinden de andere mensen ervan?


    Nee, daar kwam ik ook achter. Daarnaast is het ook een beetje mijn schuld want ik ben vreselijk laat met een datum prikken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lijkt mij super leuk. Helaas is het voor mij veel te ver reizen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Menma schreef:
    (...)
    Kan het niet één week later?


    Dan kan ik nog steeds niet ;__;