• Serieus... Ik had niet verwacht dat het uiteindelijk zo gezeur zou worden.

    In dit topic vertelde ik al dat ik een verrassingsreis had geboekt. Nou, ik zit al de hele week te wachten op welke bestemming het nou zou worden. Ik zat zondag dus heel zenuwachtig te wachten op wat het zou worden, krijg ik één of ander stom mailtje van dat de uitgekozen datum hun niet uitkwam.. Zij konden voor mij in die week geen reis boeken, wat ik sowieso al vreemd vond, maar ineens werden de datums dus ook veranderd naar een week dat ik gewoon op school zit. Dat betekende dus eigenlijk al lichte paniek, aangezien mijn toetsweek ergens in Juni begint. Lekker dan...

    Nou na heel veel heen en weer gemaild te hebben, heb ik het voor elkaar gekregen het toch in de uitgekozen week te proppen, al moest ik perse daarvoor een nacht bijboeken. (Oké vooruit dan maar). Na zo snel mogelijk betaald te hebben, moest ik alsnog vier dagen wachten voor de bestemming, maar hij is er eindelijk! Blijkbaar gaan wij in Juni naar het prachtige Bologna in Italië. Ik ken nog niet heel veel van die plaats, dus ik zal moeten zoeken wat ik kan gaan doen, maar dat is wel de moeite waard. Er is alleen één lichtpuntje aan dit alles; We krijgen gratis ontbijt :Y) (ter waarde van 60 euro.:8)

    Waar gaan jullie allemaal heen in de (zomer)vakantie?


    It's never gonna happen, Guys.

    Oeh klinkt leuk! Ik ga samen met mijn broer en vader naar Wales.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat leuk! Een vriendin van me is daar op het moment, die is gestopt met haar studie Italiaans (omdat het te lastig was), maar wil volgend jaar weer beginnen dus nu doet ze een cursus Italiaans in Italië. Ze vindt het echt heel mooi daar, dus dat zit wel snor. Bolognese chips en spaghetti bolognese komen daar vandaan. (cat)
    Ik ga deze zomer met mijn ouders en zusje een weekje naar Frankrijk en met vriendinnen een weekje naar Blanes, Spanje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk! Fijn dat je toch nog in die week kan gaan die je gekozen had! Ik ga in de zomervakantie met mijn vriend naar Turkije (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat gaaf zeg!


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Wat gaaf zeg!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Inviolable schreef:
    Leuk! Fijn dat je toch nog in die week kan gaan die je gekozen had! Ik ga in de zomervakantie met mijn vriend ouders naar Turkije (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Super! Italië is mooi! Het gaat erom dat het uiteindelijk gelukt is (: Oh en geloof me, dat ontbijt zit sowieso ergens in de prijs verwerkt. "Voor niets komt de zon op."
    Deze zomer ben ik in Griekenland te vinden. Op het eiland Zakynthos. Het is ook prachtig daar.


    Hamartia

    Superleuk! Fijn dat het toch gelukt is (:
    Zelf ga ik werken in de vakantie, en misschien nog 1 a 2 weekjes Turkije.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Opinor schreef:
    Super! Italië is mooi! Het gaat erom dat het uiteindelijk gelukt is (: Oh en geloof me, dat ontbijt zit sowieso ergens in de prijs verwerkt. "Voor niets komt de zon op."
    Deze zomer ben ik in Griekenland te vinden. Op het eiland Zakynthos. Het is ook prachtig daar.


    Pretty is just a pretty word.

    Opinor schreef:
    Super! Italië is mooi! Het gaat erom dat het uiteindelijk gelukt is (: Oh en geloof me, dat ontbijt zit sowieso ergens in de prijs verwerkt. "Voor niets komt de zon op."
    Deze zomer ben ik in Griekenland te vinden. Op het eiland Zakynthos. Het is ook prachtig daar.


    Ah! Zakynthos ben ik ook geweest, het schildpaddeneiland. Erg mooi!
    Nou, ik zou het wel vreemd vinden, want je kon op de site kiezen om ontbijt erbij te boeken voor extra geld en nu hoef ik er niets voor te betalen.
    Dus als het serieus al in de prijs zit, dan ben je heel erg genaaid als je nog eens extra daarvoor gaat betalen :')


    It's never gonna happen, Guys.

    Klinkt leuk! ;D
    Ik ga bijna direct na mijn examens met mijn moeder naar Londen om naar de musicals van The Phantom of the Opera en Les Misérables te gaan. :Y)


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Klinkt leuk! ;D
    Ik ga bijna direct na mijn examens met mijn moeder naar Londen om naar de musicals van The Phantom of the Opera en Les Misérables te gaan. :Y)


    Oh:S Nou ben ik echt super jaloers!
    Ik wil ook een keer naar Londen! En dan ook nog eens die musicals :9~
    Super combinatie!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    what the fuck is dat nou weer voor ontbijt van 60 euro? anyway, supercool =D ik ga zelf met vrienden op vakantie, wat dichterbij, naar antwerpen namelijk maar heb er ook zin in ^.^ veel plezier alvast!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Leuk!
    Ik ga van de zomer voor de vierde keer naar Fiss, Oostenrijk met mijn familie.
    Dit is de eerste keer dat mijn vriend meegaat, dus ik heb er superveel zin in!


    Tell me about it, stud.

    Spannend! Wel lullig dat ze eerst zomaar die data veranderden o.O
    Ik ben deze zomer met een groep vrienden in een vijf sterren huisje te vinden in België, vlakbij Chimay :Y).


    i put the fun in funeral