• Serieus... Ik had niet verwacht dat het uiteindelijk zo gezeur zou worden.

    In dit topic vertelde ik al dat ik een verrassingsreis had geboekt. Nou, ik zit al de hele week te wachten op welke bestemming het nou zou worden. Ik zat zondag dus heel zenuwachtig te wachten op wat het zou worden, krijg ik één of ander stom mailtje van dat de uitgekozen datum hun niet uitkwam.. Zij konden voor mij in die week geen reis boeken, wat ik sowieso al vreemd vond, maar ineens werden de datums dus ook veranderd naar een week dat ik gewoon op school zit. Dat betekende dus eigenlijk al lichte paniek, aangezien mijn toetsweek ergens in Juni begint. Lekker dan...

    Nou na heel veel heen en weer gemaild te hebben, heb ik het voor elkaar gekregen het toch in de uitgekozen week te proppen, al moest ik perse daarvoor een nacht bijboeken. (Oké vooruit dan maar). Na zo snel mogelijk betaald te hebben, moest ik alsnog vier dagen wachten voor de bestemming, maar hij is er eindelijk! Blijkbaar gaan wij in Juni naar het prachtige Bologna in Italië. Ik ken nog niet heel veel van die plaats, dus ik zal moeten zoeken wat ik kan gaan doen, maar dat is wel de moeite waard. Er is alleen één lichtpuntje aan dit alles; We krijgen gratis ontbijt :Y) (ter waarde van 60 euro.:8)

    Waar gaan jullie allemaal heen in de (zomer)vakantie?


    It's never gonna happen, Guys.

    Idd wel vaag dat er niets in die week was... Maar nice nice ^^
    Ik ga deze zomervakantie sowieso een weekje naar Wiltz in Luxemburg met scouting. Waar we met de familie heen gaan is nog niet zeker, maar waarschijnlijk ook ergens in Luxemburg/Duitsland, meteen aansluitend op mijn kamp, dus heen en weer naar NL hoef ik niet, haha.


    Stenenlikker

    Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag?
    Mijn vriend en ik zoeken ook een goedkope maar toch schone en leuke vakantie :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Leuk! Veel plezier alvast!

    Ik ga waarschijnlijk gewoon naar een pretpark, wat ik leuk vind (:


    16 - 09 - '17

    Rivaille schreef:
    Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag?
    Mijn vriend en ik zoeken ook een goedkope maar toch schone en leuke vakantie :')


    Ik heb het via vakantieveilingen gedaan.
    Maar het nadeel daaraan was dat het perse voor de 30e juni geboekt moest worden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh, dat is echt een prachtige stad. ^^ Ik ben er al twee keer geweest en ik heb me beide keren zeker niet verveeld. Veel plezier alvast!

    Ik ga over twee weken naar Barcelona, waar ik echt te veel zin in heb. Ook omdat dan mijn examens afgelopen zijn, is het een extra reden om er naar uit te kijken.
    Verder ga ik begin juli naar Budapest, waar ik ook heel veel zin in heb ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leuk zeg! Neem me mee (wbw)
    Deze vakantie wordt vast bestemmingsloos, wat een lange vakantie gaat zijn.


    -

    Wat leuk zeg (:
    Ik ga in het voorseizoen naar Zuid-Frankrijk (voor de zoveelste keer :Y))

    Opinor schreef:
    Super! Italië is mooi! Het gaat erom dat het uiteindelijk gelukt is (: Oh en geloof me, dat ontbijt zit sowieso ergens in de prijs verwerkt. "Voor niets komt de zon op."
    Deze zomer ben ik in Griekenland te vinden. Op het eiland Zakynthos Rhodos. Het is ook prachtig daar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ooh wat leuk! Ik ga nergens heen en dat terwijl ik over twee weken al vakantie heb :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leukk! Ik wil ook zo graag naar Italië, ik ben er nog nooit geweest.
    Deze vakantie ga ik voor het eerst buiten Europa, vier weken naar Bali en Java. Eerst een rondreis op Java en daarna hebben we twee keer een huisje op Bali. I'm so excited :Y)

    Ik ga een weekje naar Duitsland en misschien nog een weekje bij een vriendin in Duitsland logeren


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly