• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:26 ]


    Justin Drew Bieber

    Mijn topics!
    Misschien zou een begin handig zijn?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 15:28 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    izihloko zami (Mijn topics in Zoeloe (nerd))


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Maar dan moet je natuurlijk wel de notificaties instellen


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn Topicss! ;D


    Little do you know

    Vraagje, waarom zeggen jullie allemaal 'Mijn topics?' Ben hier namelijk nog niet zo lang :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Vraagje, waarom zeggen jullie allemaal 'Mijn topics?' Ben hier namelijk nog niet zo lang :p


    [Je hebt bij het forum een 'knop' met 'Mijn Topics' hierin staan alle topics waar jij in gepost hebt, dus zeggen we gewoon 'mijn topics' om dit topic naar die pagina te laten gaan, haha
    Verder weet ik ook niet helemaal precies waarom en hoe het gestart is tho cx]


    Little do you know

    Raven Carter
    Ik zwaai nog een laatste keer naar mijn vader en mijn twee beste vrienden die me zijn komen uitzwaaien op het vliegveld. Net hebben we uitgebreid afscheid genomen en zijn er zelfs tranen gevallen bij mijn vader, iets wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had.
    Met mijn 'handtas' die ik het vliegtuig in mag nemen stap ik het vliegtuig in, nog nooit eerder heb ik gevlogen... en geloof me, ik doe het bijna letterlijk in mijn broek. Ik heb al enorme hoogtevrees en dan moet ik ook nog met het vliegtuig. Deze trip begint al goed. Waarschijnlijk kom ik daar enorm misselijk aan, geweldige eerste indruk. De niet zo gemeende glimlach siert mijn lippen als ik de stewardess begroet en ik loop richting mijn stoel, natuurlijk is die bij het raam, hopelijk is het een mooi uitzicht van daar boven... en hopelijk is het niet beangstigend. Mijn vader vertelde me laatst nog over turbulentie, dat dat gebeurt bij het opstijgen en landen en dat ik niet moet gaan flippen als het gebeurt. Ik ben hem heel dankbaar voor dat weetje want ik denk dat ik echt was geflipt als ik niet had geweten dat het erbij hoort. Het lampje van de gordels gaan aan en ik doe deze braaf om. Oké, rustig blijven Rave, er gaat niks mis en je komt straks gewoon veilig aan in Frankrijk waar enorm gezellige mensen op je zitten te wachten. Hoop ik. Ik druk mezelf angstig in de stoel als ik het vliegtuig in beweging voel komen en kijk naar buiten. We gaan steeds sneller en ineens gaat het vliegtuig de lucht in. O god, daar gaan we... klinkt het in mijn hoofd.
    Ik ben enorm blij dat er niemand naast me zit, zo hoef ik me tenminste niet groot te houden voor mijn angsten.
    Als het vliegtuig hoog in de lucht is zie ik de wolken voor het eerst onder me in plaats van boven me, iets wat er best fascinerend uit ziet eigenlijk. Het uitzicht van hierboven is echt prachtig en ik ben gelukkig levend door de turbulentie gekomen. Ik pak mijn mobiel erbij en maak wat foto's van de wolken en het verdere uitzicht. Misschien dat ik het later wel kan na tekenen. Ik heb dan in ieder geval al mijn eerste 'vakantie foto's'.
    Ik stop mijn oordopjes in mijn mobiel en zet muziek op, Gone Forever van Three Days Grace, één van mijn favoriete nummers. De eerste keer dat ik dat nummer luisterde dacht ik meteen 'oh dit zal wel zo'n zielige heartbreak song zijn' maar nee dat is het niet.
    Na een lange tijd van verveling kijk ik het vliegtuig rond, opzoek naar knappe jongens, ach ik ben en blijf een meisje natuurlijk. Ik zie een stukje achter mijn drie jongens zitten van ongeveer rond de vierentwintig jaar oud, en ze zien er niet verkeerd uit. Ik laat mijn ogen over de andere passagiers glijden en zie een gezin met drie kinderen van verschillende leeftijd, twee meiden en een jongentje. Ze zien er gelukkig uit. Ik wou dat ik een broer of zus had... zou zo geweldig geweest zijn. Sommige mensen klagen altijd dat ze het vreselijk vinden om een broer of zus te hebben maar ik durf te wedden dat ze niet zonder kunnen.

    Die vreselijke beangstigende turbulentie laat me weten dat het niet lang meer duurt voor we op de grond staan, al kon ik ook al vertellen dat we gingen landen toen het lampje van de gordels weer ging branden maar de turbulentie komt net iets later.
    Als ik dan uit het raam kijk zie ik dat we al op de landingsbaan staan en ik zucht opgelucht. Maar ook gieren nieuwe zenuwen door mijn lijf. Nog maar een paar minuten voor ik bij de villa zal aankomen en dan zie ik met wie ik de komende weken in één huis wonen zal. Ik hoop dat het gezellige mensen zijn en dat ik niet zoals altijd het buitenbeentje zal zijn... Ik stap uit mijn stoel en neem mijn rugtas AKA handtas mee uit het vliegtuig, wat best logisch is maar ik vergeet vaak dingen. Als ik dan weer langs de douane ben loop ik richting de loopband waar de koffers langs gaan en ik ga opzoek naar mijn twee witte koffers met allerlei stickers erop, als ik die voorbij zie gaan haal ik ze van de band af en loop ik het enorme gebouw uit. Opzoek naar de taxi die me naar de Villa zou brengen.

    Na een lange rit stap ik uit de auto om een enorme villa te bewonderen, mijn mond valt er bijna van open. En dan te bedenken dat ik ben opgegroeid in een middelgroot vrijstaand huis, die zou hier denk ik wel in passen... Ik pak mijn koffers aan van de bestuurder en loop richting het gebouw, zo te zien ben ik de eerste. Gelukkig maar... Ik haat het als er al iemand is voor mij, dan ben ik meteen bang dat mensen meteen gaan oordelen over mij of zo...
    Ik loop naar binnen richting de eerste verdieping om naar de slaapvertrekken te zoeken. Als ik dan een grote kamer tegen kom met veel bedden heb ik al snel door dat je geen privé slaapruimte krijgt. Ik haal mijn schouders op en leg mijn koffers op het laatste bed bij het raam. Dan draai ik me om en loop terug naar de woonkamer, die gelijk grenst aan de balustrade's en trap naar boven, dus als er iemand anders aan komt zullen ze me al snel zien zitten. Ik pak mijn telefoon erbij en begin wat te appen met mijn vader en vrienden om te vertellen dat ik veilig geland ben en nu in de villa zit, vrolijk en wel. Ik denk dat ik wel aan dit huis kan wennen...


    [Oeps beetje lang XD]


    Little do you know

    Molly Elsa Akerson

    Samen met mijn ouders zit ik in de auto, op weg naar Stockholm Arlanda Airport. De naam is vrij misleidend. Hoewel het Stockholm Airport heet, ligt het toch nog zo'n 42 kilometer van Stockholm, mijn geboorteplaats af. Als we er zijn, parkeert mijn vader de auto en lopen we het grote gebouw van het vliegveld binnen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat we net op tijd zijn. Ik raak niet meteen in de stress, want eigenlijk ben ik altijd maar net op tijd. Wel ga ik snel naar de borden en zoek de gate op waar ik moet zijn. Ik moet de gate hebben waar over een paar uur een vliegtuig naar Saint Tropez vertrekt. Al snel heb ik de gate gevonden en loop ik er naar toe, samen met mijn ouders, 2 koffers en een grote tas, die ik als handbagage meeheb. Deze koffers zitten volgepropt met bikini's, jurkjes, korte broekjes en topjes. Oh, wat heb ik zin om de zon op te zoeken, na de regenachtige week die ik de afgelopen week heb doorstaan, hier in Zweden.

    Een paar uur later wordt omgeroepen dat we het vliegtuig in mogen. Opgelucht haal ik adem. Ik begon mij al te vervelen. Ik geef mijn vader een knuffel en vervolgens mijn moeder. Ze pinkt een traantje weg. "Zeg mama, je hoeft niet te huilen. Ik blijf niet voor altijd weg," lach ik. Ze geeft mij nog een hele preek over dat ik goed op mijzelf moet passen en ik knik steeds braaf. Daarna zwaai ik ze uit en loop ik de gate in. Wanneer ik mijn plekje heb gevonden, helemaal achter in het vliegtuig, zak ik neer en zet mijn handtas voor mij. Nadat de stewardessen de veiligheidsinstructies hebben uitgelegd, doe ik mijn riem om en stijgen we op. Ik stop mijn mp3-speler in mijn oren en zet een vrolijk muziekje op. Ik moet uitkijken dat ik niet te heftig ga mee wiebelen, want ik zie de passagier naast mij al geïrriteerd naar mij kijken. Ik lach verontschuldigend en doe wat rustiger aan.

    Na een rit van 8 uur ben ik geland op Franse bodem. Ik heb mijn koffers gepakt en loop nu het vliegveld af, op naar mijn taxi. Als ik deze gevonden heb, gooi ik mijn bagage in de kofferbak en ga ik op de achterbank zitten. Na een ritje van ong. een half uur zijn we aangekomen bij de villa en een hele hoop blijdschap komt naar boven woelen. Als het er van binnen net zo goed uitziet als van buiten, dan ga ik het zeker wel volhouden hier! Ik sjouw de koffers en de tas naar binnen, wat vrij lastig gaat in mijn eentje. Als ik ze eenmaal even neergezet heb, kijk ik mijn ogen uit. De woonkamer en de keuken zijn heel strak en luxe ingericht. Heel anders dan de ietwat ouderwetse boerderij waar ik normaal leef. Ook hebben we een binnenzwembad. Yes! Ik ben dol op zwemmen. Wanneer ik naar boven loop, kom ik langs twee geweldig mooie badkamers. En dan kom ik bij een grote slaapkamer. Zo te zien slapen we allemaal bij elkaar. Ik zie dat er op het laatste bed al koffers liggen. Er is dus blijkbaar al iemand. Ik kies het eerste bed, meteen bij de deur en zet daar mijn spullen neer. Dan loop ik de slaapkamer weer uit, want ik heb nog niet alles gezien. Ook ben ik wel benieuwd wie er al is. In de volgende kamer zit een privé-slaapkamer. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. We weten allemaal waar die voor is, natuurlijk. Vervolgens kom ik nog langs een kamer met jacuzzi's en een privébioscoop. Ik knijp even in mijn eigen arm, maar vloek daarna binnensmonds. Ik droom dus niet. Al deze luxe is de komende tijd echt voor ons. Wanneer ik naar beneden loop, om naar de tuin te gaan, zie ik een gestalte met roodbruin haar zitten. Aan de lengte van het haar te zien, is het een meisje. Ik loop er naar toe en tik even op haar rug. Ze schrikt even, maar draait zich daarna om. Ik steek mijn hand uit en lach vrolijk. 'Hooooi, ik ben Molly', stel ik mijzelf voor. 'Zijn wij de eerste twee hier?' vraag ik aan het meisje.. Ik loop weer terug naar de slaapkamer en besluit meteen een bikini aan te trekken. Dat binnenzwembad ziet er veel te aantrekkelijk uit!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 17:41 ]


    Tell me about it, stud.

    Jake Alexander Romano


    Met een grote glimlach geef ik mijn moeder nog een laatste knuffel. Ik merk dat ze het er moeilijk mee heeft, maar het is te begrijpen. Ze heeft alleen mij nog maar, ik ben enigst kind en mijn vader is al dood. Ze blijft nu helemaal alleen achter. Ik geef mijn moeder een begripvolle blik als er een traan over haar wang loopt. 'Kom op, mam. Ik loop echt niet in zeven sloten tegelijk... Ik kan voor mezelf zorgen, echt! Ik zal elk weekend een kaartje sturen en we gaan bijna elke avond skypen. Ik heb alles uitgelegd en als het niet lukt stuur je mij maar een sms'je.' Liefdevol geef ik haar een kus op haar wang. 'Dat weet ik toch ook wel, jongen... Maar het niet toch moeilijk hoor! Vroeger gingen de kinderen er tenminste niet vandoor, tegenwoordig moet je ze bijna vastleggen aan de ketting! Ach, zo ben ik nou ook weer niet. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt, mijn jongen. Let wel op jezelf!' zegt mijn moeder, zichzelf groot houdend. Ik weet dat ze gaat breken, zodra ik mijn rug om keer en aan mijn reis begin. Ik blik nog eenmaal op mijn horloge en zie dat het tijd is. 'Doei, mam. Take care of yourself!' Een laatste kus en ik draai me om. Ik pak mijn koptelefoon en zet deze op. Mijn reis is begonnen.

    Na een rustig verlopen vlucht kom ik aan op de Franse bodem. 'Bonjour, la France,' mompel ik, terwijl ik de frisse lucht insnuif. Ik had er echt zin in. Na nog een kleine rit van een halfuur met een taxi kom ik aan bij de witte villa in Saint Tropez. Mijn mond zakt open van verbazing, nadat ik uitgestapt ben. Het is nog mooier dan op de foto's! Zo snel als ik kan pak ik mijn twee sporttassen - mijn rugtas had ik al om mijn schouders geslagen - en loop ik door de heg van roze bloemen over het pad naar de voordeur. Binnen gekomen, zakt mijn mond opnieuw open. 'Holyshit!' breng ik verbaasd uit. Ik kijk om mij heen en zie in de kamer een rood-bruin harige meid zitten. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, maar ik besluit eerst mijn spullen te lozen en het huis te gaan bekijken. Sjouwend met mijn koffers loop ik de trap op. Het eerste wat ik zie zijn twee gigantische badkamers. Mijn ogen glinsteren nog wilder bij het aanzien van al deze luxe. 'Dit gaat echt fucking gaaf worden,' grijns ik enthousiast tegen mijzelf. Na de twee grote badkamers kom ik de gezamelijke slaapzaal tegen. 'Niet alleen slapen?' vraag ik me verbaasd af. 'Dat gaat gezellig worden!' Ik dump mijn spullen en koptelefoon ergens bij een bed, echt een voorkeur had ik niet en de twee buitenste zijn toch al bezet, dus wat maakt het nog uit? Verder gaat mijn tocht door het huis en ik kom nog een privé-slaapkamer, een jacuzzi-kamer en een privébioscoop tegen. Ik kan mijn enthousiasme niet op en wrijf blij door mijn haren.

    Terwijl ik alles nog bewonder loop ik weer naar beneden. Ik kijk nog even snel in de luxe en moderne keuken, waarna ik naar het meisje toeloop. Ik tik haar op de schouders. 'Hey, madame!' zeg ik voor de grap met een Frans accent. We zijn nu immers in Frankrijk. Ik merk dat ik haar lichtelijk liet schrikken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 17:16 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    [Zou mijn personage misschien niet bestuurd kunnen worden? :s
    Wat jullie haar laten zeggen en doen is niet precies wat ik ook zou doen dus ik vind het een beetje vervelend.. :s]

    Raven Carter
    Ik stop één oordopje in mijn oor terwijl ik wat muziek op zet en wacht op de rest, hoe meer minuten voorbij gaan hoe zenuwachtiger ik word. Zijn het aardige mensen? Zullen ze me beoordelen om mijn 'emo' kapsel, zoals iedereen het thuis noemt, of juist niet? Ik durf te wedden dat als ze me emo gaan noemen dat ze meteen verwachten dat ik mezelf snij of zo. Ik kijk naar mijn armen, ik heb een losjes donkergrijs vest aan met eronder een helder blauw tanktopje, ik stroop de mouwen van mijn vest omhoog en mijn ongeschonden armen komen tevoorschijn. Zo, nu hoeft niemand te denken dat ik mezelf snij. denk ik tevreden.
    Met een glimlachje kijk ik de ruimte rond, de mooie balustrade met zilveren reling en een houten plaat er bovenop, de houten trap en de witte inrichting van de woonkamer zijn gewoonweg prachtig. Zo modern, al mag er van mij wel wat meer kleur in eigenlijk. Zo wit... ik denk dat met een stelletje jongeren van achttien tot twintig jaar dit huis na een paar feestjes niet meer zo smetteloos wit zal zijn. Ik grinnik zacht bij de gedachten...
    Als ik dan plots iemand op mijn schouder voel tikken schrik er een beetje van, ik had niemand horen binnenkomen door de muziek in mijn oren. Ik draai me om naar een blond meisje en glimlach kleintjes als begroeting. Ze kijkt me tenminste niet oordelend aan...
    Ik haal mijn oordopje uit mijn oor zodat ik haar beter kan horen, ik weet hoe slecht ik luister als ik ook muziek luister.. dan versta ik alles verkeerd.
    'Hooooi, ik ben Molly', zegt ze vol vrolijkheid.
    "Ik ben Raven" stel ik mezelf dan voor met een kleine glimlach.
    'Zijn wij de eerste twee hier?' vraagt ze dan.
    Ik knik "Yep" voeg ik er dan nog aan toe "Tenminste ik heb jou ook al niet horen binnen komen dus eigenlijk weet ik het niet zeker" grinnik ik dan zachtjes.
    Molly loopt al snel weer naar boven, richting de slaapkamer neem ik aan. Ik kijk haar een beetje na en haal dan mijn schouders op. Ze lijkt me wel aardig.
    Ik doe mijn oordopje weer in en neurie zachtjes mee met de muziek van Panic! at the disco, The ballad of Mona Lisa om precies te zijn. Geweldige band...
    Een korte tijd later voel ik weer iemand op mijn schouders tikken, en opnieuw schrik ik me bijna dood van het plotselinge gevoel.
    'Hey, madame!' klinkt het vrijwel gelijk met het getik op mijn schouder.
    "Jeez jullie laten me ook allemaal schrikken hier!" zeg ik met een lach. Ik heb nogal een slecht geweten denk ik...
    'Sorry, ik wilde je niet laten schrikken!' verontschuldigt de jongen zich al snel 'Ik ben Jake.' vervolgt hij dan. Ik grinnik zacht.
    "Geeft niet, ik schrik nogal makkelijk. En Ik ben Raven" antwoord ik met een glimlach. Bij de jongens voel ik me al veel sneller op mijn gemak dan bij de meiden...
    'Wow, het is hier echt geweldig mooi! Zijn er al meer mensen of zijn wij de eersten?' vraagt Jake me dan met een vragende uitdrukking op zijn gezicht.
    "Het is hier echt mooi ja, maar nee er is al een ander meisje net een paar minuten aangekomen voor jou" zeg ik dan "Ze heet Molly, volgens mij is die al in het zwembad geduikt" vervolg ik dan rustig.
    'Een binnenzwembad?' vraagt Jake me, ik knik kort, 'Holyshit, dan ga ik maar eens snel kijken. Waar vind ik dat zwembad?'
    Ik wijs in de richting waar ik het Zwembad had gezien "Die kant op"
    'Leuk je te ontmoeten, Raven!' roept Jake me nog toe voor hij richting het zwembad loopt.
    "Ja ook leuk om jou te ontmoeten" roep ik hem dan nog na.
    Het lijkt me niet echt raar dat er hier een zwembad is, we zitten in een enorme villa in Frankrijk, dan móet er gewoon een zwembad zijn. Onmisbaar een zwembad in zo'n huis.
    Ik zet een ander liedje op en stap van de bank af, ik heb geen zin om me nog een keer dood te moeten schrikken omdat iemand me ineens geluidloos benadert. Bedenk ik me grinnikend. Ik loop richting de keuken en doe de deuren open om de tuin binnen te stappen. Ja, ik kan hier wel aan wennen. Als de rest van de bewoners nu net zo aardig zijn als Molly en Jake zojuist leken zou dat enorm fijn zijn... Ik denk in ieder geval niet dat er mensen zoals ik zullen zijn, mensen met dezelfde stijl als dat ik heb... nee vast niet.


    Little do you know

    Disney, oh haha. Ik dacht dat het juist moest... Maar ik snap het! Ik zal het even veranderen! Ik had even die voor mij nagedaan beetje, want dit is mijn eerste keer...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Disney, oh haha. Ik dacht dat het juist moest... Maar ik snap het! Ik zal het even veranderen! Ik had even die voor mij nagedaan beetje, want dit is mijn eerste keer...


    [Ja, denk ik zeg het maar even.
    Maar maakt niet uit hoor zolang het maar niet weer gedaan word ;D
    Jou neem ik het ook niet kwalijk, ik deed het ook wel es toen ik mee deed aan mn eerste RPG, toen werden ze erg boos op me haha cx]


    Little do you know

    Jake Alexander Romano


    Ik opende de deur naar het binnenzwembad, die Raven mij zojuist gewezen had. Ik had niet verwacht dat er ook nog eens een binnenzwembad zou zijn, alhoewel het eigenlijk niet zo verbazingwekkend was. Dit is namelijk echt een gigantische kast van een huis! Als ik het binnenzwembad binnen loop, zakt mijn mond voor de derde keer op deze dag open. 'Hell yeah...' breng ik gelukkig uit. Dit is echt de beste dag, het beste jaar van mijn leven. Ik loop verder naar het zwembad en zie een blonde meid op het heldere wateroppervlak drijven. Op de witte rand van het zwembad blijf ik staan. 'Hey! Jij voelt je al lekker thuis zo te zien!' roep ik naar haar, doelend op het feit dat ze al direct na aankomst in het zwembad is gesprongen. 'Ik ben trouwens Jake. Jij heette Molly toch? Dat zei Raven in ieder geval...' Ik buk even om het water te voelen, waarna ik met een gelukkige glimlach weer recht ga staan. Dit is gewoon... perfect! Mijn ogen glijden door de ruimte. Het is allemaal zo mooi... Zo luxe! Vanuit deze ruimte kun je naar buiten kijken door een enorme glazen wand. Ik probeer me zelf voor te stellen hoe het zou zijn als we hier 's nachts gaan zwemmen. Als we door de enorme glazen wand de fonkelende sterren aan de gitzwarte hemel kunnen zien. Ik richt mijn blik weer op Molly.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 18:49 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Disneyy schreef:
    Mijn Topicss! ;D


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    xthevampire schreef:
    Disney, oh haha. Ik dacht dat het juist moest... Maar ik snap het! Ik zal het even veranderen! Ik had even die voor mij nagedaan beetje, want dit is mijn eerste keer...


    [Hetzelfde geld voor mij haha.
    Ik zit nog wel in een andere rpg, daar praten mensen wel voor elkaar.
    Excuses, ik zal er aan denken. (-;]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 20:33 ]


    Tell me about it, stud.