• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand die bevriend wilt zijn met Arwen? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Iemand die bevriend wilt zijn met Arwen? ^^



    Als ik nog een jongen en rol kan hebben, mijn personage wel (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)


    Als ik nog een jongen en rol kan hebben, mijn personage wel (:


    Gezellig! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iMickeyMouse schreef:
    Tuurlijk mag dit! +

    IEDEREEN: Vul je rol voor Zaterdag in!! Dan kunnen we rond de middag beginnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    HoechIin schreef:
    Iemand die bevriend wilt zijn met Arwen? ^^


    Parish wil ook wel :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Parish wil ook wel :3


    Ik vind het helemaal prima, Saar! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Welke jongen zou een relatie met Vanessa willen? :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is het wel zo leuk om elke relatie vast te leggen nog voor we daadwerkelijk zijn begonnen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    Rhin Caden Philomena
    † † †


          Voornaam
    Rhin

          Volledige naam – geboren
    Rhin Caden Philomena

          Bijnaam
          • Rhin
    Slechts enkele personen kennen hem onder zijn daadwerkelijke naam.
          • Philo
    Het grootste gedeelte van Rhin's omgeving kent hem slechts onder deze bijnaam –– een afkorting van zijn achternaam.

          Leeftijd
    19 • December, 31

          Afkomst – God/Godin
          • Eros
    God van liefde, voortplanting, blinde passie & schoonheidsverlangen

          Relatie
    –

          Seksuele geaardheid
    Hetero


          Karakter
    Rhin's ware persoonlijkheid gaat ten alle tijden schuil achter een duister masker –– een waar slechts een handvol personen doorheen kunnen kijken, wannaar ze hier hun uiterste best voor doen. Mede door het vroege verlies van zijn biologische moeder en de invloed van verkeerde personen uit zijn omgeving –– heeft Rhin dit masker weten te ontwikkelen.
    Voor buitenstaanders is Rhin namelijk een koude en medogenloze jongeman –– welke met niets of niemand rekening schijnt te houden en overal het meest duistere van in ziet. Voornamelijk zijn neerbuigende gedrag jegens andere personen is het gegeven waardoor hij niet geliefd is –– maar eerder gevreesd.
          Echter, waar Rhin zelfstandig geen enkel weet van heeft –– is het gegeven dat deze kant van zijn persoonlijkheid een ware afspiegeling is van zijn vader, welke enkel en alleen een doorslaggevende invloed heeft gekregen in zijn leven. Evenals zijn vader –– God Eros –– heeft Rhin namelijk een andere persoon nodig welke hem lief heeft, om zelfstandig eveneens lief te hebben. Wanneer hij deze persoon niet zal vinden –– zal hij zichzelf nooit of te nimmer kunnen ontwikkelen en zal hij blijven hangen achter zijn duistere masker.
          Wanneer het moment daar is dat Rhin uiteindelijk zijn ware liefde heeft gevonden –– zal zijn duistere masker van het ene op het andere moment naar beneden vallen. Zijn persoonlijkheid welke daaronder schuilt –– en nu al op sommige momenten naar voren komt zetten –– is er een van een daadwerkelijke Engel.
    Rhin is een persoon die zijn eigen leven zou geven voor een willekeurige andere persoon –– bekend of onbekend. Vrijwel ieder moment van de dag zal hij bezorgd en behulpzaam zijn jegens andere personen, waarbij hij hun wensen voor zijn eigen wensen zal plaatsen. Daarnaast zal Rhin proberen om iedere persoon de liefde te schenken welke hij een groot gedeelte van zijn leven heeft gemist –– omdat hij weet in wat voor diep, zwart gat personen kunnen belanden bij het ontbreken van een ware liefde.

          Familie
          † Moeder
    Penelope Meadow Philomena
    Rhin's moeder werd verleid door de God Eros –– welke op zoek scheen te zijn naar de vrouw welke hem opnieuw kon laten lief hebben. Echter, na enkele wilde nachten besloot Eros dat Penelope hier geen geschikte taak in had –– waardoor hij haar achter liet, geen enkel weet over het feit dat ze op dat moment zwanger was van Rhin.

          • Zusje
    Nevada Penelope Rune Philomena

          Uiterlijk
          O1 & [/url=http://images5.fanpop.com/image/photos/30400000/matt-lanter-matt-lanter-30442241-239-400.png]O2[/url]
    Rhin's duistere persoonlijkheid komt grotendeels naar voren zetten binnen zijn uiterlijke gegevens –– waardoor hij andere personen vaak vanaf het allereerste moment af weet te schrikken. Hiernaar kleedt hij zich daardoor ook –– waardoor je hem het grootste gedeelte van de tijd rond zal zien lopen met een donkere jeans, ouderwetse legerkisten en zwart lederen jacks. Het geheel van zijn eigen stijl weet Rhin af te maken door enkele lederen armbanden rondom zijn polsen –– welke stuk voor stuk een bijzondere betekenis voor hem hebben.
    Hetgeen hem –– naast zijn kledingstijl –– een rebels uiterlijk schenken, zijn zijn speelse en warrige haren –– welke geen enkel moment van de dag in een goed model schijnen te willen liggen. Hierdoor staan zijn donkerblonde haren vaak wild overeind, alsof hij zojuist kilometers tegen de wind in heeft gerend.
          In het algemeen heeft Rhin een gezonde uitstraling –– door middel van zijn lange, goed ontwikkelde lichaam en de lichte blos welke continu op zijn wangen schijnt te liggen. Wanneer men een blik werpt op zijn lichte blos –– kan men haast niet om zijn scherpe kaaklijn heen, waar exact aan te merken valt of hij het ergens mee eens is of juist helemaal niet.
    Slechts de donkere kringen rondom Rhin's ogen schijnen in tegenstrijd te zijn met zijn verder gezonde uitstraling –– welke duiden op zijn slaapgebrek. Dit wordt enkel en alleen versterkt door de donkerblauwe kleur van zijn ogen, welke meer naar de zwarte kant toe neigen te gaan. Opvallend is echter dat wanneer Rhin in de buurt is van een persoon waar hij ontzettend veel om geeft en misschien wel van houdt –– zijn ogen een lichtere kleur aan schijnen te nemen en meer richting de zeeblauwe kant gaan en een ontzettend geruststellende uitstraling lijken te hebben op iedere persoon welke hem aan durft te kijken.

          Specialiteit
          • Vlaggenroof
    Alhoewel niemand het op het eerste moment zou verwachten –– is Rhin ontzettend intelligent en kan hij ontzettend tactisch spellen spelen. Dit heeft hij overgenomen van zijn tijd in de duistere gedeelten van de stad waar hij woonde, waar je verplicht was om tactieken toe te passen om te blijven leven.
          • Gevechten
    Rhin is door zijn grote, gespierde lichaam een uitstekend persoon in een–op–een gevechten. Echter, door middel van zijn ware persoonlijkheid en het gegeven dat hij andere personen nooit of te nimmer iets aan zou willen doen –– houdt hij zich vaak in op deze momenten.

          Extra
          • Rhin heeft een probleem rondom het slapen –– waardoor hij vaak slechts een of twee uur slaap krijgt in de nacht. Hierdoor heeft hij vaak last van donkere kringen rondom zijn ogen en ingevallen wangen.
          • Rhin heeft drie lederen armbanden rondom zijn polsen –– welke allemaal een bijzondere, individuele betekenis hebben. Ten eerste heeft hij een lederen armband voor zijn moeder, welke op zijn twaalf–jarige leeftijd is overleden aan een verschrikkelijke ziekte. Ten tweede heeft hij een lederen armband voor zijn jongere zusje van slechts drie jaar oud –– waar hij de zorg van over heeft genomen nadat zijn moeder is gestorven. Ten slotte heeft hij een lederen armband om zichzelf er aan te herinneren wie hij daadwerkelijk is –– een jongeman die zijn leven voor alles en iedereen op zou willen geven.
          • Rhin's hart en zijn vertrouwen liggen slechts bij zijn jongere zusje –– Nevada –– en zijn allerbeste vriend –– Joshua. Het zijn deze personen waarbij zijn ogen een lichtere kleur krijgen en welke hij altijd alles zal gaan vertellen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 11:39 ]


    •

    Ik schrijf me uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kan Arwen nu wel de dochter van Hades zijn? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Sculpture schreef:
    Is het wel zo leuk om elke relatie vast te leggen nog voor we daadwerkelijk zijn begonnen?


    Ik vind vriendschappen afspreken wel fijn, zodat je een beetje weet hoe je personage zich moet gedragen tegen anderen.Maar dat is natuurlijk mijn mening. Vaste relaties spreek ik niet graag af, want die moeten zich voor mij ontwikkelen in de rpg zelf :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik vind vriendschappen afspreken wel fijn, zodat je een beetje weet hoe je personage zich moet gedragen tegen anderen.Maar dat is natuurlijk mijn mening. Vaste relaties spreek ik niet graag af, want die moeten zich voor mij ontwikkelen in de rpg zelf :3


    Ik spreek vaste relaties liever af omdat je het dan meteen zeker weet en niet hoeft te twijfelen ofzo of ze nu vrienden of partners zijn :'D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik de laatste jongen? ^^

    Ah, jammer. :/ Ik wilde Ares of Apollo, maar ik denk nog even na, dan. :')

    EDIT; Nemesis?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 15:12 ]


    help

    Ik heb Arwen de dochter van Hades gemaakt, gezien die weer vrij was.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.