• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Ja hoor, fijn dit.. wtf, nog geen half jaar kunnen werken en nu al is t bedrijf waar ik werk(te) falliet :') kutzooi


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Myle schreef:
    (...)
    Ik weet heus wel dat je het over mij hebt. En die post hierboven was niet eens op jou gericht.


    Dat dacht ik ook niet. Ik zag dat het topic gesloten was, mensen zeiden enkel dat het hun humor niet was, wat niet eens aanvallend of gemeen is. Kan je het niet hebben dat ze niet hetzelfde vinden? Hoef je ook niet zo lullig te doen daarover achter hun rug om in het kletscafé. Geen wonder dat mensen het een clubje noemen.


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet dichten.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook niet. Ik zag dat het topic gesloten was, mensen zeiden enkel dat het hun humor niet was, wat niet eens aanvallend of gemeen is. Kan je het niet hebben dat ze niet hetzelfde vinden? Hoef je ook niet zo lullig te doen daarover achter hun rug om in het kletscafé. Geen wonder dat mensen het een clubje noemen.


    Kan ik wel hebben, en KC is geen clubje.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Kan ik wel hebben, en KC is geen clubje.


    Blijkbaar niet.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo toe aan vakantie. (cat)


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Ik ben zo toe aan vakantie. (cat)


    Ik ook.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Blijkbaar niet.

    Kan ik wel, maar als mensen dan expres nog even gaan doen wat ik vraag niet te doen, ja dan word ik boos

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Kan ik wel, maar als mensen dan expres nog even gaan doen wat ik vraag niet te doen, ja dan word ik boos


    Dat was mijn bedoeling trouwens niet, ik zag het pas nadat ik hem gepost had. Maar als ik mijn mening wil geven door middel van een quote, dan doe ik dat. Zo erg is dat nou ook weer niet.


    Your make-up is terrible

    Ach laat ook maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merrill schreef:
    Ik ben zo toe aan vakantie. (cat)


    Ik heb vakantie :W


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb vakantie :W


    Ik ben jaloers, haha :')


    26 - 02 - '16

    Ugh, meelopers... (Niet voor Kelly)


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook goed kunnen dichten :c


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik ben jaloers, haha :')


    achja, tenminste woensdag heb ik pas echt vakantie, maar nu doe ik ook niet zo veel, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!