• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nee dat niet eens, maar zo claimt ze hem wel, hahaha

    Oh, heheh, wat hebben jullie voor hond dan? Mijn zusje heeft een Duitse herder. En die hond is crazy - en dan bedoel ik écht crazycrazy. En als ik heel eerlijk moet zijn, voed ze die hond ook geen eens heel goed op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Oh, heheh, wat hebben jullie voor hond dan? Mijn zusje heeft een Duitse herder. En die hond is crazy - en dan bedoel ik écht crazycrazy. En als ik heel eerlijk moet zijn, voed ze die hond ook geen eens heel goed op.


    Een kruizing tussen een tekkel en een jack russel, een kleintje dus gelukkig. Maar die hond is dus echt alleen zo aggressief tegen mij. Zo verschrikkelijk hinderlijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lekker dat jij ook stiften heb gehaald. Had dat eerder gezegd dan had ik die van mij niet hoeven halen aangezien jullie toch dan alleen die van jou haan gebruiken omdat ik later kom...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blaaaaaah theoretische stromingen zijn zo saaaai. ;w; Ik maar hopen dat ik nooit meer mensen en kenmerken uit m'n kop hoefde te leren bij deze studie, maar helaas...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahhh, buikpijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Houd je rotkop dicht, etterbak.


    Caution first, always.

    Ik wil buiten in de zon slapen. x_x


    Your make-up is terrible

    Ah bagger. Weer een dag alleen in de pauzes doorgebracht. De meest idiote gesprekken gehad met twee jongens uit mijn klas. Wat mij betreft mag de zon gaan schijnen, dan komt er tenminste weer een beetje kleur in mijn leven +_+

    Het einde van de Fifty Shades of Grey-reeks is zooo misselijkmakend zoetsappig. En die hele reeks is ook een typische fanfiction, aangezien er de hele tijd wat bij wordt bedacht om het verhaal lopende en 'interessant' te houden. Twilight was al kut en de fanfiction ervan nog veel kutter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, een gesprek beginnen en dan vier uur niet reageren. Sure.


    Dus als jij chagrijnig ben mag jij wel tegen iedereen chagrijnig doen
    Maar als ik chagrijnig ben moet ik mijn kop houden en eerder op bed en alles?
    Hoezo we zijn hypocriet bezig?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Val toch dood met je yolo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo dom dat ik die balans niet gezien heb. Het scheelt gewoon 4 fucking punten die ik anders goed had gehad. Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    M'n hele humeur weer op z'n kop, holé.


    Oh geweldig, dat kutprogramma wil weer niet werken en mijn deadline is 12u deze avond. Als die taak niet opgestuurd is, kan ik fluiten naar mijn cijfer.


    Take me to wonderland