• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    God, I'm so annoying...


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    God, I'm so annoying...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jij hebt altijd wat op anderen aan te merken, maar zelf ben je een schijnheilige trut.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is zolang geleden dat ik mezelf zo onzeker heb gevoeld over mijn gewicht. Ik haat mezelf echt nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het moment waarop je alles op gehoor doet en het ook nog eens helemaal klopt vanaf het eerste moment. :Y)


    help

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze zijn al bijeen gescharreld van anderen. (krul) Haha, wel lief van je trouwens. Ik wacht gewoon maar tot morgen, denk ik.

    Hehe, ja, lief, maar je hebt er niks aan xd. Ik heb toch genoeg en ik kan nu toch niet roken omdat ik ziek ben en dan wil ik nooit roken xd. Hm, even volhouden dus (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom gaat de tijd zo snel!?


    Caution first, always.

    Liar liar pants on fire.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben wel heel erg aan het multitasken de hele tijd. Fundraiser, spullen verkopen, rommelmarkten, spullen ophalen, spullen wegbrengen, festival helpen, vrijwilligerswerk op een ander festival.


    Your make-up is terrible

    Well – na anderhalve dag stuur je uiteindelijk een bericht, waarin je doet alsof er niets aan de hand is.
    Screw you.


    Oke, mn klas wat uitgelegd over bio wat niemand snapte en nu snapt iedereen het;D dit voelt zo goed, vooral omdat ik lerares Biologie wil worden. Echt gaaf dit. *O*(bloos) so happy right now.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Youtube videos van Jimmy Fallon houden me nog enigszins sane. Thanks, buddy. c:


    Caution first, always.

    Waarom is hier geen kut te doen?


    We're all mad here.

    Ik word de laatste tijd zo snel moe. Ugh. Vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik word de laatste tijd zo snel moe. Ugh. Vreselijk.


    Same. Ik slaap iedere nacht zeker 8 uit maar voor het eind van de middag ben ik alweer moe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered