• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Omfg, please don't...


    Caution first, always.

    Wat kan het toch ingewikkeld zijn... Hoe moeilijk is het om een klant fatsoenlijk te helpen?!


    Hamartia

    Laat alsjeblieft niet de dingen die ik niet snap op het examen van morgen staan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En bedankt he...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Waarom negeer je me al anderhalve dag.


    Het is net als vroeger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dilemma, ik heb 3 sigaretten, waarschijnlijk tot zaterdagochtend... Zal ik er nu eentje nemen of niet...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dilemma, ik heb 3 sigaretten, waarschijnlijk tot zaterdagochtend... Zal ik er nu eentje nemen of niet...

    Kun je geen nieuwe halen? En heb je vandaag al gerookt? Zo ja, dan zou ik het niet doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht dat ik van je af was! Nu ben je weer terug, godverdomme. Ik haat mijn leven :'(


    26 - 02 - '16

    Delish schreef:
    (...)
    Kun je geen nieuwe halen? En heb je vandaag al gerookt? Zo ja, dan zou ik het niet doen.


    Nee, ik heb geen geld. (cat) Ik heb vandaag wel gerookt ja.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dilemma, ik heb 3 sigaretten, waarschijnlijk tot zaterdagochtend... Zal ik er nu eentje nemen of niet...


    Mooi moment om te stoppen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen geld. (cat) Ik heb vandaag wel gerookt ja.

    Oh, hehe xd. Ik had je anders wel gegeven, maar dat gaat nogal moeilijk xd. Eh, dan toch even tot morgen wachten I guess. Kun je niet van iemand anders krijgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Oh, hehe xd. Ik had je anders wel gegeven, maar dat gaat nogal moeilijk xd. Eh, dan toch even tot morgen wachten I guess. Kun je niet van iemand anders krijgen?


    Ze zijn al bijeen gescharreld van anderen. (krul) Haha, wel lief van je trouwens. Ik wacht gewoon maar tot morgen, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Ik ben fucking moe. Mag dat? Ja. oke. Dat mag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Ik ben fucking moe. Mag dat? Ja. oke. Dat mag.


    Nee (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.