• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Muh. School. Vroeg. Huilen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fuck. Dikke regen.

    CITO-TOETSEN. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil niet naar huis. Ik weet dat ik jullie terug zie, maar die paar dagen samen waren zo gezellig. En nu zit ik te janken als een baby met kiespijn.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik hou van deze username *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Haaat D:

    Ik vind het echt heel storend om steeds dat plaatje van Misha Collins naast een 1D story te zien.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het echt erg dat mensen Conchita Wurst uitschelden voor freak of circusfiguur. Dat heb ik nu al meerdere keren in de Spits en Metro gelezen. Ik dacht dat we een tolerant land waren, blijkbaar niet dus. Echt zwaar achterlijk.

    Ik zou die mensen echt een knal hebben gegeven. Je gaat toch niet iemand uitschelden voor freak en circusfiguur. Ik snap al helemaal niet waarom de Spits en Metro zoiets publiceren. What the fuck is wrong with them. De lijn waarop "Vrijheid van Meningsuiting" geldt wordt echt zwaar overtreden.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 12:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wowowow, mn inbox is volgespamd met mensen die reacties geven. I feel populair!;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo, mooie klacht naar zowel Spits als ook de Metro gestuurd. Jezus, wat ben ik pissig zeg.

    Beste,

    Wat dachten jullie wel niet toen jullie de reacties op Conchita Wurst plaatsen? Hoezo denken jullie dat het oké is om reacties te drukken die een ander mens uitschelden voor circusfiguur/freak. Dat is geen Vrijheid van Meningsuiting meer, dat is iemand diep kwetsen en ik snap daarom ook niet dat zoiets is toegestaan. Jullie waren zeker high of niet dan? Tolerant volk, amahoela.

    Zonder vriendelijke groeten,
    -snip-

    Normaal zou ik niks sturen en gewoon mijn mond houden, karma en what not, maar dit keer zijn ze in mijn ogen echt te ver gegaan.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Zo, mooie klacht naar zowel Spits als ook de Metro gestuurd. Jezus, wat ben ik pissig zeg.
    Beste,

    Wat dachten jullie wel niet toen jullie de reacties op Conchita Wurst plaatsen? Hoezo denken jullie dat het oké is om reacties te drukken die een ander mens uitschelden voor circusfiguur/freak. Dat is geen Vrijheid van Meningsuiting meer, dat is iemand diep kwetsen en ik snap daarom ook niet dat zoiets is toegestaan. Jullie waren zeker high of niet dan? Tolerant volk, amahoela.

    Zonder vriendelijke groeten,


    Normaal zou ik niks sturen en gewoon mijn mond houden, karma en what not, maar dit keer zijn ze in mijn ogen echt te ver gegaan.


    Goed zo! Ik hoop dat ze door hebben dat zoiets echt niet kan. Wat een idioten...

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:27 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Goed zo! Ik hoop dat ze door hebben dat zoiets echt niet kan. Wat een idioten...
    Ben blij dat je het met me eens bent en same. :Y) Mensen zeggen maar waar ze zin in hebben, dat boeit me echt geen ene ruk (hoewel ik ze een knal zou geven zou ik het horen), maar een krant die door heel wat mensen wordt gelezen zou rekening moeten houden met dit soort dingen.

    Kijk, als ze nou hadden gezegd dat ze door haar statement gewonnen heeft dan zal ik niks zeggen hoor (niet dat ik het ermee eens ben, maar dat doet er nu niet toe). Maar iemand uit gaan schelden om hoe ze eruit ziet vindt ik echt heel ver gaan. Zeker als je komt met freak en circusfiguur.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 13:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zometeen tentamens D:


    -

    I don't need your arms to hold me


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo zenuwachtig voor mijn examens. Wauw


    "Ignite, my love. Ignite."