• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Zoveel geduld. (cat)


    :)

    Feileacan schreef:
    (...)
    Tamme lintworm? :Y)

    Dat zou betekenen dat ik niks aankom, maar helaas. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    (...)
    Dat zou betekenen dat ik niks aankom, maar helaas. :'D

    Oh. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ''Got a secret, can you keep it?Swear this one you'll save. Better lock it, in your pocket. Taking this one to the grave.
    If I show you then I know you, won't tell what I said. Cause two can keep a secret if one of them is dead.''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oppa gangnam style!
    Wauw, niveau daalt 's morgrms weer eens


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen. Nouja, ik hoop dat die presentatie voor vandaag snel klaar is...
    En zaterdag, good lord, ik ga sterven. :')

    I'm an idiot. Die presentatie van morgen gaat echt een ramp worden. Ik had er veel eerder aan moeten beginnen, maar nee hoor, in plaats daarvan ben ik gisteren alleen maar nutteloos bezig geweest. Urffgh. Ik ga mezelf lekker voor paal zetten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik schijt zeven kleuren voor het geschiedenis proefwerk... gewoon omdat ik me eigenlijk geen slechte cijfers meer kan veroorloven. Liever niet nog eens V5 volgend jaar...


    Hamartia

    Aan de ene kant zou ik mezelf nu kunnen neerschieten vanwege een vage blunder, maar ik ben ook opgelucht dat de vork bij de Krim iets anders aan de steel zit dan ik dacht en nu vind ik mijn moeder dom.

    Wieso fucklogic tegenstrijdigheid?

    Ik zou nu eigenlijk aan dat verslag voor morgen moeten beginnen –– maar ik kan me er gewoon niet toe zetten.


    Het voelt echt fijn als je twee beste vrienden het leuker hebben met elkaar en dat ze jou negeren.


    :)

    Natuurlijk valt mijn mobiel 's nachts uit net wanneer ik mijn andere wekker ook niet heb gezet. Stom ding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik haat mensen die yolo gebruiken (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FFFFFUUUUUUU-
    Meh. Ik wil naar huis.


    26 - 02 - '16

    Na 3 weken heb ik nog steeds niks van je gehoord, c'mon ik ga geen jaren meer wachten tot ik eindelijk weet wat jij voelt.


    You make me smile, a lot..