• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Okay, geen zin meer I guess.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je nog een keer een deksel zo vast draait, sla ik het uit je. -.-


    Your make-up is terrible

    Fijn, nu snap ik ook al geen hol meer van m&o terwijl het een van me beste vakken is. Dat wordt zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat goed met me.


    26 - 02 - '16

    And again –– second choice.


    Wauw, mn oma stuurt me een heel lief kaartje, maar schrijft het adres van drie straten verderop op en alsnog komt hij bij mij terecht. Ik wist niet dat ik die bewoners van drie straten verderop kende:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dus als mijn moeder een briefje voor me achter laat, laat ze die op mijn laptop achter in plaats van op de tafel. Alsof ik elke ochtend gelijk naar mijn laptop duik. En ik maar denken dat ik vandaag geen klusjes te doen had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet dat toeval bestaat, maar dit is wel héél toevallig


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik ziek ben, ik heb er ook niet om gevraagd. Je hoeft niet gelijk zo ongelovig te doen omdat ik daardoor niet mee ga hardlopen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Van de meeste mensen begrijp ik nog steeds niet wat ze met die scooters moeten...


    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat je komt vanavond. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vervelend ventje, het is een keer klaar hoor. Mensen zijn het niet met je eens, maar dan hoef je niet zo tegen ze uit te vallen.


    Hamartia

    Oh, en wat zou het toch fijn zijn als iemand gewoon zou doen wat hij moet doen... Gewoon, zoals het altijd gaat en het niet veranderen, omdat het resultaat alleen jou niet aan staat.


    Hamartia

    Zo.ziek. Urgh, snel beter worden cuz' it ain't fun D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het leven is ook zo zwaar. (cat)


    :)