• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••



    26 - 02 - '16

    Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan liever niet. Alsjeblieft, zeg. Heel kinderachtig, hoor.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 15:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben vrolijk (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat een vreselijk weer .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ach, kom op zeg. Zelfs nu verzin je smoesjes erover?
    Je hebt vast niet door hoe zielig dat is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feileacan schreef:
    Ik ben vrolijk (:


    Ik ook


    26 - 02 - '16

    I feel like shit. Ik kan niet stoppen met hoesten. Dan is het nog zo'n hoest waarbij het lijkt alsof er elke keer met een rasp door mijn keel gegaan wordt. Mijn buik doet pijn, mijn keel doet pijn, mijn ogen doen pijn en ik heb enkel nog maar zin om te janken, maar dan wordt het hoesten weer erger. Godverdomme, nu is de zin in saxofoonspelen en leren ook weg. Gelukkig helpt dat pilletje een beetje.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Akatosh schreef:
    I feel like shit. Ik kan niet stoppen met hoesten. Dan is het nog zo'n hoest waarbij het lijkt alsof er elke keer met een rasp door mijn keel gegaan wordt. Mijn buik doet pijn, mijn keel doet pijn, mijn ogen doen pijn en ik heb enkel nog maar zin om te janken, maar dan wordt het hoesten weer erger. Godverdomme, nu is de zin in saxofoonspelen en leren ook weg. Gelukkig helpt dat pilletje een beetje.



    26 - 02 - '16

    Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen geen groenten lusten...


    Your make-up is terrible

    Als ik een onvoldoende op Nederlands heb dan zak ik sowieso.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Als ik een onvoldoende op Nederlands heb dan zak ik sowieso.


    Caution first, always.

    Dit is echt zo lastig ;/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    @ Kairos en Merrill, ik zal voor jullie duimen (:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    @ Kairos en Merrill, ik zal voor jullie duimen (:

    Thank you. Zo ongelofelijk serieus is het ook nog niet, maar ik heb dyscalculie en ik zal dus waarschijnlijk geen goed cijfer halen voor wiskunde. Nederlands ging ook niet echt lekker vandaag, en laat dat nou juist een gevaarlijke combinatie zijn... :/


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Thank you. Zo ongelofelijk serieus is het ook nog niet, maar ik heb dyscalculie en ik zal dus waarschijnlijk geen goed cijfer halen voor wiskunde. Nederlands ging ook niet echt lekker vandaag, en laat dat nou juist een gevaarlijke combinatie zijn... :/


    Nou ja, ik zou er gewoon het beste van hopen als ik jou was. Hoop doet leven zeggen ze altijd (:


    26 - 02 - '16