• Lalala. Mag ik de beginpost?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En Aline, anders zou ik jou toch teveel missen? ;')


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    En B. vind mij never nooit leuk. Al zijn er wel signalen, maar ik weet niet wat ik daarvan moet denken.

    You'll never know. Uiteindelijk zal je toenadering moeten zoeken of zo, voor je er achter komt. Of hij is je voor ^^

    Oase schreef:
    En Aline, anders zou ik jou toch teveel missen? ;')


    <3

    Helleuw.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    (...)

    Haha, dat flesje ga ik zomenteen gewoon leegdrinken hoor. Anders gooit Helen het toch maar weg. Zondeee.


    Haha, verstandig :3

    Oase schreef:
    (...)

    Ik ben trots op je!


    ^^

    En weer merk ik waarom ik me ook alweer teruggetrokken had uit het girlscene forum..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Memoria schreef:
    Alles verliep echt awkward, hij probeerde me te zoenen en ik draaide mijn hoofd weg. Ik ben niet zo'n openbaar type. En we hebben net hand in hand gelopen.
    Ik heb een vriendje, woohoo <3

    Omg, feeeest. *O* Ik ben echt blij voor je!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Omg, feeeest. *O* Ik ben echt blij voor je!

    Aha bedankt!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oase schreef:
    (...)

    Omdat ik WhatsApp verwijder heb. Ik zit tegenwoordig gewoon echt niet lekker in mijn vel en wil gewoon rust van alles. Ik ben namelijk ook ruzie aan het maken met alles en iedereen en dit leek me verstandiger. Gewoon even alles op een rijtje zetten en op deze manier niet overal ruzie zitten maken.


    Ah oke. I get that.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Haaai c:

    Ik heb zin in morgeeennn


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat is er morgen, Marie? (:

    Dan ga ik naar het strand met hem en mijn vriendin. Vrijdag en zondag ook nog misschien naar de film, haha. Wat ben ik blij dat mijn school dichtbij het strand is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    Dan ga ik naar het strand met hem en mijn vriendin. Vrijdag en zondag ook nog misschien naar de film, haha. Wat ben ik blij dat mijn school dichtbij het strand is.

    Ik ben jaloers op jou. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.