• Lalala. Mag ik de beginpost?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    In het 100e topic gingen we even sentimenteel doen. :')
    Toen hadden we verloot wie het topic mocht openen, en er was volgens mij maar 1 iemand die het wist buiten diegene zelf. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    By the way, nog 20 tot topic 300 guys.

    300


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hidou.


    Reality's overrated.

    Oh nee, de papegaai gaat dood. ):

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:18 ]


    Reality's overrated.

    Ik kijk 'Little House On The Prairie', op de één of andere manier vind ik dat toch een prachtig programma en deze aflevering, it's just so, so sad.


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Waarom lees je topic 50? o_O

    Ik ging random topics lezen. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik huil eigenlijk nooit en nou mag ik tegenwoordig wel in een enorm semiteel zijn - zonder echt goede reden - maar mijn ogen beginnen nu toch wel vochtig te worden. Damn.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    Ik huil eigenlijk nooit en nou mag ik tegenwoordig wel in een enorm semiteel zijn - zonder echt goede reden - maar mijn ogen beginnen nu toch wel vochtig te worden. Damn.

    Nahw.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oase schreef:
    Ik kijk 'Little House On The Prairie', op de één of andere manier vind ik dat toch een prachtig programma en deze aflevering, it's just so, so sad.

    Kijk je met de oude mensen of met de jonge mensen? En welke aflevering kijk je?
    De aflevering dat -dat kleine kindje sterft mocht ik vroeger niet kijken. En die van dat er een ziekte is en iedereen dood gaat ook niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    LITTLE HOUSE ON THE PRAIRIE <3

    VOULEZ VOUS COUCHER AVEC MOI, CE SOIR?

    ...:')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    VOULEZ VOUS COUCHER AVEC MOI, CE SOIR?

    ...:')

    HAHAHA VOULEZ VOUS COUCHER AVEC MOOOIIIIII?


    •*• Lululu •*•

    Transfer schreef:
    In het 100e topic gingen we even sentimenteel doen. :')
    Toen hadden we verloot wie het topic mocht openen, en er was volgens mij maar 1 iemand die het wist buiten diegene zelf. ;3

    DA WAS IKKE.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Transfer schreef:
    In het 100e topic gingen we even sentimenteel doen. :')
    Toen hadden we verloot wie het topic mocht openen, en er was volgens mij maar 1 iemand die het wist buiten diegene zelf. ;3

    Ik mis iedereen die weg is. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rhaego schreef:
    (...)
    HAHAHA VOULEZ VOUS COUCHER AVEC MOOOIIIIII?

    OUIIIIIIIIIIIIIII HAHAHA NEE DANK JE :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.