• Kijk niet onder de spoiler als je niet tegen bloed kan.



    Mocht het ooit zover komen, dan heeft het Amerikaanse leger een strijdplan voor de bestrijding van een zombieaanval.Dat ontdekte het blad Foreign Policy, zo meldden Amerikaanse media donderdag. Het document CONOP 8888 dateert van 30 april 2011 en beschrijft tot in detail hoe het leger zombiehordes moet bestrijden en ervoor moet zorgen dat "niet-zombieachtig menselijk leven" overleeft. Daarbij wordt met alles rekening gehouden: kippenzombies, vegetarische zombies en zelfs ''boze tovenaarszombies''. De makers van het plan stellen duidelijk in het voorwoord dat het niet bedoeld is als een grap. Het plan dient als een blauwdruk voor de bestrijding van allerlei denkbare aanvallen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 12:04 ]


    26 - 02 - '16

    Dat is apart o_o.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind het wel logisch, eigenlijk. Sommige mensen hebben ook zombie safe houses gebouwd, zoals deze dude:


    Bovenstaande gaat wel een beetje ver maar ok. :'D Ik denk dat iedereen er wel eens over heeft nagedacht wat 'ie zou doen met een zombie outbreak.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:08 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    Ik vind het wel logisch, eigenlijk. Sommige mensen hebben ook zombie safe houses gebouwd, zoals deze dude:


    Bovenstaande gaat wel een beetje ver maar ok. :'D Ik denk dat iedereen er wel eens over heeft nagedacht wat 'ie zou doen met een zombie outbreak.


    Ik heb een zombie Apocalyps survival plan ='D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 16:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    That's 'Murica c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Canada heeft dat ook al een tijd, hoor.


    Your make-up is terrible

    ..... Waarom heb ik nu de borrelende neiging om Amerika nauwelijks meer serieus te nemen?.....

    Ben ik de enige die niet begrijpt wat het probleem is met vegetarische zombies? Of is het zo'n drama dat ze in onze tuinperkjes aan de paardenbloemen gaan zitten knagen? :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes