• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    mijn topics


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn topics. En ik ben blij als deze week ook voorbij is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik repost het even, want ik denk dat het toch best handig is:

    Ohja, voor wiskunde A & B VWO: je kunt het beste 2012 oefenen, dat is de beste moeilijkheidsgraad volgens mijn docente. Die van vorig jaar was echt makkelijk, schijnt.


    Deep inside, I've never felt alive

    @Stormborn

    Ik ga er morgen gewoon vroeg uit en dan tot een uur of tien 's avonds GS leren. Ik moet een 4.8 halen om een 5.5 te staan, dus daar ga ik voor xd
    Economie heb ik waarschijnlijk opgehaald naar een voldoende, dus als GS onvoldoende wordt op mijn eindlijst is het niet zo'n ramp. Ik sta liever voldoende voor wiskunde dan voor geschiedenis.

    @Constante.
    Whoee, daar ben ik blij mee c:
    Ik had op 2012 II een 6.2 en 2012 I een 5.9 - dat is goed voor mij doen aangezien ik barslecht ben in wiskunde.
    Ik heb die examens niet in alle serieusheid gemaakt, dus als dit jaar dezelfde moeilijkheidsgraad is, dan moet het te doen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wis a 2012 vond ik echt peanuts! Als dat het examen wordt:')

    en hoezo moet je een 5,5 staan dan? Moet dat per vak, nee toch?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 21:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kairos schreef:
    @Stormborn

    Ik ga er morgen gewoon vroeg uit en dan tot een uur of tien 's avonds GS leren. Ik moet een 4.8 halen om een 5.5 te staan, dus daar ga ik voor xd
    Economie heb ik waarschijnlijk opgehaald naar een voldoende, dus als GS onvoldoende wordt op mijn eindlijst is het niet zo'n ramp. Ik sta liever voldoende voor wiskunde dan voor geschiedenis.

    @Constante.
    Whoee, daar ben ik blij mee c:
    Ik had op 2012 II een 6.2 en 2012 I een 5.9 - dat is goed voor mij doen aangezien ik barslecht ben in wiskunde.
    Ik heb die examens niet in alle serieusheid gemaakt, dus als dit jaar dezelfde moeilijkheidsgraad is, dan moet het te doen zijn.

    Ik hoop het voor je. Omdat het vorig jaar zo makkelijk was, kan het wel eens zijn dat ze hem nu moeilijker maken. Maarja, vind ik niet erg: hallo hogere N-term ^^
    Ik ga voor de acht, omdat ik precies een zeven sta en ik wil een acht staan voor wiskunde, omdat ik weet dat ik het kan x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ik hoop het voor je. Omdat het vorig jaar zo makkelijk was, kan het wel eens zijn dat ze hem nu moeilijker maken. Maarja, vind ik niet erg: hallo hogere N-term ^^
    Ik ga voor de acht, omdat ik precies een zeven sta en ik wil een acht staan voor wiskunde, omdat ik weet dat ik het kan x'D


    Ik heb liever makkelijk met lage N-term, dan krijg ik er een beter gevoel over xd.
    Heb je wiskunde A of B?

    @BastiIIe
    Nee, maar een voldoende staat mooier dan een onvoldoende.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik heb liever makkelijk met lage N-term, dan krijg ik er een beter gevoel over xd.
    Heb je wiskunde A of B?

    @BastiIIe
    Nee, maar een voldoende staat mooier dan een onvoldoende.

    B, en jij?


    Deep inside, I've never felt alive

    MT


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    MT


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Constante schreef:
    (...)
    B, en jij?


    A, ik ben niet zo wiskundig ingesteld :')
    Had ik mijn moeders wiskundehersens maar (huil). Toen zij examen deed was er wiskunde 1 en wiskunde 1,2 (of alleen 2, weet niet meer precies), en voor wiskunde 1 had ze een 9.5 op haar CE en voor wiskunde 1,2 een 8.3.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics.


    Caution first, always.

    Disclaimer schreef:
    MT


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kairos schreef:
    (...)

    A, ik ben niet zo wiskundig ingesteld :')
    Had ik mijn moeders wiskundehersens maar (huil). Toen zij examen deed was er wiskunde 1 en wiskunde 1,2 (of alleen 2, weet niet meer precies), en voor wiskunde 1 had ze een 9.5 op haar CE en voor wiskunde 1,2 een 8.3.

    Haha, maar volgens mij ik echt bagger in wiskunde A hoor. Mijn vriend doet dat en ik snap helemaal niks van die hypothesetoetsen en dergelijken waar hij het allemaal over heeft. ;D
    Mijn familie is nogal technisch, om het zo te zeggen. Iedereen bij ons heeft natuurkunde gehad en minimaal wiskunde "B" (mijn zus en broer hebben nog in de tijd geleefd ook van B1 en B1,2 enzo) en eentje heeft zelfs wiskunde D gedaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik heb liever makkelijk met lage N-term, dan krijg ik er een beter gevoel over xd.
    Heb je wiskunde A of B?

    @BastiIIe
    Nee, maar een voldoende staat mooier dan een onvoldoende.


    ooh, kk kreeg al bijna een hartverzakking. Net zoals toen ik economie wilde nakijken en per ongeluk het bezem examen had aangeklikt :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.