• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Kairos schreef:
    (...)

    Echt niet? In het boek dat ik heb - Feniks - daar in staat dat er in de VS veel protest was tegen Amerikaanse deelname aan de Vietnam oorlog, bij jou niet?


    misschien ergens in 1 zinnetje waardoor ik dacht dat het niet belangrijk was. Ah well, niks meer aan te veranderen helaas.

    En verdorie, ik heb net twee uur liggen slapen! Ik slaap deze week vaak even een uurtje na de examens, maar nu was ik alleen thuis en werd ik dus ineens wel heel laat wakker.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jafar schreef:
    Geen zin in natuurkunde met dit weer :c

    Hoe ging het? Ik vond hem echt meevallen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Hoe ging het? Ik vond hem echt meevallen.


    Tot nu toe is het het pta waar ik het meest niet heb, wat inhoudt dat ik vier vragen niet helemaal heb. Drie daarvan zaten in hoofdvraag vijf, dus eigenlijk ging het tot daar heel goed en toen iets minder. Al met al wel te doen dus c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb wiskunde echt verpest >.< tussen de 3.3 en de 5.3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb wiskunde echt verpest >.< tussen de 3.3 en de 5.3


    Ik zou nog niet wanhopen. Vaak doen de leraren hun uiterste best om het beste uit de opgeschreven antwoorden van de leerlingen te halen en misschien heb je bepaalde dingen wel half goed en gewoon anders gedaan, maar lijkt het fout, omdat het eindantwoord ook niet overeen komt? Bovendien heb je bij een soepele N waarde al bijna een voldoende c; een aantal van de redenen dat het bij ons ten zeerste werd afgeraden "na te kijken"


    Happy Birthday my Potter!

    Omfg ik heb geschiedenis nagekeken en het viel reuze mee! Ik heb bij een paar dingen gegokt, zoals hoe de vrede van Münster de relatie tussen Engeland en de Republiek veranderde. Ik wist hem niet, maar kwam met logisch redeneren tot de conclusie dat er op die manier vast een gezamenlijke vijand weg zou vallen en ze weer hun eigen belangen na zouden streven en dat was nog goed ook :') Nouja, deels, als er een super strenge 2e corrector is. Damn, mijn dag is weer goed ,3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik zou nog niet wanhopen. Vaak doen de leraren hun uiterste best om het beste uit de opgeschreven antwoorden van de leerlingen te halen en misschien heb je bepaalde dingen wel half goed en gewoon anders gedaan, maar lijkt het fout, omdat het eindantwoord ook niet overeen komt? Bovendien heb je bij een soepele N waarde al bijna een voldoende c; een aantal van de redenen dat het bij ons ten zeerste werd afgeraden "na te kijken"


    Ik hoop het, hahaha. Ik was eerst ook niet van plan om wiskunde na te kijken, maar heb het uiteindelijk toch gedaan omdat ik te nieuwsgierig was


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jafar schreef:
    (...)

    Tot nu toe is het het pta waar ik het meest niet heb, wat inhoudt dat ik vier vragen niet helemaal heb. Drie daarvan zaten in hoofdvraag vijf, dus eigenlijk ging het tot daar heel goed en toen iets minder. Al met al wel te doen dus c:

    Ik ben ook best tevreden. Ik heb niks nagekeken, maar ik had echt in mijn achterhoofd zitten dat ik wel eens huilend de examenzaal kon verlaten. Is niet gebeurd, dus daar ben ik blij om, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Geschiedenis ging nog best goed :D
    Volgens het antwoordmodel heb ik nog best veel vragen correct beantwoord, haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Constante schreef:
    (...)
    Ik ben ook best tevreden. Ik heb niks nagekeken, maar ik had echt in mijn achterhoofd zitten dat ik wel eens huilend de examenzaal kon verlaten. Is niet gebeurd, dus daar ben ik blij om, haha.


    Haha, dat was wel heel dramatisch geweest. Gelukkig hebben we het allebei gewoon goed doorstaan c: waarschijnlijk
    Ik kijk ook niks na, maar die laatste vraag heb ik sws goed, want twee van de beste leerlingen uit mijn natuurkunde klas hadden exact hetzelfde en dat geldt ook nog voor een andere vraag. En bij vraag 11 kwam ik bij beide manieren ongeveer op hetzelfde getal uit, dus daar is ook kans dat ik hem goed heb ^^ Alleen die vraag met hoeveel beta min deeltjes er werden opgenomen en welke door die opening gingen had ik echt geen idee wat ik moest doen 0.0 En de anderen die ik gesproken had ook niet. Wist jij die wel?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Haha, dat was wel heel dramatisch geweest. Gelukkig hebben we het allebei gewoon goed doorstaan c: waarschijnlijk
    Ik kijk ook niks na, maar die laatste vraag heb ik sws goed, want twee van de beste leerlingen uit mijn natuurkunde klas hadden exact hetzelfde en dat geldt ook nog voor een andere vraag. En bij vraag 11 kwam ik bij beide manieren ongeveer op hetzelfde getal uit, dus daar is ook kans dat ik hem goed heb ^^ Alleen die vraag met hoeveel beta min deeltjes er werden opgenomen en welke door die opening gingen had ik echt geen idee wat ik moest doen 0.0 En de anderen die ik gesproken had ook niet. Wist jij die wel?

    Nee, die heb ik meteen overgeslagen en ik heb er ook geen moeite meer voor gedaan, haha. Die vraag elf is heel jammer, want ik snapte hem pas op het laatste moment, en ik heb manier één wel kunnen opschrijven, maar manier twee niet, alleen ik snapte hem wel. Het was alleen 16.29 toen ik wilde beginnen met schrijven en toen dacht ik; daar ga ik niet eens de moeite meer voor doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Nee, die heb ik meteen overgeslagen en ik heb er ook geen moeite meer voor gedaan, haha. Die vraag elf is heel jammer, want ik snapte hem pas op het laatste moment, en ik heb manier één wel kunnen opschrijven, maar manier twee niet, alleen ik snapte hem wel. Het was alleen 16.29 toen ik wilde beginnen met schrijven en toen dacht ik; daar ga ik niet eens de moeite meer voor doen.


    Ik vraag mij dan af of er überhaupt mensen waren die die vraag wel snapten... :') En dan heb je sws 3 punten voor 11 als het idd goed is, dus das wel fijn! Ik had overigens ook nog wel iets langer aan het examen willen zitten, maar helaas mocht dat niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik vraag mij dan af of er überhaupt mensen waren die die vraag wel snapten... :') En dan heb je sws 3 punten voor 11 als het idd goed is, dus das wel fijn! Ik had overigens ook nog wel iets langer aan het examen willen zitten, maar helaas mocht dat niet.

    Ja, zou ik ook willen, maar ik heb niet het idee dat hij te lang was. 22 vragen is namelijk vrij weinig als ik gezien heb dat er iets van 25 à 28 vragen zijn geweest in de afgelopen jaren.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ja, zou ik ook willen, maar ik heb niet het idee dat hij te lang was. 22 vragen is namelijk vrij weinig als ik gezien heb dat er iets van 25 à 28 vragen zijn geweest in de afgelopen jaren.


    Ja, mijn leraar had al gezegd dat natuurkunde altijd lang wordt gevonden en dat we dus door moesten werken. Ik denk dat het wel prima was zo. Volgens mij kan ik altijd wel langer aan natuurkunde zitten. Had het bij de PTA's ook altijd.


    Happy Birthday my Potter!

    7.3 op oefenwiskunde examen ;D
    Hopelijk gaat het morgen ook goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered