• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    BastiIIe schreef:
    Wel goed, maar vrees voor morgen. IK hoop niet dat we zulke vragen krijgen:
    Door de Vietnamoorlog werd de rol van de Verenigde Staten als leider
    van de Westerse wereld ter discussie gesteld. ... Leg uit


    Daar ben ik slecht in. Bronnen (met name foto's/plaatjes) vind ik vaak veel makkelijker, omdat je er altijd wel iets uit kan halen.


    Ik denk dat ik iets zou antwoorden in de trant van de situatie door hun er niet beter op werd en dat door hun juist een verkeerd iemand - weet zijn naam even niet meer - aan de macht kwam, waardoor de situatie enkel erger werd o.i.d.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik iets zou antwoorden in de trant van de situatie door hun er niet beter op werd en dat door hun juist een verkeerd iemand - weet zijn naam even niet meer - aan de macht kwam, waardoor de situatie enkel erger werd o.i.d.


    Dat is dus fout, ik vond het echt een nare vraag. Het ging erom dat ze een ondemocratisch land steunde en dus ongeloofwaardig werden --''
    "De Verenigde Staten kozen in de Vietnamoorlog partij voor het
    ondemocratische Zuid-Vietnamese bewind / voor strijdmiddelen die door
    velen werden afgewezen, waardoor hun rol als leider van de vrije Westerse
    wereld ongeloofwaardig werd
    *


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh trouwens, voor de mensen die moeite hebben met de Republiek: ik heb een soort samenvatting waarin alle belangrijke personen en de begrippen uitgewerkt staan en in hetzelfde document een chronologisch overzicht van het hele gebeuren.
    Ik weet dat het een beetje laat is, maar de mensen die dit willen mogen me een PB sturen met hun e-mail adres en dan mail ik het even!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dat is dus fout, ik vond het echt een nare vraag. Het ging erom dat ze een ondemocratisch land steunde en dus ongeloofwaardig werden --''
    "De Verenigde Staten kozen in de Vietnamoorlog partij voor het
    ondemocratische Zuid-Vietnamese bewind / voor strijdmiddelen die door
    velen werden afgewezen, waardoor hun rol als leider van de vrije Westerse
    wereld ongeloofwaardig werd
    *


    Ik vind het antwoord wel logisch, maar ik zou er niet zo 1,2,3, op komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft er iemand van HAVO morgen ook Frans?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben zo bang voor geschiedenis, want het is altijd al mijn slechtste vak geweest..

    @Disclaimer, ooh, dat zou wel fijn zijn, ik stuur even een pb'tje (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Iedereen veel succes morgen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog meer mensen die tijd te kort hadden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen zin in natuurkunde met dit weer :c


    Happy Birthday my Potter!

    Geen tijd te kort, vond hem wel erg moeilijk! ):


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond het makkelijker dan ik verwacht had, vooral die laatste vraag, maar ik had op het einde geen tijd meer op terug te kijken naar enkele dingen die ik nog niet had ingevuld. Best veel mensen uit mijn klas hadden tijd te kort.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik was net 10 minuten voor tijd klaar, toen moest ik nog nakijken. Het examen was inderdaad wel lang, maar wel goed te doen. Ik ben vooral heel blij dat ik het overzicht van de Republiek van Disclaimer toegestuurd kreeg, het heeft veel geholpen!

    Maar goed, ik heb vakantie! (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vond het vwo examen kut. Ik wist die laatste vraag ook niet, nog nooit iets over gelezen!! Hopelijk heb ik een 3,5, want ik wil geen her om meerdere redenen :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ik vond het vwo examen kut. Ik wist die laatste vraag ook niet, nog nooit iets over gelezen!! Hopelijk heb ik een 3,5, want ik wil geen her om meerdere redenen :/


    Echt niet? In het boek dat ik heb - Feniks - daar in staat dat er in de VS veel protest was tegen Amerikaanse deelname aan de Vietnam oorlog, bij jou niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb waarschijnlijk rond de 45 punten, streng gerekend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered