• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hetzelfde en ak tussen de 6 en de 8.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Way to go! (: Denken jullie dat je geslaagd bent?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk wel dat ik geslaagd ben, maar heb ak vandaag echt verpest:( tussen de 3.4 en 5.4, dus dat is nogal balen...

    Naja, nu morgen latijn nog even rocken *kuch kuch*
    Maar ik heb er twee examencursussen in gedaan, dus het moet wel goedkomen.
    Hoop ik.


    The night is dark and full of terrors.

    BastiIIe schreef:
    Way to go! (: Denken jullie dat je geslaagd bent?


    Ik had dat van aardrijkskunde echt niet verwacht, aangezien ik er afgelopen week echt niks meer aangedaan had, maar goed, het was - vond ik - geen leertoets, heel inzichtelijk.

    En ik denk het wel, of ik moet mijn toetsen wel erg scheef nagekeken hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vond AK juist heel veel leerstof! En ik vond die vraag over delft echt naaiend. Had welzon soort opdracht gehad in een oefenexamen, maar die ging over Rotterdam, dus dat wist ik nog wel.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik ga denk ik keihard zakken.

    Maar hoe zit het nou precies met die cijfers? Je mag voor wiskunde, engels en nederlands dus geen vijf staan, of eentje maar? En voor de rest van de vakken mag je ook een vijf staan, of in totaal één vier? En het gemiddelde moet ook weer een 5.5 zijn. En ik heb bijvoorbeeld twee compensatiepunten, kan ik dan van bijvoorbeeld een vier een vijf maken? It's so confusing.. D:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Ik ga denk ik keihard zakken.

    Maar hoe zit het nou precies met die cijfers? Je mag voor wiskunde, engels en nederlands dus geen vijf staan, of eentje maar? En voor de rest van de vakken mag je ook een vijf staan, of in totaal één vier? En het gemiddelde moet ook weer een 5.5 zijn. En ik heb bijvoorbeeld twee compensatiepunten, kan ik dan van bijvoorbeeld een vier een vijf maken? It's so confusing.. D:


    Dat verschilt qua niveau


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stormborn schreef:
    Ik vond AK juist heel veel leerstof! En ik vond die vraag over delft echt naaiend. Had welzon soort opdracht gehad in een oefenexamen, maar die ging over Rotterdam, dus dat wist ik nog wel.


    Ik was ontzettend lang met die vraag van Delft bezig.
    Heb even nog een keer beter nagekeken en heb minder punten dan ik dacht.
    Ik heb zulke domme fouten gemaakt. Bij die ene vraag over de Schotse Hooglanden met die geologische breuk, had ik de breuk goed gevonden en ook één van die plaatsnamen goed opgeschreven, maar bij het andere stipje stonden twee namen. Dat zag ik echter net pas, en een van die namen was van een berg en ik heb net die opgeschreven terwijl ik dat ding dus wel goed gevonden had (huil) En nog een domme fout bij diezelfde opgave, want ik had bij vraag dertien een kaart op mondiaal niveau gedaan ipv continentaal. Later nog, bij die stuwdammen in Myanmar waarom die risicovol waren, ik dacht nog aan aardbevingen maar ik heb dat niet opgeschreven, sukkel dat ik ben
    Bij sommige vragen had ik wel echt iets van "hoe moet ik dit in godsnaam weten" of dat ik het antwoord echt raar vond. Zoals bij die vraag over Gentrification waardoor de bewonerssamenstelling veranderde, of dat ding met met multinationals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zit erop! (yeah)

    Ik ben nu officieel klaar met de examen! Nu nog 3 weken wachten op de uitslag, spannend! Wel vakantie vieren ondertussen! (hoera)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 2:40 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, trouwens dit wilde ik nog even kwijt:

    KLAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!! SOORT VAN VAKANTIEEEEEEEEEE!!! HOPELIJK NOOIT MEER MIDDELBARE SCHOOOOOOL!!!!



    Zo, nu kan ik lekker gaan slapen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Voelen jullie je ook zo raar?(cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.